Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Часопросторова модель пейзажу Ліни Костенко: процесуальність і подійність крізь призму усної колективної творчості(2015) Векуа, Оксана ВіталіївнаУ статті досліджено взаємодію усної традиційної творчості з письмовою індивідуальністю Ліни Костенко. Розкрито багатоаспектність фольклорно-культурних взаємин. Зроблено висновки про взаємозбагачення і взаємодифузію як спосіб існування явищ у пейзажі авторки. Спектр пейзажного світомислення Ліни Костенко такий розгорнутий, енергетичний, що кожен дослідник на новому етапі його осмислення знаходитиме свій аспект бачення – етичний, психологічний, філософський.Документ Художня сублімація українського світомислення у поезії Ліни Костенко «Люблю чернігівську дорогу»(2015) Векуа, Оксана ВіталіївнаУ статті подано аналіз поезії Ліни Костенко «Люблю чернігівську дорогу» через призму фольклорного сприйняття дороги й дому. У названому творі просторовий континуум втілений в архетипах дороги, дому, слова, національному універсумі.Документ Фольклоризм творчості поета-шістдесятника Миколи Вінграновського(2014) Векуа, Оксана ВіталіївнаВ статті мова йде про фольклоризм у М. Вінграновського як один з чинників естетичних критеріїв, духовного багатства як самого поета, так і його ліричного героя. Віковічні традиції українського фольклору відродилися в ідейно-художньому переосмисленні у поезії М. Вінграновського.Документ Проблема взаємодії фольклору та літератури(2014) Векуа, Оксана ВіталіївнаВ статті розглядається проблема співіснування фольклору та літератури як приклад взаємодії двох різних видів мистецтв. This paper addresses the problem of coexistence of folklore and literature as an example of interaction between two different arts.Документ Особистість у контексті мислячої історії (за творчістю М. Стельмаха)(2013) Векуа, Оксана ВіталіївнаУ статті йдеться про особистісні концепти творчості М. Стельмаха - прозаїка, фольклориста. прозаика, фольклориста. This article represents the analysis of personal conceits in creative works by M. Stelmakh as the prose writer and the specialist in folklore.