Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Teaching a foreign language to young economists in Ukraine in cross-cultural communication environment(2019) Kovalova, Olena; Kovalska, NataliiaDue to the tendency to globalisation, economists all over the world have a strong necessity to master a foreign language. Young generation of future economists needs innovative approaches to language teaching. This article reveals the results of the research into methodological and psychological aspects of teaching a foreign language to students of economic departments in Ukraine and states the essential educational objectives. It also suggests a novel teaching framework whose major goal is to give an advantage to students in their overcoming language, communication and cross-cultural barriers in studying process and which can be regarded as highly integral to the objectives. Через схильність до глобалізації економісти в усьому світі гостро потребують оволодіння іноземною мовою. Молодому поколінню майбутніх економістів потрібні інноваційні підходи до викладання мови. У цій статті розкриваються результати досліджень методологічних та психологічних аспектів навчання іноземної мови студентам економічних факультетів України та окреслюються найважливіші навчальні цілі. Він також пропонує нові навчальні рамки, основна мета яких - надати перевагу студентам у подоланні мовних, комунікаційних та міжкультурних бар'єрів у навчальному процесі, які можна розглядати як дуже невід'ємну частину цілей.Документ Innovative framework for teaching a foreign language as a tool of cross-cultural communication(2019) Kovalova, Olena; Kovalska, NataliiaУ статті розкрито результати дослідження методологічних та психологічних аспектів викладання іноземної мови студентам економічних факультетів в Україні та визначено основні навчальні цілі. В ній також пропонується нова структура викладання, основна мета якої полягає в заохоченні студентів у їх подоланні мовних, комунікаційних та міжкультурних бар'єрів у навчальному процесі. Цю методику можна вважати інтегральною для освітніх цілей, які є важливими для отримання мовних компетенцій. The article presents the results of the study of the methodological and psychological aspects of teaching a foreign language to students of economic faculties in Ukraine and defines the main educational goals. It also offers a new teaching structure whose main purpose is to encourage students to overcome linguistic, communication and intercultural barriers in the learning process. This technique can be considered integral for educational purposes, which are important for obtaining language competences.Документ Дискурсивна компетенція в системі навчання міжкультурної комунікації(2012) Юрчук, Людмила ВолодимирівнаУ статті розглядаються деякі питання, що стосуються дискурсу в системі на¬вчання міжкультурній комунікації. Тhe article deals with some linguistic issues relayed to discourse competence in system of intercultural communication teaching.Документ Формування міжкультурної компетенції майбутніх вчителів(2011) Березовська, Ольга Владиславівна; Тригуб, Інна ПетрівнаУ статті розглядається проблема міжкультурної освіти в сучасному суспільстві, актуальність вивчення іноземної мови у даному аспекті та необхідність формування соціокультурної компетентності вчителя у системі професійного навчання.