Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Тайм-менеджмент як напрям підвищення ефективності операційної стратегії підприємства
    (2022) Дунда, Світлана Петрівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    У статті розкрито сутність тайм-менеджменту, операційної стратегії підприємства та окреслено основи її розробки на відповідних засадах. Встановлено основні принципи та функції тайм-менеджменту в операцій¬ній діяльності. Зазначено, що боротьба за час стала основою конкурентної боротьби. А одним із напрямів підвищення ефективності операційної стратегії може стати провадження інструментарію тайм-менеджменту. The article reveals the essence of time management, the operational strategy of the enterprise and outlines the basics of its development on the appropriate basis. The basic principles and functions of time management in operational activities have been established. It is noted that the struggle for time has become the basis of competitive struggle. And one of the ways to increase the effectiveness of the operational strategy can be the implementation of time management tools.
  • Ескіз
    Документ
    Управління ефективністю операційної діяльності підприємств – виробників ігристих вин в умовах зростання імпорту
    (2021) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна; Дунда, Світлана Петрівна
    Стаття присвячена дослідженню сучасних ринкових умов функціонування вітчизняних підприємств-виробників ігристих вин, а також розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності їх операційної діяльності. Встановлено, що ефективність операційної діяльності підприємств-виробників ігристих вин є необхідною умовою як виживання, так і розвитку, тому вимагає постійного пошуку резервів і шляхів отримання бажаних доходів. Проаналізовано динаміку виробництва, реалізації та імпорту вина ігристого в Україну за 2010—2019 рр. Відмічено суттєве скорочення обсягів виробництва вітчизняної продукції при щорічному зростанні обсягів споживання українцями імпортних ігристих вин. Поступальне зростання обсягів продажу імпортованих ігристих вин протягом 2016—2019 рр. (з 2,74 до 11,8 млн пляшок) призвело до скорочення обсягів реалізації ігристих вин українського виробництва. Результатом такого падіння стало не лише погіршення показників операційної та збутової діяльності вітчизняних виробників ігристих вин, але й зниження їх ринкової вартості, що вимагає ініціації змін в організації операційної діяльності. Розроблено та запропоновано структурно-логічну послідовність етапів управління ефективністю операційної діяльності підприємств-виробників ігристих вин, представлену шістьма етапами: управлінський аналіз стану операційної діяльності; ініціація змін в організації операційної діяльності; формування операційної стратегії підприємства; формування програм розвитку операційної діяльності; реалізація заходів з удосконалення операційної діяльності та контроль результатів і стану операційної діяльності підприємства. Практична значущість статті обумовлена можливістю використання підприємствами-виробниками ігристих вин матеріалів дослідження для розробки комплексу заходів щодо управління ефективністю операційної діяльності.