Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 29
  • Ескіз
    Документ
    Інновації у готельно-ресторанному бізнесі
    (2024) Лявинець, Георгій Михайлович
    Досліджено роль інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, особливо в Україні, та їхній вплив на ефективність, конкурентоспроможність і стійкість галузі в кризових умовах. Обґрунтовано необхідність удосконалення менеджменту інновацій; запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій, зокрема Big Data та машинного навчання, для підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Антикризовий менеджмент у готельно-ресторанному бізнесі
    (2024) Лявинець, Георгій Михайлович
    Досліджено роль інновацій у готельно-ресторанному бізнесі, особливо в Україні, та їхній вплив на ефективність, конкурентоспроможність і стійкість галузі в кризових умовах. Обґрунтовано необхідність удосконалення менеджменту інновацій; запропоновано рекомендації щодо впровадження сучасних інформаційних технологій, зокрема Big Data та машинного навчання, для підвищення ефективності підприємств готельно-ресторанного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Технологічні особливості інтенсифікації виробництва озимої пшениці
    (2001) Суліменко, Лариса Антонівна; Данкевич, Андрій Євгенович
    Досліджено технологічні особливості ефективності роботи агропідприємств з вирощування озимої пшениці, висвітлено їх переваги й недоліки та науково обґрунтовано рекомендації щодо перспектив подальшого розвитку
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз господарської діяльності та перспективи розвитку фермерських господарств Житомирської області
    (2000) Суліменко, Лариса Антонівна; Данкевич, Андрій Євгенович
    Дається аналіз господарської діяльності фермерських (селянських) господарств та вказується на перспективи їх розвитку в умовах ринку
  • Ескіз
    Документ
    Зовнішньоекономічна діяльність підприємств Житомирської області та удосконалення обліку валютних коштів
    (2000) Суліменко, Лариса Антонівна; Данкевич, Андрій Євгенович
    У статті дається аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємств Житомирської області Піднімаються питання про шляхи удосконалення обліку валютних операцій
  • Ескіз
    Документ
    Напрями підвищення ефективності господарської діяльності агрохолдингів
    (2011) Данкевич, Андрій Євгенович
    Досліджено ефективність роботи агрохолдингів, висвітлено їх переваги й недоліки та науково обґрунтовано рекомендації щодо перспектив подальшого розвитку. Агрохолдинги формуються, як правило, на основі провідної компанії, орендують землю одночасно в багатьох регіонах. За попередніми оцінками в Україні функціонує понад 60 великих холдингів, більшість з яких не виділені в окремий бізнес. За підрахунками експертів на даний період вони контролюють понад 6 млн га, або близько 24% ріллі і є найбільшими виробниками зернових і технічних культур
  • Ескіз
    Документ
    Формування земельних масивів інтегрованих структур
    (2011) Данкевич, Андрій Євгенович
    У статті розкрито механізми формування агрохолдингів у сільському господарстві, висвітлено переваги та недоліки їх діяльності та науково обґрунтовано рекомендації щодо перспектив подальшого розвитку
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні основи розвитку бюджетування у сільському господарстві
    (2008) Данкевич, Андрій Євгенович
    Досліджено та узагальнено вітчизняний досвід розвитку та побудови системи бюджетування та управлінського обліку в інтегрованих формуваннях. Розроблено пропозиції щодо можливості застосування його в умовах України. Виявлено тенденції та специфічні особливості з урахуванням специфіки умов роботи компаній. З'ясовано та систематизовано основні показники які можуть бути використані підприємствами для підвищення ефективності діяльності
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення методів менеджменту, адміністрування та стратегічного управління розвитком людського ресурсу
    (2022) Березянко, Тамара Володимирівна; Осадчук, Оксана Павлівна
    У статі досліджено питання розвитку та удосконалення методів менеджменту, адміністрування та стратегічного управління розвитком людського ресурсу. Дослідження здійснено з урахуванням еволюційної зміни управлінських підходів та зростання ролі людського ресурсу щодо забезпечення сталого економічного розвитку. Визначено, що розвиток теорії стратегічного управління доцільно поділяти на чотири етапи, а саме: управління на основі контролю за виконанням; управління на основі планування; управління на основі передбачення; управління на основі гнучких екстрених рішень. Зазначено, що для етапу управління на основі контролю характерним є перехід до масового виробництва товарів при якому людський ресурс розглядався як допоміжна складова. На етапі управління на основі передбачення особлива увага приділяється методам планування та удосконалення збуту, набувають дедалі більшої актуальності питання підвищення рівня освіти і розвитку персоналу, широко використовуються методи адміністративного менеджменту та публічного адміністрування. Характерною ознакою етапу