Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Суспільно-географічні аспекти розвитку ринку органічної продукції та його синергія з агротуризмом(2024) Уліганець, Сергій Іванович; Батиченко, Світлана Павлівна; Мельник, Людмила ВікторівнаУ статті аргументовано переваги органічного сільського господарства, порівняно з традиційним. Розкрито питання органічного руху та організацій, які здійснюють роботу у сфері органічного виробництва та популяризації даного напрямку. Проаналізована динаміка кількості операторів органічної продукції в Україні, а також площі с/г угідь зайняті під вирощування відповідної продукції. Досліджено питання динаміки споживання органічної продукції в Україні. Розглянуто сучасний стан виробництва органічної продукції в Україні. Проаналізовано географію сертифікованих операторів органічної продукції в країні. Висвітлені напрямки синергії виробників органічної продукції та агротуризму. Перспективним рішенням для фермерів, які виробляють органічну продукцію, може стати агротуризм. В результаті застосування туристичних послуг в межах виробництв органічної продукції окреслені позитивні зрушення як на самих підприємствах, так і на територіях їх розміщення.Документ Особливості розвитку гастрономічного туризму: зарубіжний досвід(2021) Уліганець, Сергій Іванович; Батиченко, Світлана Павлівна; Мельник, Людмила Вікторівна; Сологуб, Юрій ІвановичВ сучасному світі в якості альтернативного всім вже звичного відпочинку починає набувати особливої популярності гастрономічний туризм. Гастрономічний туризм – вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з виробництвом, технологією приготування і дегустацією національних блюд і напоїв, а також з кулінарними традиціями народів світу. Гастрономічна подорож – це виразні засоби за допомогою яких мандрівник може намалювати своє уявлення про ту чи іншу країну. В світі існують відомі гастрономічні напрямки, серед яких можна назвати Іспанію, Францію, Італію, Грецію, Бельгію, Португалію, США (особливо Каліфорнія в долинах Напи та Сономи), Бразилію, Перу, Мексику, Нову Зеландію, Південну Африку, Австралію, Чилі, Малайзію, Японію, Індонезію, Балі, Китай або Сінгапур. До гастротуристів відносяться наступні категорії: туристи, яким набрид звичайний туризм; туристи, які хочуть внести різноманітність у свій раціон; гурмани; туристи, чия робота пов’язана з приготуванням та вживанням їжі; представники туристичних компаній зацікавлені в організації власних гастротурів. Проаналізовано топ-5 популярних гастрономічних турів в світі для гурманів. Зазначені популярні напрямки смачних подорожей, а саме, країни зі специфічною національною кухнею (Італія, Франція, Японія, Китай, Таїланд); регіони, які прославилися своїми продуктами (у Франції, наприклад, це Бордо, Бургундія, Шампань, стали новаторами в винної індустрії);найзнаменитіші ресторани країни, які славляться ексклюзивністю своєї кухні, відзначені зірками Мішлен і Міжнародними рейтингами (в Італії – «Ла Пергола» (Рим), в Японії – «Коджі» (Токіо), в Англії – «Фет Дак» (Брей) та інші); підприємства, які стали світовими лідерами з виробництва тієї чи іншої продукції (швейцарська шоколадна фабрика «Альпрозе», німецькі пивоварні «Етталь» і «Андекс», швейцарська сироварня «Gruyеre»). Виділено топ-10 країн за кількістю ресторанів, відмічених зірками Мішлен. Охарактеризовані актуальні гастрономічні тури за кордон. Проаналізовані результати форуму гастрономічного туризму в Іспанії, які позитивно впливатимуть на розвиток гастротуризму в світіДокумент Розвиток системи розселення Столичного суспiльно-географiчного району як фактор формування туристичного ринку регiону(2019) Сологуб, Юрій Іванович; Уліганець, Сергій Іванович; Безпала, Ольга ВасилівнаВстановлено, що особливістю системи розселення Столичного суспільно-географічного району взагалі та міської системи розселення, зокрема, є наявність в її структурі специфічного системного утворення, а саме, Київської господарської агломерації, котра значно посилює