Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Удосконалення персоналізованого підходу до обслуговування гостей в барах готельних підприємств(2024) Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Лариса Олександрівна; Шевченко, Ілля В′ячеславовичСтаття присвячена питанням, пов'язаним з вдосконаленням та впровадженням персоналізованого підходу до обслуговування гостей у барах готельного підприємства. В роботі висвітлено аналітичний огляд стратегій, методів та технік, спрямованих на оптимізацію процесів обслуговування та підвищення ефективності комунікації з гостями в закладах ресторанного господарства. Розглядаються сучасні тенденції в галузі барного обслуговування, включаючи використання інноваційних методів та підходів для персоналізації взаємодії з гостямиДокумент Маркетингова діджитал-стратегія розвитку послуг(2023) Капінус, Лариса Василівна; Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаУ статті розглянуто теоретичні основи формування діджитал-стратегії на сучасному етапі розвитку цифрової економіки. Встановлено, що цифрова комунікація через інтернет-канали та цифрові носії поза Мережею забезпечує просування товарів і послуг на ринок. Розкрито сутність поняття «цифровий мар- кетинг» як виду маркетингу, який дозволяє охопити онлайн- та офлайн-споживачів, що використовують планшети, мобільні телефони, грають в ігри, завантажують застосунки, та поняття «діджитал-стратегія» як складову цифрового маркетингу, яка розробляється на аналітичних даних, що дозволяють робити точні висновки про ефективність різних каналів просування. Встановлено етапи розроблення діджитал-страте- гії за допомогою використання різних на вибір каналів: електронна пошта, інфлюенс-маркетинг; соціальні мережі; дисплейна або медійна реклама; пошуковий маркетинг; відеоігри; відеореклама; інфографіка. Од- нією з ідей завоювання лояльності споживачів та впізнаваності бренду є створення підприємством гуртків (добровільних об'єднань за інтересами), які б дозволяли формувати, розвивати та поглиблювати знання людей з певного виду діяльності, перетворюючи їх на цільову аудиторію. Метою статті є формування пропозицій щодо розроблення digital-стратегії для гуртків, що працюють на ринку України, з метою по- інформування та залучення цільової аудиторії. Було виявлено, що одним із каналів діджитал-маркетингу є мобільні застосунки, які користуються попитом серед населення. Для того, щоб перевірити доцільність впровадження ідеї інформаційно-рекламного додатку для гуртків за допомогою аналітичного методу було досліджено потребу гуртків та їхньої цільової аудиторії у пошуку інформації про діяльність гуртків. До- сліджено співвідношення зареєстрованих в Україні та Німеччині гуртків через пошукову систему Google. Відповідно до проведеного дослідження можна стверджувати, що такі підприємства, як гуртки, спортивні секції тощо потребують платформу для поширення обізнаності про діяльність серед населення. Запро- поновано діджитал-стратегію поінформування та залучення клієнтів за допомогою створення мобільно- го застосунку з подібним функціоналом, як у маркетплейсів, та його поєднання з соціальною мережею «Інстаграм». Такий додаток повинен стати гідним конкурентом системі пошуку Google Maps, пошуковій системі SEO, таргетованій рекламі в соціальних мережах таких, як Instagram, в сфері рекламування та по- ширення інформації про діяльність культурно-творчих гуртків, як на українському ринку, так і на ринку інших країн, наприклад ринку Німеччини.Документ Особливості роботи готелю «HERMITAGE BOUTIQUE-HOTEL» в умовах сьогодення та шляхи його удосконалення(2023) Ущаповський, Артем Олегович; Кирпіченкова, Оксана МиколаївнаВ статті розглядається особливість роботи бутік-готелю «Hermitage Boutique-Hotel» в умовах сьогодення. Проаналізовано організаційну структуру закладу, наведено характеристику номерного фонду та послуг, які надаються гостям. Також досліджено сегмент споживачів бутік-готелю. На основі аналізу літературних джерел інформації розроблено та представлено SWOT-аналіз бутік-готелю «Hermitage BoutiqueHotel». Охарактеризовано шляхи покращення роботи бутік-готелю для зміцнення його конкурентних позицій на ринку готельних послуг України. The article examines the peculiarity of the work of the Hermitage Boutique-Hotel in today's conditions. The organizational structure of the institution is analyzed, the description of the room stock and services provided to guests is given. The segment of boutique hotel consumers was also investigated. Based on the analysis of literary sources of information, a SWOT analysis of the boutique hotel "Hermitage Boutique-Hotel" was developed and presented. Ways to improve the work of a boutique hotel to strengthen its competitive position in the hotel services market of Ukraine are characterized.