управління на основі передбачення є розвиток та активне застосування методів стратегічного планування, задля формування конкурентних та інноваційних стратегій, також набувають важливості питання удосконалення та ефективного використання людського потенціалу. Створюються передумови до розвитку стратегічного управління людськими ресурсами. Зростає роль та значення планомірного та систематичного підходу до використання управлінських методів в напрямку формування кадрового потенціалу. Стратегічне управління людськими ресурсами набуває рис наукової концепції HRM, та вбудовується в систему стратегічного менеджменту на рівні функціональної стратегії, що стає характерною особливістю етапу управління на основі гнучких екстрених рішень. The article examines the development and improvement of methods of management, administration and strate gic management of human resource development. The study was carried out taking into account the evolutionary change of management approaches and the growing role of human resources in ensuring sustainable economic development. It was determined that the development of the theory of strategic management should be divided into four stages, namely: management based on performance control; management based on planning; predictive management; management based on flexible emergency solutions. It is noted that the stage of control-based mana gement is characterized by the transition to mass production of goods in which human resources were considered as an auxiliary component. At the stage of management based on prediction, special attention is paid to methods of planning and improvement of sales, issues of increasing the level of education and development of personnel are becoming more and more relevant, and methods of administrative management and public administration are widely used. A characteristic feature of the management stage based on prediction is the development and active application of strategic planning methods for the formation of competitive and innovative strategies, and the issue of improvement and effective use of human potential also becomes important. The prerequisites for the development of strategic management of human resources are being created. The role and importance of a planned and system atic approach to the use of management methods in the direction of the formation of personnel potential is growing. Strategic management of human resources acquires features of the scientific concept of HRM, and is integrated into the strategic management system at the level of functional strategy, which becomes a characteristic feature of the stage of management based on flexible emergency decisions.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи оптимізації роботи закладів готельного та ресторанного господарства
    (2023) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Золотарева, Евеліна Едуардівна
    Метою статті є дослідження впливу пандемії Covid-19 на індустрію гостинності, шляхів оптимізації роботи готельно-ресторанного господарства та очікуваних результатів від впровадження інновацій. За результатами досліджень, в зв’язку з пандемією рівень заселення готелей був майже в два рази нижчий за попередні роки. Спираючись на досвід великих компаній можна узагальнити основні правила покращення попиту на послуги закладів готельно-ресторанного господарства. При дотримані стратегії відновлення бізнесу в індустрії гостинності, коли компанія дотримується вимог безпеки, впроваджує інновації для розвитку підприємства, кількість відвідувачів закладів збільшується. Для того, щоб забезпечити ефективне функціонування підприємств готельно-ресторанного бізнесу потрібно звернути увагу на безпеку послуг, що надають заклади. Потрібно бути гнучкими та підлаштовуватися під нові реалії сьогодення, а саме діджиталізацію сучасного покоління. Виконуючі усі наведені вище правила потік гостей у готельному та ресторанному господарстві значно збільшиться. The problem is extremely urgent. The hotel and restaurant industry occupies an important place in the world economy. With the spread of quarantine restrictions caused by the Covid-19 pandemic, a large proportion of businesses go bankrupt and close. To support the hotel and restaurant business, it is necessary to optimize its operation. The purpose of the article is to find out the impact of the coronavirus pandemic on the hospitality industry, ways to optimize the operation and the expected results from the introduction of innovations. When the strategy of business recovery in the hospitality industry is followed, when it is clearly visible that the company complies with security requirements, introduces innovations for the development of the Enterprise, people begin to trust and return to the usual pace of life. In general, modern enterprises of the hotel and restaurant sector are in a rather difficult state due to the situation that has developed in the world, in particular, the existing Covid-19 pandemic. You also need to be flexible and adapt to the new realities of our time, namely the digitalization of the modern generation.