Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження попиту молока питного та його якості(2019) Чорна, Тетяна Миколаївна; Чорна, Анастасія ІванівнаПроведено маркетингове дослідження споживчих переваг під час купівлі молока питного з метою встановлення переліку досліджуваних зразків для аналізу його якості. Представлено результати досліджень щодо відповідності вимогам чинної нормативно-технічної документації маркування, органолептичних та фізико-хімічних показників якості зразків молока питного. Виявлено факти фальсифікації продукції виробниками.Документ Аналіз впливу фальсифікованого молока на здоров'я споживачів(2018) Поштар, Марія Миколаївна; Чорна, Тетяна Миколаївна; Роботько, Анастасія Юріївна; Чорна, Анастасія ІванівнаПри недотриманні технологічних режимів, порушенні санітарно-гігієнічних умов виробництва, обробки й транспортування, здійсненні фальсифікації товарів молоко та молочні продукти не лише втрачають свою поживну цінність, а й можуть бути небезпечними для здоров'я споживачів. Широке розповсюдження фальсифікації, внаслідок якої на ринок потрапляє значна кількість небезпечної продукції, зумовлює ризик втрати здоров’я для населення країни, призводить до зниження тривалості життя, підвищення смертності від хвороб і харчових отруєнь, що в цілому негативно позначається на якості життя населення країни. Failure to observe technological regimes, violations of the sanitary and hygienic conditions of production, processing and transportation, falsification of goods, milk and dairy products not only lose their nutritional value, but can also be dangerous to the health of consumers. Widespread falsification, which results in a significant amount of dangerous products entering the market, causes a risk of loss of health for the country's population, leads to a decrease in life expectancy, an increase in mortality from illness and food poisoning, which in general negatively affects the quality of life of the population.