Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Професійні компентенції як основа ефективної роботи менеджера з персоналу
    (2021) Драган, Олена Іванівна; Рудова, Анастасія Ярославівна
    У статті обґрунтовується актуальність визначення компетенцій менеджера з персоналу при розробленні професійного стандарту на дану посаду. Охарактеризовано сутність поняття «компетенція» різними науковцями за ключовими ознаками: норма, готовність, вимога, сукупність якостей, здатність, результат підготовки та інші. На основі аналізу інформації Job-порталу «Work.ua» визначено, що роботодавці шукають кандидатів із розвинутими цифровими компетенціями, тайм-менеджментом, з високим рівнем адаптивності, який включає гнучкість, комунікативність, організаторські і лідерські навички, здатність працювати в команді, бути стресостійким. Проаналізовані затребувані категорії працівників за різними видами діяльності на ринку праці міста Києва та визначені їхні загальні компетенції. Запропоновано основні компетенції, якими повинні володіти менеджери з персоналу, враховуючи вимоги роботодавців з різних напрямків бізнесу. The relevance of determining the main professional competencies of human resources manager in developing the professional standard for this position. The essence of the concept of “competence” is characterized by different scientists on the basis of key features: norm, readiness, requirements, set of qualities, ability, result of training and other. The competencies are being developed throughout the employee’s life, they are supplemented, updated, gained experience and so on. Based on the analysis of information of job-portal “Work.ua” it is determined that employers are looking for candidates with advanced digital competencies, time management, with high level of adaptability which includes flexibility, communication, organizational and leadership skills, ability to work in a team, able to work under pressure. The most popular categories of employees by different types of activity on the labour market in Kyiv and their general competencies are determined and analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна політика підприємств харчової промисловості
    (2012) Драган, Олена Іванівна
    Розглянутовагомий компонент мотиваційногомеханізму стратегічного розвитку підприємства– соціальну політику. Узагальненорезультатидослідженьщодовивчення досвідуформування ефективної соціальної політики на підприємствах харчової промисловості. Сформовані основні завдання, механізм реалізації соціальної політики на підприємствах харчової промисловості. Consideredan importantcomponent ofmotivation mechanismof strategicenterprise development-social policy.The results ofresearch onlearningexperience in formingeffective social policyin the food industry. Formedbasic tasks, mechanisms ofsocial policyin the food industry.