Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Космополітична парадигма на світових філософських конгрессах(2019) Саракун, Лариса ПетрівнаРозкрито космополітичну парадигму (як особливий тип світосприйняття, що формується під впливом глобалізації) у доповідях на світових філософських конгресах. Розглянуто дискусійну проблему визначення статусу космополітичного світогляду в сучасній матриці світобудови. Обґрунтовано роль філософії у становленні нової парадигми світоустрою.Документ Космополітизм як альтернативна світоглядна парадигма усвідомлення світоустрою ХХІ сторіччя(2017) Саракун, Лариса Петрівна; Драпогуз, Василь ПетровичУ статті розглядається дискусійна проблема визначення статусу космополітизму як альтернативної парадигми осмислення світоустрою ХХІ століття. Акцентується увага на розкритті сутності та співвідношення концептів «світоглядні орієнтації», «космополітизм», «космополітизація», «культуралістський космополітизм», «космополітична демократія», «глобальне/локальне», «універсальне/партикулярне», «цивілізаційна ідентичність». The article deals with the discussion problem of determining the statuscosmopolitanism as an alternative paradigm of comprehension of the XXI world ordercentury. The emphasis is on disclosure of the essence and relationshipconcepts of "world-view orientation", "cosmopolitanism", "cosmopolitanization","Culturalist cosmopolitanism", "cosmopolitan democracy","Global / local", "universal / particular", "civilizationidentity".Документ Космополітизм як інноваційний вектор розвитку освітнього простору(2018) Саракун, Лариса ПетрівнаРозглядається ідея космополітизму як інноваційного вектору розвитку сучасної освіти та особливого типу світосприйняття. Розкривається роль інновації в сфері освіти. Виокремлюються напрями, рівні та сфери прояву космополітізму й космополітичної демократії у навчальному просторі, що формується під впливом глобалізації, а також основні положення ідеї нового космополітізму. The idea of cosmopolitanism as an innovative vector for the development of modern education and a special type of world perception is considered. The role of innovation in the field of education is revealed. The directions, levels and spheres of manifestation of cosmopolitanism and cosmopolitan democracy in the educational space, which is formed under the influence of globalization, as well as the main provisions of the idea of new cosmopolitanism, are singled out.