Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз маркетингових заходів торговельної мережі методами Text Mining
    (2020) Грибков, Сергій Віталійович; Ханбабаєв, Р. Р.; Харкянен, Олена Валеріївна
    У статті досліджено та проаналізовано методи Data Mining для формування й оцінки маркетингових заходів торговельної мережі. Особливу увагу приділено аналізу технології Text Mining. Це інструментарій, розроблений на основі базових технологій Data Mining у поєднанні зі статистичним і лінгвістичним аналізами, методами штучного інтелекту, який дає змогу здійснювати пошук тенденцій, шаблонів і взаємозв'язків у неструктурованих текстах для прийняття управлінських рішень.Наведено приклад реалізації моделей Text Mining у компонентному програмному пакеті Orange з використанням Twitter API. Робочі моделі для практичної реалізації завдань торговельної мережі сформовані на основі набору віджетів Orange. Результат дослідження візуалізовано у вигляді діаграм і хмар зі слів, які зручно переглядати й аналізувати.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та види точок контакту бренду зі споживачами
    (2024) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна; Навроцький, Назарій Андрійович
    У статті обґрунтовано необхідність уточнення сутності поняття «точка контакту з брендом» та узагальнення видів точок контакту бренду зі споживачами. Показано, що взаємодія споживача з брендом відбувається в багатьох точках контакту, які важливі насамперед тим, що впливають на досвід клієнта, його поведінку, продажі, прибуток компанії. Розглянуто існуючі підходи до трактування сутності поняття «точки контакту з брендом» через відображення різноманітних взаємодій між споживачами та компанією (брендом), що охоплюють будь-які канали та медіа, через які споживачі сприймають бренд чи продукт та можуть бути ініційовані як компанією, так і споживачами. Визначено, що ідентифікація та оцінювання точок контакту є важливою функцією підприємства задля покращення клієнтського досвіду. Уточнено та систематизовано види точок контакту бренду зі споживачами, що дозволяє підприємству вибудовувати міцні і довготривалі зв'язки зі споживачами та забезпечувати конкурентні переваги на ринку
  • Ескіз
    Документ
    Соціальні мережі як інструмент навчання англійській мові студентів нефілологічних спеціальностей
    (2023) Гаркуша, Олена Олександрівна
    У статті розглядається доцільність використання соціальних мереж для заохочення та мотивації до вивчення англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей. Розкривається важливість використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності. Дається ознайомча характеристика найбільш популярних соціальних мереж та висвітлюються їх основні можливості як для позааудиторного вивчення англійської мови так і під час занять. Відомо що для підготовки сучасної молоді до життя в умовах турбулентного світу, необхідним фактором є тотальна реорганізація освітньої діяльності: створення передових форм, засобів, підходів, методик та методів навчання. На сьогоднішній день значущим кроком для досягнення вищезазначеної мети є можливість обрати зручний спосіб навчання: стаціонарне аудиторне навчання, онлайн освіта за допомогою спеціальних інтернет-платформ, сімейне навчання або навчання в спеціалізованому клубі, змішане навчання. Одним зі шляхів підвищення рівня освіти є впровадження інтерактивних Інтернет-ресурсів. Логічним є факт, що зацікавленість в дисципліні впливає на занурення студента в процес навчання, формулює його бажання вивчати предмет поглиблено. Студенти нефілологічних спеціальностей основну увагу зосереджують на вивченні профільних предметів залишаючи англійську мову осторонь. Проте ланку зацікавленості та мотивацію до вивчення англійської мови можливо підняти шляхом максимального приближення до середовища в якому сучасна студентська молодь проводить більшість часу, а саме шляхом впровадження в освітню діяльність соціальних мереж. Соціальна мережа – це інтерактивна платформа створена індивідами чи групами індивідів для індивідів метою якої є задовільнення потреби у віддаленій взаємодії між користувачами для спілкування, навчання, рекламування або розваги шляхом миттєвої комунікації за допомогою повідомлень або розміщення затребуваної текстової інформації, файлів мультимедіа. Перевагами сучасних соціальних мереж у вивченні англійської мови є цілодобова їх доступність, можливість багаторазового повторення матеріалу, можливість тренування та розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності, можливість розвитку творчих здібностей, системність та структурованість. The article deals with the problem of using social networks during English classes. Social networks are considered as a tool of encouragement and motivation of students of non-philological specialties. The