Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ The quality management system in the banquet service as one of the elements of innovative development of the hotel-restaurant industry(2018) Kuzmin, Oleg; Chemakina, Oktyabrina; Kuzmin, AntonThe work is characterized by a quality management system in the banquet service as one of the elements of innovative development of the hotel-restaurant industry В роботі охарактеризовано систему управління якістю в службі банкетів, як один із елементів інноваційного розвитку готельно-ресторанним господарствомДокумент The quality management system of the reception service – as one of the elements of the innovative development of the hotel-restaurant industry(2018) Kuzmin, Oleg; Chemakina, Oktyabrina; Kuzmin, AntonThe paper describes the reception service as an integral component of the hotel-restaurant industry.В роботі охарактеризовано службу прийому і розміщення як невід’ємну складову готельно-ресторанного господарстваДокумент Development of elements of the quality management system of the reception and accommodation service in the hotel(2018) Kuzmin, Oleg; Chernenko, Dmytro; Symonova, Oleksandra; Velichko, VladimirThis article describes reception and accommodation service as an integral part of the hotel industry, which aims to meet the needs of hotel guests. The basic level of quality control of the reception and accommodation service and basic teaching methods in this service.