Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Викладання іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах засобами мультимедійних технологій
    (2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    Стрімкий соціальний, економічний і технічний розвиток суспільства ставить нові завдання перед системою вищої освіти. Виявляється недостатнім дати студенту певну суму знань, яку можна закласти в стандарти, навчальні посібники, тощо. Необхідно розвивати у студента самостійне, гнучке, варіативне, критичне мислення. Мультимедійні технології – найпотужніше джерело пізнавальної активності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників. Swift social, economic and technical development of the society sets new tasks before the system of higher education. It appears insufficient to give to a student the certain sum of knowledge, which can be put in standards, textbooks and others. It is necessary to develop independent, flexible, variant, critical thinking of a student. Multimedia technologies are the most powerful source of cognitive activity of students, they can develop their creative capabilities, interests, abilities and skills and other intellectual factors.
  • Ескіз
    Документ
    Електронний словник та його особливості у сучасній лексикографії
    (2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Ковальчук, Ольга Сергіївна
    У статті авторами розглянуто деякі класифікації електронних словників, що дозволило узагальнити їх специфічні особливості. Також визначено переваги електронного словника в порівнянні зі словником на друкованій основі.
  • Ескіз
    Документ
    Електронний навчальний словник як один із засобів навчання іншомовної лексики
    (2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Ковальчук, Ольга Сергіївна
    Стаття присвячена визначенню сфери використання електронних словників у процесі навчання іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів. Обґрунтовано переваги та необхідність використання електронних словників.
  • Ескіз
    Документ
    Створення та використання електронних підручників для навчання іноземної мови
    (2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    Автори статті розкривають важливість використання електронного підручника як цінного джерела навчання студентів, визначають переваги та проблеми створення та використання електронних підручників, а також визначають основні етапи підготовки електронних підручників (ЕП).
  • Ескіз
    Документ
    Електронний підручник у процесі навчання студентів іноземної мови
    (2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    Автори статті розкривають важливість використання електронного підручника як цінного джерела навчання студентів, визначають переваги та проблеми створення та використання електронних підручників, а також виокремлюють основні етапи підготовки електронних підручників (ЕП).
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні можливості використання автоматизованих навчальних курсів вивчення іноземних мов
    (2006) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    В статті автори проаналізували автоматизовані навчальні курси для вивчення іноземних мов,їх програми та види.
  • Ескіз
    Документ
    Методи та прийоми розвитку творчих здібностей студентів у процесі вивчення іноземної мови
    (2005) Чередніченко, Галина Анатоліївна
    Автор статті описує методи та прийоми розвитку творчих здібностей студентів, що сприяють їх успішній адаптації у житті та професійній діяльності, становленню фізичного і морального здоров’я.
  • Ескіз
    Документ
    Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах
    (2011) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    Стрімкий соціальний, економічний і технічний розвиток суспільства ставить нові завдання перед системою вищої освіти. Виявляється недостатнім дати студенту певну суму знань, яку можна закласти в стандарти, навчальні посібники, тощо. Необхідно розвивати у студента самостійне, гнучке, варіативне, критичне мислення. Мультимедійні технології – найпотужніше джерело пізнавальної активності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників.