Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Використання штучного інтелекту як інноваційного інструменту під час навчання іноземних мов у ЗВО
    (2024) Малик, Юліана Ігорівна; Никитенко, Ольга Василівна
    Стаття присвячена дослідженню ключових аспектів використання штучного інтелекту (ШІ) в освітньому процесі закладів вищої освіти та досліджує актуальність застосування ШІ зокрема в навчанні іноземним мовам. В статті розглянуто різноманітні трактування поняття «штучний інтелект», акцентуючи увагу на розбіжностях у тлумаченні поняття вітчизняними дослідниками. Серед широкого спектру ресурсів авторами виокремлено основний інструментарій ШІ, який допомагає викладачам іноземної мови під час викладання мовних дисциплін у ЗВО. У статті детально проаналізовано головні переваги та недоліки інтеграції ШІ у вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти, у результаті чого виявлено важливість збалансованого поєднання використання штучного інтелекту з традиційними методами навчання іноземних мов. Сформовано подальші аспекти дослідження зазначеної теми, які сприятимуть розширенню можливостей використання ШІ в освітньому процесі та підвищенню його ефективності.
  • Ескіз
    Документ
    Професійно-особистісні якості як основа виховання майбутніх учителів
    (2013) Никитенко, Ольга Василівна
    Розглядаючи педагога як суб'єкта діяльності, виділяють його особистісні та професійні якості, які є одним з важливих факторів успішності педагогічної роботи. Стаття присвячена визначенню та обґрунтуванню теоретичних основ формування якостей, які характеризують особистість майбутнього вчителя та є важливими для його подальшої професійної діяльності. Considering the teacher as an activity subject, his personal and professional qualities are distinguished. They are an important factor in the success of educational work. The article is devoted to definition and substantiation of the theoretical foundations of the qualities that characterize the personality of future teachers and are important for their future profession.