Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку регіональних ринків продукції птахівництва
    (2023) Гривківська, Оксана Василівна; Красноруцький, Олексій Олександрович
    У статті обгрунтовано фактори стрімкого зростання виробництва птахівничої продукції: найнижчі витрати порівняно з іншими видами худоби на отримання приросту 1 ц живої маси; активізація інвестиційних вкладень; техніко-технологічне оновлення матеріальної бази та розширення виробничих потужностей; якісне покращення генетичного матеріалу; використання сучасних інструментів маркетингу; стан попиту і пропозиції; конкурентне середовище; сприятливі характеристики географічного, природно-кліматичного та демографічного аспектів розміщення регіональних ринків; орієнтація при розміщенні підприємств птахівництва на вертикальну інтеграцію, включаючи наближеність до кормової бази; державна фінансова підтримка галузі.
  • Ескіз
    Документ
    Регіональні ринки продукції птахівництва в умовах дисбалансу між виробництвом і споживанням
    (2023) Гривківська, Оксана Василівна; Красноруцький, Олексій Олександрович
    У статті розглянуто тенденції споживання та виробництва продукції птахівництва на регіональних ринках. Охарактеризовано експортні можливості України щодо пропонування продукції птахівництва на зовнішніх ринках. Встановлено високу залежність обсягів виробництва продукції птахівництва від частки продукції, що виготовляється на експорт. Охарактеризовано можливості України щодо подальшого розвитку як регіональних ринків продукції птахівництва, так і зміцнення конкурентних позицій на зовнішніх ринках. Визначено напрямки та перспективи розвитку регіональних ринків продукції птахівництва.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікаційні стратегії: цілі розробки і використання
    (2014) Красноруцький, Олексій Олександрович
    У сучасних умовах розвитку економіки для стійкого функціонування промислових підприємств потрібен пошук нових джерел підвищення ефективності господарської діяльності. Все більшого наукового і практичного значення набуває чітка організація комунікації на підприємстві. Комунікації в організації забезпечують як успіх, так і невдачу. Нині управління комунікаціями на підприємствах має, як правило, несистемний характер, при цьому не враховуються комунікаційні потреби і довгострокові інтереси розвитку. Враховуючи важливість комунікацій як елемента процесу управління та прийняття управлінських рішень, постає питання ефективної організації й управління комунікаційною діяльністю на підприємстві, тому на даному етапі розвитку економіки підприємствам необхідно розробляти комунікаційну стратегію. In the modern conditions of economy development it is necessary to find the new sources for increasing the efficiency of economic activity. The precise organization of communications in the enterprise is getting more scientific and practical importance. Both success and failure of an organization depend on communication. Today, the management of communications in enterprises is usually unsystematic and it does not take into account the communication needs and long-term interests of development. Considering the importance of communication as part of the management process and decision-making, the question of effective organization and management of communications activities for the company raises, because at this stage of economic development it is necessary for enterprises to form a communication strategy.