Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінювання діяльності підприємства на засадах холістичного маркетингу(2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Дунін, Максим ЄвгеновичСтаття присвячена розгляду ролі холістичного маркетингу у діяльності підприємств. Наведено характеристика всіх складових холістичного маркетингу та доведено необхідність їхнього комплексного використання. Описано методичні підходи до аналізу застосування елементів холістичного маркетингу в роботі компаній та запропоновано етапи здійснення таких дій. Розглянуто розвиток довірчих довгострокових відносин підприємства із партнерами та споживачами, чинники впливу на формування клієнтської бази, оцінено стійкість відносин підприємства із ключовими клієнтами та споживачами. Окреслено складові соціально-відповідального маркетингу, з’ясовано напрями прояву соціальної відповідальності з боку компанії по відношенню до вітчизняних та іноземних партнерів, стейкхолдерів, споживачів, всього суспільства. Охарактеризовано інструменти інтегрованого та внутрішнього маркетингу компанії. Наведено показники, які підлягають оцінюванню, та підходи до отримання загальної оцінки, яка характеризує рівень використання елементів холістичного маркетингу в діяльності підприємстваДокумент Адаптована концепція холістичного маркетингу як інструмент залучення та утримання споживачів(2022) Семененко, Катерина Юріївна; Дунін, Максим Євгенович; Розумей, Світлана БорисівнаРозглянуто концепцію холістичного маркетингу як сучасного підходу до організації маркетингової діяльності, основною особливістю якого є інтеграція базових принципів маркетингу на всіх етапах управляння бізнес-процесами підприємства. Визначено важливість використання засад холістичного маркетингу в умовах втрати актуальності традиційного підходу та зміни ринкових орієнтирів. Уточнено поняття «холістична концепція маркетингу», надано авторське визначення холістичного концепту маркетингу, описано холістичний концепт ринку та його вплив на зміну споживчої поведінки, деталізовано механізм його реалізації у практиці економічної діяльності підприємства. Показано взаємозв’язок між холізмом як напрямком сучасної філософії бізнесу, становленням цілісного ринку та появою холістичної концепції маркетингу, як реакції на загальну зміну в структурі ринкових процесів. Обґрунтовано необхідність діагностики ринку з точки зору холізму з урахуванням його багаторівневості та інтегрованості внутрішніх процесів через призму цілісного концепту, а саме єдність чотирьох елементів: розуміння ринку, ринкову діяльність, уявлення про ринок та суб’єкти ринку. Виділено складові холістичної концепції маркетингу та функції, які додатково реалізовуються у разі її впровадження підприємством: аналіз та ідентифікація споживчої вартості, створення споживчої вартості та надання споживчої вартості. Описано вплив холістичної концепції маркетингу на процеси залучення та утримання клієнтів підприємства. Діагностовано проблематику зниження результативності процесів залучення та утримання споживачів у разі повної чи часткової відмови підприємства від застосування засад соціально-відповідального маркетингу, що в свою чергу знижує рівень позитивного сприйняття клієнтоорієнтованості. Запропоновано адаптовану концепцію холістичного маркетингу із застосуванням інструментів digital-маркетингу та з урахуванням основних засад соціально-відповідального маркетингу як важливої складової залучення та утримання споживачів в сучасних ринкових умовах. Запропоновано можливий набір інструментів задля успішної одночасної адаптації основних засад реалізації соціально-відповідального маркетингу та digital-маркетингу. Conception of holistic marketing as modern approach to the organization of marketing activity, the basic feature of which is integration of basic principles of marketing on all stages of management by the business processes of the enterprise is considered. Importance of the use of holistic marketing principles in the conditions of loss of traditional approach actuality and change of market reference-points. The concept “holistic conception of marketing” is specified, authorial determination of holistic concept of marketing is given; the holistic concept of market and its influence on the change of consumer behavior, the mechanism of its realization is given in details in practice of economic activity of the enterprise are described in the article. Intercommunication between holism as the direction of modern philosophy of business, becoming of integral market and appearance of holistic conception of marketing, as reactions on common change in the structure of market processes is shown. The necessity of market diagnostics is reasonable from the point of view of holism taking into account its multilevel and integrating of internal processes through the prism of integral concept, namely unity of four