Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Екологізація підприємств готельно-ресторанного бізнесу: світовий і вітчизняний досвід
    (2024) Ковтун, Аліна Володимирівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Андрій Васильович; Бондар, Наталія Петрівна
    Діяльність підприємства сфери гостинності завдають значного впливу на навколишнє середовище, використовуючи енергію, воду, продукти харчування та генеруючи чимало відходів. При цьому зростає гостра необхідність мінімізувати цей вплив, що викликає необхідність впровадження світових екологічних практик у вітчизняних підприємствах гостинності. Найпоширенішими методами збереження природнього середовища є заощадження водних ресурсів та електроенергії, використання еко-матеріалів, компостування, енергетичне спалювання та відновлення біомаси.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення персоналізованого підходу до обслуговування гостей в барах готельних підприємств
    (2024) Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Лариса Олександрівна; Шевченко, Ілля В′ячеславович
    Стаття присвячена питанням, пов'язаним з вдосконаленням та впровадженням персоналізованого підходу до обслуговування гостей у барах готельного підприємства. В роботі висвітлено аналітичний огляд стратегій, методів та технік, спрямованих на оптимізацію процесів обслуговування та підвищення ефективності комунікації з гостями в закладах ресторанного господарства. Розглядаються сучасні тенденції в галузі барного обслуговування, включаючи використання інноваційних методів та підходів для персоналізації взаємодії з гостями
  • Ескіз
    Документ
    Організація послуг психологічної підтримки в закладах готельно-ресторанного бізнесу
    (2023) Тімченко, Ганна Михайлівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано комплекс послуг психологічної підтримки в готельній індустрії. Досліджено впровадження заходів з психологічної підтримки для гостей та персоналу готелю. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто заходи щодо психологічної підтримки гостей готелю. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтів
  • Ескіз
    Документ
    Крафтові напої як сервісна інновація в готельному та туристичному бізнесі
    (2024) Пушка, Ольга Сергіївна; Різник, Анастасія Олександрівна; Дочинець, Інга Вікторівна
    Проаналізовано сучасний стан, значення та перспективи розвитку готельного та туристичного бізнесу в Україні та світі. Розглянуто поняття крафтові продукти та напої як складову туризму, передумови появи крафтових виробництв, переваги та перспективи їх розвитку. Наведено характеристику вин, гастрономічних турів та винних регіонів України. Показано взаємозв’язок крафтових напоїв з індустрією гостинності та туризму
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження конкурентної стратегії готельного господарства в Україні
    (2021) Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія Анатоліївна
    У статті проаналізовано сучасний стан готельної індустрії України. Проаналізовано та систематизовано різні конкурентні стратегії розвитку готельного господарства, з урахуванням світового досвіду. З метою встановлення сильних та слабких сторін готельної індустрії в Україні було проведено SWOT-аналіз. За результатами проведеного аналізу визначено, що для забезпечення сталого та динамічного розвитку індустрії гостинності, актуальним є підвищення якості вітчизняних готельних послуг відповідно до світових стандартів сервісу. The article analyzes the current state of the hotel industry in Ukraine. Various competitive strategies for the develop-ment of the hotel industry are analyzed and systematized, taking into account foreign experience. In order to identify the strengths and weaknesses of the hotel industry in Ukraine, a SWOT analysis was carried out. According to the results of the analysis, it was found that in order to ensure the stable and dynamic development of the hospitality industry, it is im-portant to improve the quality of domestic hotel services in accordance with world service standards.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи оптимізації роботи закладів готельного та ресторанного господарства
    (2023) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Золотарева, Евеліна Едуардівна
