Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Ліричний герой – друге ліричне «я» автора(2013) Гуляк, А. Б.; Науменко, Наталія ВалентинівнаЛіричний спосіб художнього показу може передати все багатство, всю складність і суперечливість внутрішнього світу людини. Поет-лірик розкриває насамперед свій світ, але завжди співвідносить виливи власних, індивідуальних переживань, настроїв, роздумів з настроями близьких йому за світоглядом, переконаннями, ставленням до життя людей. The lyrical way of artistic showing may transform the entire diversity, complexity and contradictories of a man’s internal world. The lyric poet, first of all, reveals one’s own world, yet always correlates the emanation of one’s own moods, reflections and experiences with the intentions of people whose worldview, thoughts, and attitudes to human life are similar to those poet’s.Документ Концепти поетичної майстерності в доробку Богдана-Ігорря Антонича(2012) Науменко, Наталія Валентинівна; Гуляк, А. Б.У статті проаналізовано поезії Богдана-Ігоря Антонича із позицій майстерності поета. Показано, що співвідношення формальних і змістових компонентів (сполучна ідея краси природи та людської душі, несподівані варіації віршових розмірів – від сміливої поліметрії до дотримання модифікацій ямба, мотиви синтезу мистецтв) створює завершений образ природи в усьому поетичному доробку Антонича. The authors of the article analyze Bohdan-Ihor Antonych’s poems considering the poet’s mastery. There was shown that the correlation between formal and sensual components (the connecting idea of beauty in nature and human soul, the unexpected variations in prosody – from bold polymetric verse up to devotion to different iambic modifications, motifs of artistic synthesis) creates the wholesome image of nature for Antonych’s entire poetic heritage.