тенденції щодо формування міського середовища на охоплюваних нею територіях, що в кінцевому результаті призводить до значної концентрації населення на, порівняно малій, площі і як наслідок виникнення закономірних диспропорцій його розосередження на регіональному рівні. Виявлено, що наявнiсть агломерованих населених пунктiв навколо агломерацiйного центру, а саме мiста Києва, значно посилюють його концентрацiйний потенцiал, що призводить до збiльшення зони як безпосереднього так i опосередкованого впливу мiста-центру. Таким чином, зона впливу мiста Києва вже не обмежується границями адмiнiстративної Київської областi, а виходить за неї, залучаючи до себе територiї Чернiгiвської, Житомирської, Черкаської та в меншiй мiрi Вiнницької та Полтавської областей.Документ Туристсько-рекреаційний потенціал Печерського району м. Києва(2010) Аріон, О. В.; Мотузенко, О. О.; Уліганець, Сергій Іванович; Галатенко, І. Г.В статті проаналізовано рекреаційні ресурси Печерського району м. Києва як основу рекреаційно-туристичної діяльності, визначено актуальні і перспективні напрями розвитку рекреації і туризму в межах адміністративного району з урахуванням проведення в м. Києві фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу. In the article the recreational resources Pechersk district. Kyiv as the basis for recreation and tourism, identified current and future directions of development of recreation and tourism within the administrative area of the light in. Kiev final of the 2012 European Cup.Документ Перспективи розвитку ділового туризму(2010) Дмитрук, Олександр Юрійович; Уліганець, Сергій Іванович; Стригун, О. Г.В даній статті викладено сутність ділового туризму , як інструменту приваблення ділових туристів, його вплив на стан туризму загалом та перспективи його подальшого розвитку. In this article is disclosed the concept of business tourism as a tool for attracting business travelers, its impact on tourism in general and the prospects for its further development.Документ Дозвілля та відпочинок у житті сучасних киян (на прикладі жителів голосіївського району міста Києва)(2012) Уліганець, Сергій Іванович; Кулініч, М. Т.У статті досліджується організація дозвілля та відпочинку жителів Голосіївського району міста Києва. А також представлені найбільш відвідувані місця відпочинку та побажання киян стосовно їх покращення. In the article analyses the leisure and recreation residents of Goloseevo district of Kyiv. Also represented the most visited places and wishes of citizens of Kiev on their improvement.Документ Значення туристичного іміджу для розвитку Закарпатської області(2013) Уліганець, Сергій Іванович; Басюк, Дарія Іванівна; Мельник, Людмила ВікторівнаВ статті сформульовано і обґрунтовано сутність поняття туристський імідж регіону, його важливість у сучасному житті. Проаналізовані методи та механізми формування іміджу та їх можливість застосування в процесі корекції туристського іміджу регіону.Документ Ландшафтно-рекреаційна оцінка мінеральних вод Закарпаття(2003) Уліганець, Сергій Іванович; Дмитрук, Олександр ЮрійовичВ статті аналізуються природно - ландшафтні умови, подається коротка історія вивчення та використання мінеральних вод Закарпаття, а також розроблена авторами картосхема ландшафтно-бальнеологічного районування Закарпатської області. Naural - Landscape conditions are analysed in the article. Also a short histary of studying and using mineral waters of Zakarpatya. A scheme map jf Landscape –balneological fivision info disfricts of Zakarpatyan region is given and warked out by the authors.Документ Розвиток продовольчого ринку у контексті зростання туристичного комплексу Хмельницького регіону(2013) Уліганець, Сергій Іванович; Мельник, Людмила ВікторівнаЗміст туристичної діяльності полягає в наданні туристичних послуг, в процесі реалізації яких виникає зв’язок між характером географічного середовища, ганізацією та поділом, і передбачає комплексний характер організації туристської діяльності