importance of using of modern information and communication technologies in education is revealed. An introductory description of the most popular social networks is given. The main advantages of using social networks both for home learning and classroom training are highlighted. It is known that in order to prepare modern youth for life in a turbulent world, a necessary factor is a total reorganization of educational activities: the creation of advanced forms, means, approaches, and teaching methods. Today, a significant step towards achieving the above-mentioned goal is the opportunity to choose a convenient way of education: full-time education or distance learning, online education using special Internet platforms, family education or training in social clubs, mixed education. Another one way to improve the level of education is the introduction of interactive Internet resources. It is obvious that interest in the discipline affects the students’ immersion in the learning process, formulates their desire to study the subject in-depth. Students of non-philological majors focus mainly on the study of core subjects, leaving English aside. However, one of the ways to increase interest and motivation is to get as close as possible to the environment in which modern student youth spend most of their time, namely to introduce social networks into educational process. A social network is an interactive platform created by individuals or groups of individuals for individuals, the purpose of which is to satisfy the need for remote interaction between users for communication, education, advertising or entertainment by means of instant correspondence or posting of demanded text information, multimedia files. The advantages of modern social networks in learning English: 24-hour access; the possibility to repeate the information multiple times; to train and develop all types of speech activity; to develop creative abilities; consistency and structure.
  • Ескіз
    Документ
    Рефлексивний характер ведення SMM-стратегії для FMCG компаній
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Лісовська, Інна Миколаївна
    У статті досліджено сутність рефлексивного підходу до ведення SMM-стратегії для розвитку FMCG компаній. Визначено, що рефлексивне управління є швидкореагуючим методом реалізації стратегії соціальних медіа. Наведено основні статистичні дані щодо соціальних мереж та активності їхніх користувачів в Україні та світі. З'ясовано, що компанії в секторі FMCG є найбільшими бенефіціарами соціального моніторингу. Виявлено, що найвагомішим принципом рефлексивного ведення стратегічного управління соціальними мережами є швидкість реагування на тенденції ринку. Запропоновано введення в SMM-стратегію рефлексивного підходу на основі принципу спільновживаної тенденції. Наголошено, що ведення та формування комунікації зі споживачами через присутність бренду в соціальних мережах є передумовою якісного моніторингу споживчих вподобань та репутаційно важливим кроком для компанії. The essence of the reflexive approach to the conduction of SMM- of strategy for development of FMCG of companies is investigated in the article. The essence of term “reflection” as to the process of research of consciousness and research of theory of social relations is specified. The concept of reflexivity from the economic point of view as self-improvement of market moods, due to that the price attracts customers, whose actions increase prices until the process will not become nonviable is considered in the article. The concept of the systemic-reflexive marketing to management that is based on the principles of concordance of proprietor stakeholders’ interests through the determination of the grade of system reflection. It is considered that reflexive management is the quickly-reactive method of management of social media strategy. The most ponderable principle of reflexive conduct of strategic management of social networks is speed of reacting on the market tendency is educed. Introduction in SMM- strategy of reflexive approach on the basis of supportive tendency principle, that marks actual world events, rating events of the most highly claimed of searching systems and others like that is given. The reflexive approaches to SMMstrategy includes such stages: rapid reacting upon request; introduction of supportive tendency; analytic geometry and monitoring are marked in the article. Social media can become not only the source of communication and monitoring of their own clients, but also reputation by a vulnerable place. It is marked that the conduction and forming of communication with consumers through presence of brand in social networks are pre-condition of the quality monitoring of consumer tastes and reputation is important step for a company.
