Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Суспільно-географічні аспекти розвитку ринку органічної продукції та його синергія з агротуризмом
    (2024) Уліганець, Сергій Іванович; Батиченко, Світлана Павлівна; Мельник, Людмила Вікторівна
    У статті аргументовано переваги органічного сільського господарства, порівняно з традиційним. Розкрито питання органічного руху та організацій, які здійснюють роботу у сфері органічного виробництва та популяризації даного напрямку. Проаналізована динаміка кількості операторів органічної продукції в Україні, а також площі с/г угідь зайняті під вирощування відповідної продукції. Досліджено питання динаміки споживання органічної продукції в Україні. Розглянуто сучасний стан виробництва органічної продукції в Україні. Проаналізовано географію сертифікованих операторів органічної продукції в країні. Висвітлені напрямки синергії виробників органічної продукції та агротуризму. Перспективним рішенням для фермерів, які виробляють органічну продукцію, може стати агротуризм. В результаті застосування туристичних послуг в межах виробництв органічної продукції окреслені позитивні зрушення як на самих підприємствах, так і на територіях їх розміщення.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку гастрономічного туризму: зарубіжний досвід
    (2021) Уліганець, Сергій Іванович; Батиченко, Світлана Павлівна; Мельник, Людмила Вікторівна; Сологуб, Юрій Іванович
    В сучасному світі в якості альтернативного всім вже звичного відпочинку починає набувати особливої популярності гастрономічний туризм. Гастрономічний туризм – вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з виробництвом, технологією приготування і дегустацією національних блюд і напоїв, а також з кулінарними традиціями народів світу. Гастрономічна подорож – це виразні засоби за допомогою яких мандрівник може намалювати своє уявлення про ту чи іншу країну. В світі існують відомі гастрономічні напрямки, серед яких можна назвати Іспанію, Францію, Італію, Грецію, Бельгію, Португалію, США (особливо Каліфорнія в долинах Напи та Сономи), Бразилію, Перу, Мексику, Нову Зеландію, Південну Африку, Австралію, Чилі, Малайзію, Японію, Індонезію, Балі, Китай або Сінгапур. До гастротуристів відносяться наступні категорії: туристи, яким набрид звичайний туризм; туристи, які хочуть внести різноманітність у свій раціон; гурмани; туристи, чия робота пов’язана з приготуванням та вживанням їжі; представники туристичних компаній зацікавлені в організації власних гастротурів. Проаналізовано топ-5 популярних гастрономічних турів в світі для гурманів. Зазначені популярні напрямки смачних подорожей, а саме, країни зі специфічною національною кухнею (Італія, Франція, Японія, Китай, Таїланд); регіони, які прославилися своїми продуктами (у Франції, наприклад, це Бордо, Бургундія, Шампань, стали новаторами в винної індустрії);найзнаменитіші ресторани країни, які славляться ексклюзивністю своєї кухні, відзначені зірками Мішлен і Міжнародними рейтингами (в Італії – «Ла Пергола» (Рим), в Японії – «Коджі» (Токіо), в Англії – «Фет Дак» (Брей) та інші); підприємства, які стали світовими лідерами з виробництва тієї чи іншої продукції (швейцарська шоколадна фабрика «Альпрозе», німецькі пивоварні «Етталь» і «Андекс», швейцарська сироварня «Gruyеre»). Виділено топ-10 країн за кількістю ресторанів, відмічених зірками Мішлен. Охарактеризовані актуальні гастрономічні тури за кордон. Проаналізовані результати форуму гастрономічного туризму в Іспанії, які позитивно впливатимуть на розвиток гастротуризму в світі
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток системи розселення Столичного суспiльно-географiчного району як фактор формування туристичного ринку регiону
    (2019) Сологуб, Юрій Іванович; Уліганець, Сергій Іванович; Безпала, Ольга Василівна
    Встановлено, що особливістю системи розселення Столичного суспільно-географічного району взагалі та міської системи розселення, зокрема, є наявність в її структурі специфічного системного утворення, а саме, Київської господарської агломерації, котра значно посилює тенденції щодо формування міського середовища на охоплюваних нею територіях, що в кінцевому результаті призводить до значної концентрації населення на, порівняно малій, площі і як наслідок виникнення закономірних диспропорцій його розосередження на регіональному рівні. Виявлено, що наявнiсть агломерованих населених пунктiв навколо агломерацiйного центру, а саме мiста Києва, значно посилюють його концентрацiйний потенцiал, що призводить до збiльшення зони як безпосереднього так i опосередкованого впливу мiста-центру. Таким чином, зона впливу мiста Києва вже не обмежується границями адмiнiстративної Київської областi, а виходить за неї, залучаючи до себе територiї Чернiгiвської, Житомирської, Черкаської та в меншiй мiрi Вiнницької та Полтавської областей.
  • Ескіз
    Документ
    Туристсько-рекреаційний потенціал Печерського району м. Києва
    (2010) Аріон, О. В.; Мотузенко, О. О.; Уліганець, Сергій Іванович; Галатенко, І. Г.
    В статті проаналізовано рекреаційні ресурси Печерського району м. Києва як основу рекреаційно-туристичної діяльності, визначено актуальні і перспективні напрями розвитку рекреації і туризму в межах адміністративного району з урахуванням проведення в м. Києві фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу. In the article the recreational resources Pechersk district. Kyiv as the basis for recreation and tourism, identified current and future directions of development of recreation and tourism within the administrative area of the light in. Kiev final of the 2012 European Cup.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку ділового туризму
    (2010) Дмитрук, Олександр Юрійович; Уліганець, Сергій Іванович; Стригун, О. Г.
    В даній статті викладено сутність ділового туризму , як інструменту приваблення ділових туристів, його вплив на стан туризму загалом та перспективи його подальшого розвитку. In this article is disclosed the concept of business tourism as a tool for attracting business travelers, its impact on tourism in general and the prospects for its further development.
  • Ескіз
    Документ
    Значення туристичного іміджу для розвитку Закарпатської області
    (2013) Уліганець, Сергій Іванович; Басюк, Дарія Іванівна; Мельник, Людмила Вікторівна
    В статті сформульовано і обґрунтовано сутність поняття туристський імідж регіону, його важливість у сучасному житті. Проаналізовані методи та механізми формування іміджу та їх можливість застосування в процесі корекції туристського іміджу регіону.