Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Creative economy: enhancing value creation through marketing analytics
    (2024) Kovalchuk, Svitlana; Morokhova, Valentyna; Bondarenko, Olena; Mohylova, Anastasiia; Dankevych, Andrii; Liu, Jinyi
    Наукова стаття спрямована на визначення впливу маркетингової аналітики на процес створення вартості у креативних індустріях. Дослідження включає аналіз використання інструментів аналітики цифрового маркетингу в створення ланцюжка вартості для підвищення ефективності та конкурентоспроможності креативних секторів економіки та креативні індустрії. У процесі дослідження використовувалися загальнонаукові методи пізнання, а саме: аналіз літературних джерел для визначення основних тенденцій розвитку креативної економіки, порівняльний аналіз для оцінки показників різних країн і метод узагальнення і систематизація для визначення та впорядкування критичних аспектів впливу маркетингової аналітики на створення вартості компаній у креативній економіці. Крім того, було проведено експертне опитування обґрунтувати необхідність та перспективність розвитку маркетингової аналітики у створенні ланцюга створення вартості креативних індустрій, що є основою для розрахунку середньозважених експертних оцінок за Категорії SWOT-аналізу та кореляційний TOWS-аналіз, проведений у програмі статистичного аналізу JASP (інструмент класичної кореляції). Також у рамках дослідження було застосовано техніку Six Thinking Hats Technique, що дозволяє систематизувати сучасні теоретичні та практичні дослідження вчених щодо застосування маркетингової аналітики в креативних індустріях. Результати дослідження, отримані за допомогою методу SWOT-аналізу, свідчать про високий потенціал технологічної трансформації розвитку маркетингової аналітики у створенні ланцюга створення вартості креативних індустрій. Кореляційний аналіз TOWS підтвердив значний зв’язок між ефективністю обширного аналізу даних і найновішими інструментами маркетингової аналітики (r = 0,41, p = 0,02), індивідуалізацією маркетингових стратегій і зростанням попиту на персоналізовані продукти (r = 0,42, p = 0,02), а також між ефективністю аналізу даних і витратами на інтеграцію інструментів (r = -0,36, p = 0,04). У свою чергу, середньозважені оцінки ризиків, таких як нестабільна економічна ситуація (84,13) і дефіцит креативної культури (58,47), підкреслюють необхідність удосконалення технологічних та аналітичних підходів до створення ланцюжка вартості для успішного впровадження маркетингової аналітики в компанії. в рамках креативної економіки. Зосередженість креативної економіки на інтеграції різних секторів для інноваційного розвитку та підвищення ефективності виробництва через створення вартості обґрунтовується необхідністю розробки інтегрованих стратегій, які враховують культурні та економічні аспекти