Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Оволодіння іноземною мовою – вимога сучасного суспільства
    (2015) Тригуб, Інна Петрівна
    Автор у данній роботі відповідає на питання:чому ж важливо знати англійськумову і чому вона може бути корисною майбутньому випускнику технічного вузу? The author in this paper answers the question:why is it important to know englishcombe and why it may be useful for future engineering graduate?
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативних навичок інноваційними методами навчання іноземних мов для студентів немовних ВНЗ
    (2014) Тригуб, Інна Петрівна
    У статті розглянуті активні, інтенсивні методи навчання іноземної мови, що сприяють розвиткові внутрішньої мотивації вивчення іноземної мови. Зазначено, що інтенсивні методи навчання нерідної мови у технічному ВНЗ є додатковим засобом сприяння особистісному зростанню студентів, зокрема підвищення пізнавальної мотивації, появи або усталення прагнення до самоосвіти, посилення самодетермінації та саморегуляції. Active, intensive methods studies of foreign language, which are instrumental in development of internal motivation of study of foreign language were considered in the article. It is marked that intensive methods of studies of unnative language in the technical university of higher are the additional mean of assistance personality growth of students, in particular increase of cognitive motivation, appearance or strengthening of aspiration, to the self-education, strengthening self-determination and self-regulation.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання письму на уроках іноземної мови
    (2012) Тригуб, Інна Петрівна; Власенко, Людмила Василівна
    У статті розглядається питання суті письма і мовлення, подаються психофізіологічні особливості письма і мовлення, зазначаються основні етапи навчання письма. Велика увага в статті приділяється теоретичним питанням та практичним аспектам вивчення графіки, орфографії, каліграфії; засвоєнню структурних моделей речень; оволодінням писемним мовленням як засобом спілкування. The article identifies the questions of writing essence and speech essence, psycholinguistics mechanisms of writing, the main grade level of writing teaching. We pay much attention to the theory questions and practice aspects of teaching drawing, spelling, calligraphic expertise; occupancy of written speech activity as means of communication.