  • Ескіз
    Документ
    Використання можливостей соціальних мереж в індустрії гостинності
    (2022) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    Стаття присвячена питанню можливості використання соціальних мереж в готельній індустрії. Соціальні мережі з'явилися в онлайн-суспільстві в 2003 році, і з тих пір кількість користувачів ними збільшується з кожним днем. Гостинна індустрія досить залежна від інформації, що поширюється про заклади в інтернеті. Сьогодні, потенційні гості готелів можуть спілкуватися з іншими клієнтами, читати їхні відгуки, шукати кращі варіанти розміщення, акційні та спеціальні пропозиції за допомогою лише телефону. Для готельєрів використання соціальних мереж може бути цінним інструментом для розвитку власного бренду з метою залучення нових гостей та збереження поточних клієнтів, створюючи міцні та ефективні відносини з ними. В статті наведено деякі стратегії соціальних мереж, які можуть максимально збільшити охоплення клієнтів засобу розміщення. The article is devoted to the possibility of using social networks in the hotel industry. Social networks appeared in the online community in 2003, and since then the number of users has been increasing day by day. The hospitality industry is quite dependent on information disseminated about establishments on the Internet. Today, potential hotel guests can communicate with other customers, read their reviews, look for the best accommodation, promotions and special offers by phone only. The purpose of this article is to identify ways to use social networks for the development and promotion of hospitality industry. Research of possible influence of separate social networks on popularization of hotel services and attraction of new clients. The image of the institution, formed in social networks, especially influences the decision to purchase services from consumers of generation Z. Young users first of all look for information not on official web resources, but in the most popular social networks, such as: TikTok, Facebook, Instagram, etc. Social media allows companies to stay in touch with interested users, build long-term relationships with their customers, build their loyalty, manage the company's reputation, increase sales and solve many other business development challenges. The influence of social media and their role is gaining importance in all spheres of human activity and is the subject of research by scholars and practitioners. The article reveals the role and benefits of using, influencing and using social media in the field of hotel services. The use of social networks as a means of promoting hotels is low-cost and allows you to reach a wide target audience, quickly inform real and potential customers about new offers, to form a demand for services. In an era of rapid technological progress and very demanding travelers, it is very important to use all available platforms for hotel marketing campaigns. The article presents some strategies of the most popular social media, which can maximize the reach of customers of the accommodation. Today, hotels need to use the full range of Internet marketing: SEO and content marketing, contextual advertising, PR and social networks, affiliate programs.
  • Ескіз
    Документ
    Landscape services promotion complex
    (2021) Belova, Tatyana; Papchenko, Valentina; Nikolaenko, Irina
    The article is devoted to the consideration of marketing tools for the promotion of services in the landscape business. The stages of development of the landscape design market of Ukraine are characterized. The target audience for which the complex of landscape services is designed is given. The importance of using modern marketing tools to promote the effective sale of services in the landscape field is proved. The advantages of using advertising in the landscape business are described. The need for partnerships, which consist in cooperation with companies engaged in completely different areas of activity on favorable terms, has been proved. The importance of participation of landscape organizations in charitable actions, and also in cleaning of parks and city territories, carrying out of master classes for gardeners and competitions for photographers in the field of landscape design is defined. Стаття присвячена розгляду маркетингових інструментів просування послуг у ландшафтному бізнесі. Охарактеризовано етапи розвитку ринку ландшафтного дизайну України. Наведено цільова аудиторія, на яку розраховано комплекс ландшафтних послуг. Доведено важливість використання сучасних маркетингових засобів просування щодо формування ефективного збуту послуг в ландшафтній сфері. Описано переваги застосування реклами у ландшафтному бізнесі. Доведено необхідність партнерських зв’язків, які полягають у співпраці з підприємствами, що займаються абсолютно іншими сферами діяльності на вигідних умовах. Визначено значення участі ландшафтних організацій у благодійних акціях, а також у прибиранні парків та міських територій, проведенні майстер класів для садівників та конкурсів для фотографів у сфері ландшафтного дизайну.