Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Викладання іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах засобами мультимедійних технологій(2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаСтрімкий соціальний, економічний і технічний розвиток суспільства ставить нові завдання перед системою вищої освіти. Виявляється недостатнім дати студенту певну суму знань, яку можна закласти в стандарти, навчальні посібники, тощо. Необхідно розвивати у студента самостійне, гнучке, варіативне, критичне мислення. Мультимедійні технології – найпотужніше джерело пізнавальної активності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників. Swift social, economic and technical development of the society sets new tasks before the system of higher education. It appears insufficient to give to a student the certain sum of knowledge, which can be put in standards, textbooks and others. It is necessary to develop independent, flexible, variant, critical thinking of a student. Multimedia technologies are the most powerful source of cognitive activity of students, they can develop their creative capabilities, interests, abilities and skills and other intellectual factors.Документ Електронний словник та його особливості у сучасній лексикографії(2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Ковальчук, Ольга СергіївнаУ статті авторами розглянуто деякі класифікації електронних словників, що дозволило узагальнити їх специфічні особливості. Також визначено переваги електронного словника в порівнянні зі словником на друкованій основі.Документ Електронний навчальний словник як один із засобів навчання іншомовної лексики(2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Ковальчук, Ольга СергіївнаСтаття присвячена визначенню сфери використання електронних словників у процесі навчання іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів. Обґрунтовано переваги та необхідність використання електронних словників.Документ Створення та використання електронних підручників для навчання іноземної мови(2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаАвтори статті розкривають важливість використання електронного підручника як цінного джерела навчання студентів, визначають переваги та проблеми створення та використання електронних підручників, а також визначають основні етапи підготовки електронних підручників (ЕП).Документ Електронний підручник у процесі навчання студентів іноземної мови(2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаАвтори статті розкривають важливість використання електронного підручника як цінного джерела навчання студентів, визначають переваги та проблеми створення та використання електронних підручників, а також виокремлюють основні етапи підготовки електронних підручників (ЕП).Документ Дидактичні можливості використання автоматизованих навчальних курсів вивчення іноземних мов(2006) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаВ статті автори проаналізували автоматизовані навчальні курси для вивчення іноземних мов,їх програми та види.Документ Методи та прийоми розвитку творчих здібностей студентів у процесі вивчення іноземної мови(2005) Чередніченко, Галина АнатоліївнаАвтор статті описує методи та прийоми розвитку творчих здібностей студентів, що сприяють їх успішній адаптації у житті та професійній діяльності, становленню фізичного і морального здоров’я.Документ Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «іноземна мова» у вищих технічних навчальних закладах(2011) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаСтрімкий соціальний, економічний і технічний розвиток суспільства ставить нові завдання перед системою вищої освіти. Виявляється недостатнім дати студенту певну суму знань, яку можна закласти в стандарти, навчальні посібники, тощо. Необхідно розвивати у студента самостійне, гнучке, варіативне, критичне мислення. Мультимедійні технології – найпотужніше джерело пізнавальної активності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників.