Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в монологічному мовленні у процесі самостійної роботи
    (2024) Бойко, Ганна Анатоліївна
    У публікації викладено методичні рекомендації, розроблені для формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в монологічному мовленні у процесі самостійної роботи з використанням навчального середовища Moodle. Визначено етапи формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій – підготовчий і основний. Основний етап в свою чергу складається з рецептивно-репродуктивного, рецептивно-продуктивного та продуктивного підетапів
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому читанні у студентів інженерних спеціальностей
    (2024) Бойко, Ганна Анатоліївна
    The article deals with the problem of reading competence for specific purposes development for pre-service engineers. The subject reading competence for specific purposes has been determined. The main issues of reading competence development, socio-cultural skills development, linguistic and education strategic skills development have been outlined
  • Ескіз
    Документ
    Ділова гра у формуванні професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій
    (2022) Бойко, Ганна Анатоліївна
    У статті представлено завдання для ділових ігор, розроблені з метою формування професійно орієнтованої монологічної компетентності в монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій. The paper presents the English activities for business games for building pre-service food technologist’s speech production competence.
  • Ескіз
    Документ
    Використання опор для формування англомовної компетентності у професійно орієнтованому монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій
    (2022) Бойко, Ганна Анатоліївна
    У статті проаналізовано сучасні підходи до використання опор з метою формування іншомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні у майбутніх фахівців: опори на друкований текст, аудіо- і відеоматеріали, ключові слова, комунікативну ситуацію. Визначено найбільш оптимальні підходи до використання опор для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій. The article deals with modern approaches to the usage of teaching supports for building pre-service specialists’ speech production competence: such teaching supports as texts, audio and video materials, keywords, communicative situations. The most optimal approaches to the usage of teaching supports for building pre-service food technologists’ speech production competence have been determined.
  • Ескіз
    Документ
    Комплекси вправ і завдань для формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні
    (2020) Бойко, Ганна Анатоліївна
    У цій публікації представлено комплекси вправ і завдань з тем “DairyProduction” та “MeatProcessing”, розроблених автором для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні студентів, що навчаються за спеціальністю 181Харчові технології в процесі самостійної роботи. Сформульовано практичні, професійно орієнтовані, освітні,розвивальні та виховні цілі. Визначено етапи формуванняангломовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчовихтехнологій – підготовчий і основний. Основний етап всвою чергу складається з рецептивно репродуктивного, рецептивно продуктивного та продуктивного підетапів. This paper presents the series of English activities “Dairy Production” and “Meat Processing” for building preservice food technologist’s speech production competence in the process of selfdirected studying. These exercises are created on the base of special selected authentical professional oriented video texts. The practical, professional, educative, development and educational objects are defined. The stages of building preservice food technologist’s speech competence are determined in this paper: the stage of preparation and the main stage. The main stage consists of receptivereproductive, receptiveproductive and productive substages.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальна перевірка методики формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні
    (2020) Бойко, Ганна Анатоліївна
    У статті наведено результати методичного експерименту, організованого з метою перевірки ефективності методики формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні у майбутніх фахівців з харчових технологій у процесі самостійної роботи. Визначено гіпотезу, об’єкт, суб’єкт та завдання експерименту, експериментальний матеріал, варійовану та неварійовані величини, фази експерименту (організація,реалізація, констатація отриманих даних) та характер експерименту (основний, природний, відкритий, вертикально-горизонтальний). Відповідно до гіпотези експерименту, формування формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному у майбутніх фахівців з харчових технологій буде ефективнішим за умов використання в якості засобу навчання спеціально відібраного автентичного відеоматеріалу, реалізації навчання на основі розробленої підсистеми професійно спрямованих вправ, вибору оптимальнішого варіанту організації навчання на підготовчому етапі. Проаналізовано результати передекспериментального і післяекспериментального зрізів шляхом визначення коефіцієнта навченості, визначеного В. П. Безпальком. Інтерпретовано результати експериментального навчання за допомогою кутового перетворення Фішера. Цифрові показники передекспериментального зрізу показали, що студенти в обох експериментальних групах мали приблизно однаковий низький рівень сформованості англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні. Показники післяекспериментального зрізу демонструють зростання у студентів експериментальних груп рівня сформованості англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні. Відповідно отриманих даних один з запропонованих варіантів методики виявився більш ефективним. The article presents the results of experiment organized to test the effectiveness of the methodology for building pre-service food technologist’s speech production competence in the process of self-directed work. The present research is based on the using of the following methods: studying and analyzing scientific publication on methodological experiment, observing the process of training, conducting methodological experiment, interpreting the results of experiment with the help of the methods of mathematical statistic. The hypothesis, the object, the subject, the task of the experiment, experimental materials, the varied and non-varied values, the experimental phases (organization, realization and dates constatation), the experiment nature (base, natural, opened, vertical-horizontal) are outlined. According to the hypothesis of the experiment the building pre-service food technologist’s speech production competence will be more effective provided by the using of special selected authentical professional oriented video texts, realization of the studying on the base of the professional oriented exercises subsystem, selection of the more optimal variant of studying organization on the stage of preparation. The data of pre-experimental and post- experimental sections are analyzed using the coefficient of the training proposed by V. P. Bespalko. The results of the experimental training using the criterion the Fisher transformation are interpreted. The data of the pre-experimental test declared that students in both experimental groups had the identical low level of speech production competence. The data of the pre-experimental test declared the growth of speech production competence. According to the experiment data one of the methodology variants has been proven to have a higher effect. The experimental testing proves the effectiveness of the methodology for building pre-service food technologist’s speech production competence of future pre-service food technologists as well as the effectiveness of the developed subsystem of exercises.