Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Ліричний герой – друге ліричне «я» автора(2013) Гуляк, А. Б.; Науменко, Наталія ВалентинівнаЛіричний спосіб художнього показу може передати все багатство, всю складність і суперечливість внутрішнього світу людини. Поет-лірик розкриває насамперед свій світ, але завжди співвідносить виливи власних, індивідуальних переживань, настроїв, роздумів з настроями близьких йому за світоглядом, переконаннями, ставленням до життя людей. The lyrical way of artistic showing may transform the entire diversity, complexity and contradictories of a man’s internal world. The lyric poet, first of all, reveals one’s own world, yet always correlates the emanation of one’s own moods, reflections and experiences with the intentions of people whose worldview, thoughts, and attitudes to human life are similar to those poet’s.Документ «Intermezzo» М. Коцюбинського – імпресіоністичний новелістичний канон(2012) Гуляк, А. Б.; Науменко, Наталія ВалентинівнаУ статті розглядається хрестоматійний твір М. Коцюбинського “Intermezzo” з позицій становлення імпресіоністичного письма в українській літературі початку ХХ століття. Показано, що поетика новели, яка репрезентує синтез первин лірики, епосу та драми, виявляє ознаки схожості з японською безсюжетною прозою, за приклад якої в роботі правлять дзуйхіцу Сей-Сьонаґон.