Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Інновації у готельно-ресторанному бізнесі
    (2024) Лявинець, Георгій Михайлович
    Досліджено роль інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, особливо в Україні, та їхній вплив на ефективність, конкурентоспроможність і стійкість галузі в кризових умовах. Обґрунтовано необхідність удосконалення менеджменту інновацій; запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій, зокрема Big Data та машинного навчання, для підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Антикризовий менеджмент у готельно-ресторанному бізнесі
    (2024) Лявинець, Георгій Михайлович
    Досліджено роль інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, особливо в Україні, та їхній вплив на ефективність, конкурентоспроможність і стійкість галузі в кризових умовах. Обґрунтовано необхідність удосконалення менеджменту інновацій; запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій, зокрема Big Data та машинного навчання, для підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Data Mining у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу
    (2024) Лявинець, Георгій Михайлович; Губеня, В'ячеслав Олександрович; Люлька, Олександр Миколайович; Ткачук, Юрій Михайлович
    У статті досліджено роль Data Mining у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу. Обґрунтовано актуальність системного застосування Data Mining для підвищення ефективності та стійкості підприємств в умовах мінливого ринку та криз. Визначено ключові напрями застосування, переваги та потенційні проблеми впровадження Data Mining. Представлено чотири кейси ефективного використання Data Mining у галузі.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальні, орієнтовані на знання технології у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу
    (2024) Лявинець, Георгій Михайлович; Люлька, Олександр Миколайович; Ткачук, Юрій Михайлович
    У статті досліджено роль інтелектуальних, орієнтованих на знання технологій у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу. Особливу увагу приділено символьному штучному інтелекту, який використовує явні знання експертів для покращення прийняття рішень та організаційної ефективності. Визначено специфіку та надано рекомендації щодо адаптивного та цілеспрямованого використання цих технологій для підвищення ефективності, конкурентоспроможності та стійкості підприємств в нестабільних та кризових умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Організація послуг психологічної підтримки в закладах готельно-ресторанного бізнесу
    (2023) Тімченко, Ганна Михайлівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано комплекс послуг психологічної підтримки в готельній індустрії. Досліджено впровадження заходів з психологічної підтримки для гостей та персоналу готелю. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто заходи щодо психологічної підтримки гостей готелю. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтів
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи впровадження адитивних технологій кулінарної продукції в готельно-ресторанному бізнесі
    (2021) Разкевич, Владислава Юріївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія Анатоліївна
    У статті розглянуто розвиток та сучасний стан 3D-друку в сфері готельно- ресторанного господарства. Проаналізовано сучасні розробки адитивних технологій, принцип роботи харчових 3D-принтерів. Встановлено, що найбільшого поширення у світі набули 3D-прнтери екструзійного та карусельного типу. Наведено загальний принцип роботи тривимірного харчового принтера. На основі аналізу всесвітньо відомих харчових 3D-принтерів, виділено та охарактеризовано два пристрої - WIIBOOX Sweetin та Foodini, які можуть найкраще підійти для роботи в закладах сфери гостинності. The article considers the development and current state of 3D printing in the hotel and restaurant industry. Modern developments of additive technologies, the principle of operation of food 3D-printers are analyzed. It is established that the most widespread in the world are 3D- printers of extrusion and carousel type. The general principle of operation of the three-dimensional food printer is given. Based on the analysis of world-famous food 3D-printers, two devices were identified and characterized - WIIBOOX Sweetin and Foodini, which may be best suited for work in hospitality.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна система контролю бару «СКБАРА» як засіб підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанного господарства
    (2020) Кошшої, Олександр Степанович; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    У статті обґрунтовано необхідність впровадження інновацій; досліджено застосування технології контролю бару як інноваційної діяльності у сфері послуг готельно-ресторанного господарства; розкрито інноваційні різновиди системи, які застосовуються в закладах готельно-ресторанного господарства; наведено переваги різновидів системи, а також охарактеризовано їхні функції та можливості, що впливають на конкурентоспроможність ресторану в цілому.The article justifies the needs of innovations implementation; have been investigating the bar control technologies as innovative activities in hotel and restaurant business; have been revealed the concept of innovative variety of systems which are used in hotel and restaurant business; have been demonstrated the advantages of systems variety and described functions and possibilities that have an impact on competitiveness of restaurant business in general.
