Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Формування комплексу маркетингових комунікацій із врахуванням різного типу та рівня мотивації споживачів(2008) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана БорисівнаРозглянуто сутність комплексу маркетингових комунікацій та його елементи, обґрунтована необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача при формуванні комунікаційного міксу, виокремлено типи споживачів з урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару. Essence of complex of marketing communications and his elements is considered, grounded necessity account of type and level motivation of consumer at forming of communication mix, the types of consumers are selected taking into account the level of their motivation, that allows to develop effective strategy advancement of product.Документ Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємств(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Семененко, Катерина ЮріївнаПроаналізовано основні мотиви та мотивацію потенційних споживачів. Розглянуто теорії мотивації, найбільш прийнятні для використання у практичній діяльності підприємств з точки зору маркетингу, та визначено способи їх застосовування у комерційній діяльності задля підвищення її ефективності. The main reasons and motivation of the consumer’s behavior are defined in the article. The motivation theories that are the most appropriative for use in enterprise’s practical activity from point of view of the marketing are considered. The ways of their use in commercial activities for increasing of its efficiency are determined.Документ Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса Василівна; Кочмарук, Марія ВолодимирівнаРозглянуто наукові підходи до вивчення сутності мотивації, досліджено схеми мотиваційного процесу потенційного споживача. На підставі досліджень виділено чинники, за допомогою яких маркетологи можуть впливати на процес мотивації. Different scientific approaches were investigated to the study of the nature of motivation, examined various schemes of motivational process of potential consumer. On the basis of researches were selected the factors by which marketers can influence the process of motivation.