Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Тенденції розвитку світового ринку MICE-туризму(2019) Музичка, Єлизавета ОлександрівнаУ статті досліджено сучасний стан розвитку ринку МІСЕ-туризму в Україні. Розглянуто структуру ринку та тенденції його розвитку. МІСЕ-туризм є одним з перспективних видів туризму. Розвиток ділового туризму не тільки сприяє зростанню туристських поїздок, але і стимулює ділову активність в країні. В сучасних умовах діловий туризм сприяє поширенню інновацій, технологій, передових методів і механізмів управління, розвитку науки і міжнародного економічного співробітництва. Отже, органи державної влади та управління, представники бізнесу та туристичної індустрії в рівній мірі зацікавлені в розвитку ділового туризму. У статті аналізується діловий туризм як самостійний напрям на ринку туристичних послуг. В рамках статті виділені країни-лідери в розвитку ділового туризму, наведено характеристику виставкових заходів як одного із затребуваних напрямів в сегменті послуг ділового туризму. Відзначено актуальність пропозиції на ринку послуг ділового туризму, що в перспективі підвищить конкурентоспроможність ділового туризму на міжнародному ринку туристичних послуг та залучити фінансову підтримку з боку держави та розробки ґрунтовної сучасної цільової програми розвитку ділового туризму в Україні.Документ Система управління збутовою діяльністю туристичних операторів(2015) Музичка, Єлизавета ОлександрівнаВ статті проаналізовано актуальні проблеми формування збутових систем туристичних операторів на основі функціональної, товарної, ринкової, регіональної, сегментної та матричної структур збуту. Висвітлено функціональні напрями ефективної організації системи маркетингової та збутової діяльності туристичних підприємств. Розкрито аспекти організаційної структури збуту великих туроператорів ринку шляхом інтегрування матричної та сегментної організаційних структур. The article analyzes actual problems of formation of sales systems of tourist operators on the basis of functional, commodity, market, regional, segment and matrix marketing structures. The functional directions of effective organization of marketing and marketing activities of tourist enterprises are highlighted. The aspects of the organizational structure of sales of large tour operators of the market are revealed through integration of matrix and segment organizational structures.Документ Оцінка ефективності управління збутовою діяльністю туристичних підприємств(2013) Музичка, Єлизавета ОлександрівнаУ статті запропоновано методику оцінки ефективності управління збутовою діяльністю туристичних підприємств, що представлена моделлю оцінки ефективності. Описана модель включає напрями оцінки зовнішньої і внутрішньої ефективності збутової діяльності та її складові – оцінку ефективності каналу збуту, оцінку ефективності збуту з точки зору продавця і покупця туристичних послуг. Основними критеріями оцінки ефективності збутової діяльності є збільшення кількості клієнтів (споживачів), обсягу реалізованих послуг та регіональних представництв. Індикаторами оцінки ефективності управління збутовою діяльністю є підвищення рівня доходності підприємств, зростання ринкової частки на регіональному (обласному) і загальнодержавному рівнях, а показниками – коефіцієнт концентрації ринку, індекс Розенблюта, маркетингова привабливість, інтенсивність конкуренції, а також темпи приросту ринкової частки, збутових витрат та ін. Застосування напрацьованої автором методики і системи показників оцінки ефективності дасть змогу підприємствам обрати серед альтернативних шляхів управління збутом найбільш результативний. Sales management of tourism enterprises is provided by the functions of planning, organization, motivation; sales control must be carried out with a maximum efficiency. Methodology to estimate efficiency of sales management of tourism enterprises is proposed in the research paper; and it is represented by efficiency estimate model which includes estimation of internal and external efficiency of sales and its components – estimated of efficiency of a distribution channel, efficient sales in terms of the seller and buyer of tourist services. The major criteria for estimating the efficiency of sales are increasing of the number of customers (consumers), the volume of services sold and the development of regional offices. Indicators for efficiency estimating of sales management are increase of enterprise’s profitability, increase of market share at regional and national level. Efficiency indexes of sales management are those of determining the market share of touristic enterprises (national market share, marketing attractiveness, competition rate, market concentration index, Rosenbluth Index) and indicators of tourism enterprises marketing expenditures effectiveness determining (market share growth, market increase rate, marketing costs increase rate and other). Application of the author’s worked out methods and evaluation indicators allow businesses to choose the most efficient type of sales management among alternative ones.Документ Використання сучасних методів продажу в збутовій стратегії туристичних підприємств(2012) Антоненко, Ірина Ярославівна; Музичка, Єлизавета ОлександрівнаУ статті розкрито роль, місце та значення збутової стратегії туристичних підприємства. Обгрунтовано основні положення щодо вибору підприємством збутової стратегії залежно від результатів маркетингових досліджень, можливостей реалізації своєї продукції та послуг і підвищення його конкурентоспроможності в цілому, визначено нові особливості й переваги впровадження інноваційних методів продажу. In the article opening role, place and value of sales policy strategies tourism enterprises. Substantive provisions are grounded on the choice of sales policy strategy depending on the results of marketing researches on an enterprise capabilities of their products and services and increase of competitiveness on the whole, identified new opportunities and benefits of innovative sales.Документ Стан і тенденції ділового туризму в Україні(2018) Музичка, Єлизавета Олександрівна; Петренко, Валерія АндріївнаУ статті досліджено матеріали і статистичні дані, що дають чітке уявлення про стан та тенденції розвитку ділового туризму в Україні та світі. Розглянуто особливості і складові ділового туризму, його місце у загальному обороті туристичного бізнесу, підкреслюється необхідність залучення до подальшого розвитку цього виду туризму органів місцевої та регіональної влади. Досліджено низку нещодавніх заходів в Україні, що стосуються безпосередньо сектору ділового туризму та індустрії зустрічей. Підкреслюється необхідність виокремлення на державному рівні поняття ділового туризму від туризму загалом і створення цільової програми розвитку цього сегменту туристичної індустрії.Документ Організаційний механізм формування системи збуту туристичних підприємств(2014) Музичка, Єлизавета ОлександрівнаУ науковій статті наведено сутність структури збуту та види інтегрованих структур збуту. Охарактеризовано механізми організації по окремих структурах збуту. Визначено особливості та наведено інтегровану структуру діяльності туристичної корпорації та виокремлено джерела підвищення ефективності діяльності туристичних корпорацій. In the scientific article the essence of sales structure and types of integrated marketing structure are given. The mechanisms of organization of peculiar sale structures are characterized. The features are defined and integral structure of tour corporation activities is given, and sources of improvement of the efficiency of tour corporation activities are outlined.