Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Технологія форсайт як інструмент стратегічного менеджменту
    (2017) Дунда, Світлана Петрівна; Ковтун, Олена Сергіївна
    У статті досліджено теоретичні питання визначення терміну «форсайт». Визначено характерні особливос¬ті та відмінності даної методики вивчення майбутнього. Описано основні вектори вивчення майбутнього за методами форсайт. Проведено класифікацію методів форсайт-досліджень за різними параметрами. Описано принципи формування комбінацій методів. The article deals with theoretical questions of definition of the term «Foresight». The characteristic features and differences of this method of studying the future are determined. The main vectors of studying the future are described using Foresight methods. Classification of Foresight methods for various parameters is carried out. The principles of forming a combination of methods are described.
  • Ескіз
    Документ
    Програма лояльності споживачів ТОВ «Єврокар» як стратегічний напрям менеджменту підприємства
    (2016) Дунда, Світлана Петрівна; Бортніченко, Наталія Вікторівна
    У статті визначено поняття стратегічного управління та його взаємозв’язок із лояльністю споживачів. Розглянуто особливості формування лояльності споживачів як одного із стратегічних напрямків розвитку підприємства. Досліджено програму лояльності для офіційного дилера Skoda в Україні. Запропоновано напрям удосконалення наявної програми, для збереження позицій на авторинку України на прикладі ТОВ «Єврокар». The article reviewed the concept of strategic management and its relationship with the loyalty of consumers. The features of the formation of customer loyalty as one of the strategic directions of the company. Studied loyalty program for the official Skoda dealer in Ukraine. Directions improving existing programs, to save positions in the car for example Ukraine Ltd «Eurocar».