Документ Сучасні напрямки розвитку курортного готелю(2021) Кирпіченкова, Оксана Миколаївна; Ущаповський, Артем Олегович; Боброва, Ярослава ОлегівнаВ даній статті пропонуються сучасні рішення для курортного готелю в місті Приморськ Запорізької об-ласті, які пов’язані з морськими екскурсіями та інноваційним підходом до кейтерингу. Вітчизняні готелі залучають нових гостей нестандартними послугами, зручностями, доброзичливою атмосферою, відпочинком, обстановкою, романтикою, емоціями, адреналіном. Запропоновано ряд морських екскурсій різної тривалості, що будуть супроводжуватися кейтерингом. Кейтеринг нині є одним із найбільш динамічних секторів ресторанного бізнесу в Україні. Крім того, важливе значення має не лише постачання їжі, а й організація відповідних масових заходів. Окрім прослуховування екскурсій на суднах, гостей також залучатимуть в процес створення страв – найбільш затребуваний сьогодні прийом. This article offers modern solutions for a resort hotel in the city of Primorsk, Zaporozhye region, which are associ-ated with sea excursions and a modern approach to catering. Domestic hotels attract new guests with non-standard services, amenities, friendly atmosphere, recreation, atmosphere, romance, emotions, adrenaline. A number of sea excursions of different duration are offered, which will be accompanied by catering. Catering is currently one of the most dynamic sectors of the restaurant business in Ukraine, where there is high competition. For the organization of catering services on ships, it is necessary to provide equipment that will fully meet the requirements of mobility, will provide high consumer performance of restaurant products. One of the ways to serve food in an original way can be the use of non-standard utensils. For example, you can use glass jars or glasses for soup, and deep plates for desserts or snacks. A feature of catering at the hotel will be the ability to implement a themed menu on request. In addition, it is important not only to supply food, but also to organize appropriate mass events. In addition to listening to excursions on ships, it is also advisable to involve guests in the process of creating or preparing meals – the most relevant method of entertaining guests today. Water tourism in the city of Primorsk can be represented by travel on sea waves. Transport in this case can be a yacht, a pleasure boat, and a speedboat. The most interesting and orig-inal walks from the point of view of some tourists are kayaking. But this type of recreation is suitable for physically fit tourists. Most prefer a more fashionable vacation on relatively large ships: a motor boat, a pleasure yacht. Active recreation at sea is much more interesting than a traditional lazy vacation on the beach. These are completely new sensations and emotions, an interesting look at the usual landscapes of the coast, a great way to unite a team of friends, colleagues or family members. Therefore, resort hotels should expand the list of additional features in order to have an advantage over competitors and attract more customers.Документ Удосконалення сервісу в закладах сфери гостинності(2020) Ніколенко, Надія Андріївна; Доценко, Віктор Федорович; Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Лариса ОлександрівнаВ роботі розглядається процес удосконалення рівня сервісу у готелях за допомогою психологічних тренінгів з елементами фізіогноміки та фізіономіки для персоналу як один із напрямків підвищення конкурентоспроможності підприємства. Дослідження показують, що готелі можуть втрачати до 12% річного доходу в результаті того, що незадоволені гості «переключаються» на інші готелі. Функції сервісу - зберегти наявних клієнтів, залучити нових і створити у клієнтів потребу продовжувати співпрацю з вашою компанією. The paper considers the process of improving the level of service in hotels with the help of psychological training with elements of physiognomy and physiognomy for staff as one of the ways to increase the competitiveness of the enterprise. Studies show that hotels can lose up to 12% of annual revenue as a result of dissatisfied guests "switching" to other hotels. The functions of the service are to keep existing customers, attract new ones and create a need for customers to continue working with your company.