Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків у промисловому маркетингу(2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаНаведено і систематизовано основні етапи оптимізації структури товарного портфелю за допомогою методу Маркон. Встановлено необхідність використання методу Маркон кожним промисловим підприємством, особливо якщо у нього присутній широкий товарний асортимент. Запропоновано деталізовану методику ефективного обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків шляхом оптимізації структури асортименту продукції промислового підприємства на основі методу матриці Маркон.Документ Концептуальні засади наукової творчості в маркетингових дослідженнях(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаття присвячена концептуальним засадам наукової творчості, зокрема, у маркетингових дослідженнях. Доводиться необхідність концептуального підходу до здійснення маркетингової діяльності. Обґрунтовується необхідність застосування сучасних маркетингових концепцій у функціонуванні підприємства. Особлива увага приділяється впровадженню концепції взаємовідносин. Наводяться чинники, які сприяють зміцненню зв’язків підприємства з клієнтами. Пропонуються основні шляхи покращення роботи компанії із споживачами задля встановлення стійких стосунків.Документ Удосконалення методичних підходів до визначення стратегії розвитку підприємства методом SPACE-аналізу(2021) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Шевчук, Анастасія АндріївнаВ результаті проведених досліджень визначено, що не існує конкретного алгоритму розрахунків довірчих інтервалів при виконанні SPACE-аналізу, тож була запропонована покрокова схема їх визначення з можливістю отримання достовірних результатів і усунення певного суб’єктивізму при опитуванні експертів. Було з’ясовано специфічні критерії для фармацевтичної галузі, які оцінюються у рамках кожного фактору під час проведення SPACE-аналізу. Шляхом апробації удосконаленої методики було співставлено результати SPACE-аналізу у форматі детермінованих чисел з результатами аналізу методом SPACE з використанням довірчих інтервалів. Порівняння показало, що використання довірчих інтервалів дозволяє здійснити стратегічну оцінку стану підприємств фармацевтичного ринку більш точно та достовірно, особливо в умовах високого рівня невизначеності зовнішнього середовища.Документ Сучасні концепції маркетингу як підґрунтя розвитку маркетингового менеджменту підприємства(2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена опису сучасних маркетингових концепцій, які можуть слугувати основою для вдосконалення управління підприємством на засадах маркетингового менеджменту. Перелічені концепції управління маркетингу, елементи яких найчастіше можна використати для посилення маркетингової складової в управлінській діяльності підприємства. Наведено зміст концептуальної моделі вдосконалення менеджменту підприємства на основі маркетингових принципів. Зроблено наголос на таких складових моделі, як місія, цінності, цілі, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища і стратегічних альтернатив, реалізація стратегії. Наведено приклади місії та цінностей успішних підприємств та доведено вплив маркетингових концепцій на їхнє формування. Зауважено про необхідність врахування дії концепції LOVE- маркетингу, оскільки завдяки неї можна досягти гармонії у взаємовідносинах підприємства-виробника, його працівників та споживачів/клієнтівДокумент Соціальна відповідальність як чинник формування конкурентних переваг підприємства(2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаУ статті розглядається соціальна відповідальність бізнесу як основа для формування конкурентних переваг. Доведено, що соціально спрямовані підприємства добиваються кращих результатів внаслідок того, що опікуються проблемами суспільства і завдяки тому мають краще визнання споживачів. Наведено приклади відомих компаній, які налаштовані на соціальну відповідальність і отримають гарні результати від ведення виробничо-господарської діяльності. Розглянуто класифікаційні ознаки конкурентних переваг. Сформульовано конкурентні переваги за організаційним та функціональним напрямками діяльності. Більш детально охарактеризовано різновиди конкурентних переваг за функціональною сферою (маркетинговою, виробничою, кадровою). Задля посилення конкурентної позиції запропоновано розглядати соціальну спрямованість бізнесу як джерело конкурентних переваг. Окреслено додаткові вигоди, які можуть мати соціально орієнтовані підприємстваДокумент Стратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємства(2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаУ статті розглядаються стратегії споживчої поведінки. Визначаються елементи, на яких базується вдало сформована маркетингова стратегія. Доводиться зв'язок стратегій поведінки споживачів із загальною маркетинговою стратегією. Наводяться чинники оточуючого середовища, які здійснюють вплив на формування маркетингової стратегії. Демонструються приклади чинників, які є специфічними та притаманні різним галузям промисловості. Підкреслюється, що споживча поведінка обумовлює всі дії підприємства і є складовою стратегії. Надається визначення стратегії споживчої поведінки. Перелічуються новітні стратегії споживчої поведінки, які виникли під впливом змін у середовищі підприємства. Характеризується кожна з наведених стратегій, пояснюються умови її застосування. Обґрунтовується необхідність урахування змін у поведінці споживачів при формуванні загальної маркетингової стратегії.