    Метою статті є дослідження впливу пандемії Covid-19 на індустрію гостинності, шляхів оптимізації роботи готельно-ресторанного господарства та очікуваних результатів від впровадження інновацій. За результатами досліджень, в зв’язку з пандемією рівень заселення готелей був майже в два рази нижчий за попередні роки. Спираючись на досвід великих компаній можна узагальнити основні правила покращення попиту на послуги закладів готельно-ресторанного господарства. При дотримані стратегії відновлення бізнесу в індустрії гостинності, коли компанія дотримується вимог безпеки, впроваджує інновації для розвитку підприємства, кількість відвідувачів закладів збільшується. Для того, щоб забезпечити ефективне функціонування підприємств готельно-ресторанного бізнесу потрібно звернути увагу на безпеку послуг, що надають заклади. Потрібно бути гнучкими та підлаштовуватися під нові реалії сьогодення, а саме діджиталізацію сучасного покоління. Виконуючі усі наведені вище правила потік гостей у готельному та ресторанному господарстві значно збільшиться. The problem is extremely urgent. The hotel and restaurant industry occupies an important place in the world economy. With the spread of quarantine restrictions caused by the Covid-19 pandemic, a large proportion of businesses go bankrupt and close. To support the hotel and restaurant business, it is necessary to optimize its operation. The purpose of the article is to find out the impact of the coronavirus pandemic on the hospitality industry, ways to optimize the operation and the expected results from the introduction of innovations. When the strategy of business recovery in the hospitality industry is followed, when it is clearly visible that the company complies with security requirements, introduces innovations for the development of the Enterprise, people begin to trust and return to the usual pace of life. In general, modern enterprises of the hotel and restaurant sector are in a rather difficult state due to the situation that has developed in the world, in particular, the existing Covid-19 pandemic. You also need to be flexible and adapt to the new realities of our time, namely the digitalization of the modern generation.
  • Ескіз
    Документ
    Розроблення дієтичних страв для меню сніданків при готелях
    (2022) Романюк, Ангеліна Василівна; Пушка, Ольга Сергіївна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна
    Публікація актуалізує питання розширення та удосконалення страв дієтичного призначення для меню сніданків при готелях. На сьогоднішній день цукровий діабет найрозповсюдженіше захворювання в світі, проте в закладах готельно-ресторанного господарства відсутнє харчування для людей хворих на цукровий діабет. Робота містить огляд на основні положення, такі як: що таке цукровий діабет, особливості харчуван-ня при цукровому діабеті, коротка характеристика на цукрозамінники та підсолоджувачі. На основі прове-дених досліджень було встановлено найбільш оптимальні дозування цукрозамінників та підсолоджувачів, і розраховано зміну енергетичної цінності солодких страв за рахунок вилучення легкозасвоюваних вугле-водів. У результаті було розширено асортимент страв діабетичного призначення, які цілком задовольня-ють гастрономічні потреби людей, що страждають на цукровий діабет без потреби відмови від солодких страв. Rational and healthy nutrition is the key to longevity and good health. Organizing the necessary nutritional composition of breakfast, lunch or dinner is especially difficult for people with health problems outside the boundaries of home food. Often, tourists or business people, staying in accommodation, need special food, which is due to the peculiarities of their physiological state. One of these features is represented by the need to exclude easily digestible carbohydrates from the diet. This necessity is due to the fact that today diabetes is a leading disease in all countries of the world. The publication updates the issue of expansion and improvement of dietary dishes for hotel breakfast menus. Almost every hotel guest chooses a sweet dish during the morning meal along with a hot drink, which is unacceptable for people suffering from diabetes. Today, this disease is the most common in the world, but in the hotel and restaurant industry, it is often not taken into account when organizing the diet of people with diabetes. The work presents an overview of the main provisions of diabetes mellitus, features of nutrition during the disease, and gives a brief description of the used sucrose substitutes.
