Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження споживчих переваг придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям(2019) Чорна, Анастасія Іванівна; Роботько, Анастасія ЮріївнаУ статті проаналізовано розроблені види їстівного покриття для різних кондитерських виробів і доцільність їх використання. Визначено споживчі переваги під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям та конкурентоспромжність порівняно з виробами в полімерній упаковці. Наведено результати маркетингових досліджень попиту на кондитерські вироби із розробленим їстівним покриттям анкетуванням респондентів.Документ Маркетингові дослідження споживчих переваг під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям(2019) Роботько, Анастасія Юріївна; Чорна, Анастасія ІванівнаПроведено дослідження споживчих переваг і чинників, що впливають на вибір споживача методом анкетного опитування. Як інструментарій для проведення досліджень використовували розроблену анкету. The research of consumer preferences and factors influencing the choice of the consumer by the method of questionnaire survey was conducted. As a tool for research, the developed questionnaire was used.