elements: market understanding, market activity, idea about the market and market subjects is described. Holistic conceptions of marketing and function that is additionally realized in case of its introduction by the enterprise: analysis and authentication of consumer cost, creation of consumer cost and grant of consumer cost are distinguished. Influence of holistic conception of marketing on the processes of bringing in and persuading of clients of the enterprise is described. The range of problems of decline of effectiveness processes of bringing and persuading of consumers in case of complete or partial abandonment of the enterprise from application of the principles of socially responsible marketing that reduces the level of positive perception of customer orientation is diagnosed. The adapted conception of holistic marketing with application of digital- marketing instruments and taking into account basic principles of socially responsible marketing as important constituent of bringing in and persuading of consumers in modern market conditions is offered. The possible set of tools for successful simultaneous adaptation of basic principles of socially responsible marketing realization and digital-marketing is given.Документ Адаптований метод побудови маркетингових рекламних кампаній просування товарів на онлайн-ринку(2021) Капінус, Лариса Василівна; Дунін, Максим Євгенович; Скригун, Наталія ПетрівнаСтаттю присвячено розгляду рекламних кампаній у контексті просування продукції на онлайнринку. Наводяться визначення понять «реклама», «рекламна кампанія», «онлайн-реклама». Підкреслюється різниця між офлайн- і онлайн-рекламою, розглядаються модель чинників, які здійснюють вплив на побудову рекламних кампаній в онлайн-середовищі, і модель сприйняття поведінкової реклами в Інтернеті. Окреслюються технології побудови рекламних кампаній, що розроблені різними авторами. Підкреслюється багатогранність представлених технологій, ураховуючи відсутність єдиного патерну. Наводяться приклади провальних рекламних онлайн-кампаній та розглядаються найпоширеніші помилки під час складання рекламних повідомлень. Підтверджується проблематика побудови рекламних кампаній. Пропонується адаптований метод побудови рекламних кампаній в Інтернеті. Деталізуються додані етапи на рівні цілей етапу та шляхів досягнення цілей етапу.Документ Особливості формування маркетингових трендів(2021) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Дунін, Максим ЄвгеновичСтаття присвячена особливостям формування маркетингових трендів. Доводиться необхідність вивчення тренду як явища. Наводяться визначення поняття «тренд» різними авторами. Підкреслюється багатогранність проблеми, яка розглядається. Наводяться види маркетингових трендів, які мають прояв на світовому рівні. Окреслюються особливості формування та розвитку українських трендів. Вивчаються маркетингові тренди, які притаманні пивоварній галузі України як типового представника галузевого ринку. The article is devoted to the peculiarities of the formation of marketing trends. The need to study the trend as a phenomenon is proved. Definitions of the concept of "trend" by different authors are given. The versatility of the problem under consideration is emphasized. The types of marketing trends that are manifested at the global level are given. Peculiarities of formation and development of Ukrainian trends are outlined. Marketing trends that are inherent in the brewing industry of Ukraine as a typical representative of the industry market are studied.Документ Врахування значущості маркетингових трендів при формуванні стратегії підприємства(2021) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Дунін, Максим ЄвгеновичСтаття присвячена розгляду значущості маркетингових трендів та їхньому врахуванню при розробленні стратегії підприємства. Проведено аналіз поточної ситуації з метою визначення маркетингових трендів. Надано характеристику маркетингових трендів, які спостерігаються у середовищі підприємства. Запропоновано критерії та показники для оцінювання значущості трендів. Розглянуто матрична модель «Сила тренду - Рівень розвитку споживчого середовища» для визначення ступеня значущості маркетингових трендів. Охарактеризовано дев'ять квадрантів матриці. The article is devoted to the consideration of the significance of marketing trends and their consideration in the development of enterprise strategy. An analysis of the current situation in order to identify marketing trends. The characteristic of marketing trends which are observed in the environment of the enterprise is given. Criteria and indicators for assessing the significance of trends are proposed. The matrix model "Trend strength - Level of consumer environment development" to determine the degree of significance of marketing trends is considered. Nine quadrants of the matrix are characterized.