Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Інновації у готельно-ресторанному бізнесі(2024) Лявинець, Георгій МихайловичДосліджено роль інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, особливо в Україні, та їхній вплив на ефективність, конкурентоспроможність і стійкість галузі в кризових умовах. Обґрунтовано необхідність удосконалення менеджменту інновацій; запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій, зокрема Big Data та машинного навчання, для підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу.Документ Антикризовий менеджмент у готельно-ресторанному бізнесі(2024) Лявинець, Георгій МихайловичДосліджено роль інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, особливо в Україні, та їхній вплив на ефективність, конкурентоспроможність і стійкість галузі в кризових умовах. Обґрунтовано необхідність удосконалення менеджменту інновацій; запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій, зокрема Big Data та машинного навчання, для підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу.Документ Data Mining у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу(2024) Лявинець, Георгій Михайлович; Губеня, В'ячеслав Олександрович; Люлька, Олександр Миколайович; Ткачук, Юрій МихайловичУ статті досліджено роль Data Mining у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу. Обґрунтовано актуальність системного застосування Data Mining для підвищення ефективності та стійкості підприємств в умовах мінливого ринку та криз. Визначено ключові напрями застосування, переваги та потенційні проблеми впровадження Data Mining. Представлено чотири кейси ефективного використання Data Mining у галузі.Документ Інтелектуальні, орієнтовані на знання технології у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу(2024) Лявинець, Георгій Михайлович; Люлька, Олександр Миколайович; Ткачук, Юрій МихайловичУ статті досліджено роль інтелектуальних, орієнтованих на знання технологій у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу. Особливу увагу приділено символьному штучному інтелекту, який використовує явні знання експертів для покращення прийняття рішень та організаційної ефективності. Визначено специфіку та надано рекомендації щодо адаптивного та цілеспрямованого використання цих технологій для підвищення ефективності, конкурентоспроможності та стійкості підприємств в нестабільних та кризових умовах.