Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінювання діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу(2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Дунін, Максим ЄвгеновичСтаття присвячена розгляду ролі холістичного маркетингу у діяльності підприємств. Наведено характеристика всіх складових холістичного маркетингу та доведено необхідність їхнього комплексного використання. Описано методичні підходи до аналізу застосування елементів холістичного маркетингу в роботі компаній та запропоновано етапи здійснення таких дій. Розглянуто розвиток довірчих довгострокових відносин підприємства із партнерами та споживачами, чинники впливу на формування клієнтської бази, оцінено стійкість відносин підприємства із ключовими клієнтами та споживачами. Окреслено складові соціально-відповідального маркетингу, з’ясовано напрями прояву соціальної відповідальності з боку компанії по відношенню до вітчизняних та іноземних партнерів, стейкхолдерів, споживачів, всього суспільства. Охарактеризовано інструменти інтегрованого та внутрішнього маркетингу компанії. Наведено показники, які підлягають оцінюванню, та підходи до отримання загальної оцінки, яка характеризує рівень використання елементів холістичного маркетингу в діяльності підприємстваДокумент Впровадження концепції маркетингу взаємовідносин у діяльність підприємств(2019) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Бутрій, Анастасія ІгорівнаСтаття присвячена аналізу впровадження концепції управління маркетингом у діяльність підприємств. Доведено бажаність створення взаємовигідних стосунків зі споживачем. Розглянуто чинники, які обумовили необхідність застосування цієї концепції. Обґрунтовано етапи дослідження використання концепції стосунків. Продемонстровано приклади питань щодо формування переліку ключових клієнтів. Визначено критерії, що покладені в основу вибору ключових клієнтів. Наведено низка інструментів просування товарів та послуг задля правильної побудови міцних та довгострокових стосунків клієнтів з підприємством. The article is devoted to the analysis of the implementation of the concept of marketing management in the activities of enterprises. The desirability of creating a mutually beneficial relationship with the consumer is proved. The factors that necessitated the application of this concept are considered. The stages of research of the use of the concept of relations are substantiated. Examples of questions on the formation of the list of key customers are presented. The criteria underlying the selection of key customers are defined. There are a number of tools to promote goods and services to properly build strong and long-term customer relationships with the company.Документ Використання сучасних концепцій управління маркетингом в діяльності ТОВ «Ферреро-Україна»(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Черкасова, Вікторія Валеріївна; Розумей, Світлана БорисівнаОбґрунтовано теоретичні підходи до появи сучасних концепцій управляння маркетингом. Розглянуто сутність нових маркетингових концепцій. Висвітлено досвід ТОВ «Ферреро Україна» у застосуванні сучасних підходів у практичній діяльності. Theoretical approaches to the advent of modern management concepts marketing. The essence of the new marketing concepts. The experience of «Ferrero Ukraine» in the use of modern approaches in practice.