Документ Сучасний стан та перспективи розвитку ринку борошняних кондитерських виробів України(2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Старолєтова, Тетяна АндріївнаУ статті подана інформація про сучасний стан ринку борошняних кондитерських виробів в Україні. Розглядаються його особливості, тенденції, проблеми та перспективи розвитку. Проаналізовано діяльність провідних вітчизняних підприємств-виробників борошняних кондитерських виробів. Розглянуто актуальний попит в Україні на борошняні вироби та його подальші перспективи розвитку. Також проведено аналіз експорту кондитерської продукції закордон. Визначено проблеми та перспективи для розвитку ринку борошняних кондитерських виробів України задля підвищення обґрунтованості маркетингових рішень.Документ Впровадження ефективних товарних стратегій на підприємстві(2021) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Старолєтова, Тетяна АндріївнаУ статті розглядаються питання формування та впровадження товарної стратегії на підприємстві. Розглянуто сутність, класифікацію та процеси розроблення понять ‟стратегія інновації”, ‟стратегія варіації” та ‟стратегія елімінації”. Визначено місце товарних стратегій в загальній стратегії підприємства, окреслені проблемні моменти формування товарної стратегії.Документ Методичні основи формування соціально-відповідального підприємництва у сучасних умовах(2020) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаВизначено сутність поняття «соціальна відповідальність». Розглянуто визначення, які надаються відомими вченими, що досліджували цю проблему. Наведено піраміду корпоративної соціальної відповідальності А. Керолла. Запропоновано методику оцінювання рівня соціально-відповідального підприємництва за такими складовими відповідальності: економічна, правова, етична, дискреційна. Розроблено показники, на яких може ґрунтуватися оцінювання рівня корпоративної соціальної відповідальності. Побудовано ромб оцінювання рівня соціально-відповідального підприємництва. Визначено напрямки реалізації соціального партнерства в бізнес-середовищі. Наведено загальна характеристика стейкхолдерів. Побудовано карта стейкхолдерів підприємства. Висвітлено можливість відображення результатів соціальної відповідальності у не фінансових звітах. The essence of the concept of "social responsibility" is defined. The definitions provided by well-known scientists who have studied this problem are considered. The pyramid of corporate social responsibility of A. Carroll is given. A method of assessing the level of socially responsible entrepreneurship for the following components of responsibility: economic, legal, ethical, discretionary. Indicators have been developed on which the assessment of the level of corporate social responsibility can be based. A rhombus for assessing the level of socially responsible entrepreneurship has been built. The directions of realization of social partnership in the business environment are defined. The general characteristic of stakeholders is given. The map of stakeholders of the enterprise is constructed. The possibility of reflecting the results of social responsibility in non-financial reports is highlightedДокумент Сучасний стан і перспективи розвитку українського та Європейського ринку пелет(2020) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гановська, Єлизавета АнатоліївнаУ статті розглянуто особливості та основні тенденції розвитку українського та європейського ринків пелет. Виокремлено основні країни-виробники, які забезпечують пелетною гранулою увесь світ, та визначено місце вітчизняних виробників у веденні даного бізнесу. Встановлено залежність українського пелетного ринку від європейського. Визначено конкурентні переваги зарубіжних та українського ринків. Проаналізовано найбільш популярні види пелетної гранули, що виготовляються в Україні. Розглянуто питання забезпеченості сировиною виробництва цих різновидів пелет. Окреслено перелік європейських країн, які є привабливими для експорту, запропоновано розглянути можливості виходу на інші регіональні ринки, зокрема, азіатський. Встановлено проблеми, які існують на українському пелетному ринку та запропоновано шляхи запобігання даних негативних явищ.