Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Сутність стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства
    (2015) Матвєєв, Володимир Володимирович
    У статті розглянуто сутність стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства. Проаналізовано існуючі підходи до стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства. Визначено основні принципи формування та механізми функціонування конкурентного потенціалу. Досліджено параметри управління та наведено схему стратегічного управління конкурентним потенціалом підприємства. In the article considered the essence of strategic management of competitive potential of the enterprise. Analyzed existing approaches to strategic management of competitive potential of the enterprise. Defined the basic principles of formation and functioning mechanisms of competitive potential. Investigated the parameters of management and given scheme of strategic management of competitive potential of the enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади визначення конкурентного потенціалу підприємства
    (2013) Матвєєв, Володимир Володимирович
    У статті розглянуто підходи науковців щодо сутності поняття «конкурентний потенціал підприємства», його значення у формуванні і забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Також проаналізовано походження терміну «потенціал», підходи до інтерпретації поняття «потенціал підприємства», елементи ресурсного потенціалу підприємства. Зазначено, що конкурентний потенціал підприємства має особливості та рівні. Запропоновано авторське тлумачення конкурентного потенціалу підприємства, як сукупність показників або факторів підприємства, що характеризують його силу, джерела, можливості, засоби, запаси, здібності, ресурси і багато інших виробничих резервів, які створюють, зберігають й розвивають стійкі конкурентні переваги на ринку, сприяють досягнення поставлених стратегічних конкурентних цілей, забезпечуючи йому високий конкурентний статус. The article discusses approaches scientists about the nature of the concept of "competitive potential of the enterprise," its importance in shaping and delivering the enterprise's competitiveness. Also analyzed the origin of the term "potential", approaches to the interpretation of the concept of "potential of the enterprise", elements of the resource potential of the enterprise. Noted that the competitive potential of the enterprise has features and levels. Proposed the author's interpretation of the competitive potential of the enterprise, as a set of indicators or factors of the enterprise, describing its power, source, features, tools, supplies, skills, resources, and many other industrial reserves that create, maintain and develop a sustainable competitive advantage in the market, contributing to the achieving of strategic competitive goals, providing it with high competitive status.
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінки конкурентного потенціалу підприємства
    (2013) Матвєєв, Володимир Володимирович
    Розглянуто основні методи і підходи оцінки конкурентного потенціалу підприємства, які використовуються зарубіжними й вітчизняними дослідниками, та надано їх аналіз. Considered the basic methods and approaches for assessing the competitive potential of the enterprises used by foreign and local researchers and presented their analysis.
  • Ескіз
    Документ
    Система понять, які характеризують конкурентний стан підприємства
    (2014) Матвєєв, Володимир Володимирович
    У статті проаналізовано зміст та взаємозв’язки основних понять, які характеризують конкурентний стан підприємства. Констатовано, що взаємозв’язок категорій теорії конкуренції можна описати як складну відкриту систему факторів, які пов'язані та взаємодіють між собою відповідно до цілей підприємства в конкретних умовах управління ними. In the article, going is analyzed near the content and relations between main terms describing firm's competitive status are analyzed. Stated that the relationship between the theory of competition categories can be described as a complex open system factors that are involved and interact with each other in accordance with the objectives of the enterprise in a particular management.