Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Василько, Т. Д.Розглянуто та проаналізовано два типи досліджень поведінки споживача: стандартні маркетингові дослідження та дослідження з точки зору нейромаркетингу. Обґрунтовано переваги та недоліки кожного із них та розроблено рекомендації щодо вибору оптимального методу дослідження з урахуванням типів досліджуваних об’єктів. It is overviewed and analyzed two types of the customer’s behavior investigation: standard marketing investigation and research of neuromarketing. The advantages and disadvantages of each of the considered types are described. It is developed the recommendations according to the choice of optimal methods of investigation with some investigations objects.Документ Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємств(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Семененко, Катерина ЮріївнаПроаналізовано основні мотиви та мотивацію потенційних споживачів. Розглянуто теорії мотивації, найбільш прийнятні для використання у практичній діяльності підприємств з точки зору маркетингу, та визначено способи їх застосовування у комерційній діяльності задля підвищення її ефективності. The main reasons and motivation of the consumer’s behavior are defined in the article. The motivation theories that are the most appropriative for use in enterprise’s practical activity from point of view of the marketing are considered. The ways of their use in commercial activities for increasing of its efficiency are determined.