  • Ескіз
    Документ
    Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування готельного продукту
    (2020) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Дітріх, Ірина Вікторівна; Зуйко (Кулініч), Віра Ігорівна; Туз, Тетяна Сергіївна
    Проведено аналіз використання соціальних мереж у якості засобу просування готельного продукту. Розглянуто теоретичні відомості про Інтернет-маркетинг, виконаний розгорнутий аналіз соціального медіа маркетингу, його переваги та недоліки, ефективність впровадження соціального медіа маркетингу у діяльності готельного підприємства.The analysis of the use of social networks was conducted as a means of promoting a hotel product. The article discusses theoretical data about Internet marketing, it comprises a detailed analysis of social media marketing, its advantages and disadvantage, reflections of the effectiveness of the implementation of social media marketing in the activities of the enterprise. A deliberate choice of Internet marketing tools and their use as components of marketing policy are important tasks of theoretical and applied nature.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні напрями розвитку креативних готелів та барів в Україні
    (2020) Пушка, Ольга Сергіївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Мирошник, Юлія Анатоліївна
    У статті наведено загальну характеристику готельно-ресторанного господарства України. Розглянуто сучасний стан використання креативних підходів до функціонування готелів та барів в Україні. Наведено характеристику найбільш відомих готелів із нестандартним дизайном та особливостями обслуговування гостей. Установлено, що саме клієнт на даному етапі задає напрям розвитку готельно-ресторанного бізнесу і налаштовує готельєрів і девелоперів на експерименти. Для того щоб не втратити і залучити клієнта у непростий час, зусилля менеджменту закладу важливо спрямувати на пошук нових нестандартних дизайнерських рішень. Проаналізовано найбільш яскраві та незвичайні бари України. Установлено, що значним попитом почали користуватися заклади ресторанного господарства, в яких гості оплачують час перебування, а не замовлені їжу та напої. Отже, креативні підходи до задумки закладу в цілому суттєво підвищують інтерес відвідувачів, що відображається на попиті послуг підприємства та його економічному розвитку. The article gives a general description of the hotel and restaurant industry of Ukraine, which is one of the most common types of business. There is a constant struggle between the establishments of the hospitality industry and enterprises for optimal market positioning. Based on this, the purpose of the article is generalization the current state of development of the hotel and restaurant industry, analysis of existing unusual and creative hotels and bars in Ukraine, establishing directions for their development. The current state of use of creative approaches to the functioning of hotels and bars in Ukraine is considered. The characteristics of the most famous hotels with non-standard design and features of guest service are given: "Istoriia", "Radomysl", "Trydeviate Tsarstvo", art hotel "Bakara". It is established that the client at this stage sets the direction of development of hotel and restaurant business and adjusts hoteliers and developers for experiments. In order not to lose and attract customers in difficult times, the efforts of the management of the institution is important to focus on finding new non-standard design solutions, sales channels, launching additional loyalty programs, improving the quality of services. Almost all bars have a similar design - bar, bar stools, tables. Despite the change of interiors, their old-fashioned or ultra-modern, democratic or sophisticated, over time, such institutions disappear from memory. The brightest bars of Ukraine are analyzed: witch-bar "Lysa Hora", "Palata №6", "Barduck" fan-bar " Banka", pub "25", cafe-bar " Hurtozhytok №1", bar "Piana Vyshnia", which are more concentrated in Kyiv, Odessa and L’viv. A special zest gives them a special atmosphere, the realization that everyone would like to get to this unique place, so these bars are wildly popular and in great demand among guests and residents of the city. It has been established that restaurants, where guests pay for their stay instead of ordering food and drinks, have started to be in great demand. Thus, creative approaches to the idea of the institution as a whole significantly increase the interest of visitors, which is reflected in the demand for services of the enterprise and its economic development.