Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Conditions for the formation of the marketing environment of the enterprise
    (2020) Belova, Tatyana; Dubinska, Oksana
    The article is devoted to the conditions of formation of the marketing microenvironment of the enterprise operating in the agricultural market of Ukraine. Any company operates in an environment that in some way affects it. This impact is difficult to overestimate, as its effects can be both positive (and need to be developed and protected) and negative (they need to be considered and tried to overcome). The components of the marketing microenvironment are considered and their characteristics are given. Стаття присвячена умовам формування маркетингового мікросередовища підприємства, що працює на аграрному ринку України. Будь-яке підприємство працює в середовищі, яке певним чином впливає на нього. Такий вплив важко переоцінити, оскільки його наслідки можуть бути як позитивними (і їх потрібно розвивати, так і захищати) та негативними (їх потрібно враховувати і намагатися подолати). Розглядаються компоненти маркетингового мікросередовища та даються їх характеристики.
  • Ескіз
    Документ
    The features of advertising of dairy products in Ukraine
    (2017) Belova, Tatyana; Voitovych, Nataliya
    The basic methods and techniques for promoting dairy products are considered in the article. Factors of influencing on buyer’s decisions in choosing products are defined. The features of advertising of dairy products in Ukraine are investigated on the example of domestic manufacturers - РJSC «Yahotynsky maslozavod» and its affiliate «Yahotynske for children». Also the expediency of use of Internet advertising is proved.
  • Ескіз
    Документ
    Research of mechanism of decision-making in relation to purchase consumer goods
    (2016) Belova, Tatyana; Voitovych, Nataliya; Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
    The article examines the decision process of buying consumer goods. The factors impact on consumers in purchase. The mechanism of the decision to buy the goods. У статті розглянуто процес ухвалення рішення про покупку споживчих товарів. Визначено фактори впливу на покупців при здійсненні купівлі. Досліджено механізм прийняття рішення щодо купівлі товарів.