  • Ескіз
    Документ
    Використання можливостей соціальних мереж в індустрії гостинності
    (2022) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    Стаття присвячена питанню можливості використання соціальних мереж в готельній індустрії. Соціальні мережі з'явилися в онлайн-суспільстві в 2003 році, і з тих пір кількість користувачів ними збільшується з кожним днем. Гостинна індустрія досить залежна від інформації, що поширюється про заклади в інтернеті. Сьогодні, потенційні гості готелів можуть спілкуватися з іншими клієнтами, читати їхні відгуки, шукати кращі варіанти розміщення, акційні та спеціальні пропозиції за допомогою лише телефону. Для готельєрів використання соціальних мереж може бути цінним інструментом для розвитку власного бренду з метою залучення нових гостей та збереження поточних клієнтів, створюючи міцні та ефективні відносини з ними. В статті наведено деякі стратегії соціальних мереж, які можуть максимально збільшити охоплення клієнтів засобу розміщення. The article is devoted to the possibility of using social networks in the hotel industry. Social networks appeared in the online community in 2003, and since then the number of users has been increasing day by day. The hospitality industry is quite dependent on information disseminated about establishments on the Internet. Today, potential hotel guests can communicate with other customers, read their reviews, look for the best accommodation, promotions and special offers by phone only. The purpose of this article is to identify ways to use social networks for the development and promotion of hospitality industry. Research of possible influence of separate social networks on popularization of hotel services and attraction of new clients. The image of the institution, formed in social networks, especially influences the decision to purchase services from consumers of generation Z. Young users first of all look for information not on official web resources, but in the most popular social networks, such as: TikTok, Facebook, Instagram, etc. Social media allows companies to stay in touch with interested users, build long-term relationships with their customers, build their loyalty, manage the company's reputation, increase sales and solve many other business development challenges. The influence of social media and their role is gaining importance in all spheres of human activity and is the subject of research by scholars and practitioners. The article reveals the role and benefits of using, influencing and using social media in the field of hotel services. The use of social networks as a means of promoting hotels is low-cost and allows you to reach a wide target audience, quickly inform real and potential customers about new offers, to form a demand for services. In an era of rapid technological progress and very demanding travelers, it is very important to use all available platforms for hotel marketing campaigns. The article presents some strategies of the most popular social media, which can maximize the reach of customers of the accommodation. Today, hotels need to use the full range of Internet marketing: SEO and content marketing, contextual advertising, PR and social networks, affiliate programs.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи впровадження адитивних технологій кулінарної продукції в готельно-ресторанному бізнесі
    (2021) Разкевич, Владислава Юріївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія Анатоліївна
    У статті розглянуто розвиток та сучасний стан 3D-друку в сфері готельно- ресторанного господарства. Проаналізовано сучасні розробки адитивних технологій, принцип роботи харчових 3D-принтерів. Встановлено, що найбільшого поширення у світі набули 3D-прнтери екструзійного та карусельного типу. Наведено загальний принцип роботи тривимірного харчового принтера. На основі аналізу всесвітньо відомих харчових 3D-принтерів, виділено та охарактеризовано два пристрої - WIIBOOX Sweetin та Foodini, які можуть найкраще підійти для роботи в закладах сфери гостинності. The article considers the development and current state of 3D printing in the hotel and restaurant industry. Modern developments of additive technologies, the principle of operation of food 3D-printers are analyzed. It is established that the most widespread in the world are 3D- printers of extrusion and carousel type. The general principle of operation of the three-dimensional food printer is given. Based on the analysis of world-famous food 3D-printers, two devices were identified and characterized - WIIBOOX Sweetin and Foodini, which may be best suited for work in hospitality.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку етнографічних агроготелів України
    (2021) Великодна, Анна Володимирівна; Пушка, Ольга Сергіївна
    В статті досліджено перспективи розвитку етнографічних агроготелів України. Одним з найбільш затребуваних та актуальних видів туризму у вітчизняних туристів є сільський зелений туризм. Для розвитку агроготелів Україна має усі необхідні складові: історико-архітектурну спадщину, культуру, самобутній побут та мальовничі природні ландшафти українського села, які вразять сучасних туристів. Комплекс усіх складових сприяє перспективному розвитку етнографічних агроготелів на вітчизняному ринку. The article examines the prospects for the development of ethnographic agricultural hotels in Ukraine. One of the most popular and relevant types of tourism for domestic tourists is rural green tourism. For the development of agricultural hotels, Ukraine has all the necessary components: historical and architectural heritage, culture, original life and picturesque natural landscapes of the Ukrainian countryside, which will amaze modern tourists. The complex of all components contributes to the long-term development of ethnographic agricultural hotels in the domestic market