Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Cross-cultural development of future economists in the context of global educational environment(2013) Berezovska, OlgaThe article reveals the possible methods of cross-cultural development of future economists in the context of global educational environment. The definition of cross-cultural competence and cross-cultural communication are given.Документ Міжкультурна компетенція як складова професійної компетенції економістів(2014) Березовська, Ольга Владиславівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаСтаття присвячена проблемі міжкультурної освіти у сучасному суспільстві, актуальності вивчення іноземної мови у даному аспекті та необхідності формування міжкультурної компетенції економістів у системі професійного навчання. Розглядаються поняття «міжкультурна комунікація» «міжкультурна компетенція», «професійна компетенція», «професійне спілкування». The article is devoted to the problemsof intercultural education in modern society, the foreign language learning in this aspect and the necessity of economists’ intercultural competence development in the system of professional study. The article identifies such terms as “cross-cultural communication”, “cross-cultural competence”, “professional competence”, “professional communication”.Документ Актуальність формування міжкультурної компетенції майбутніх вчителів у контексті глобалізації освітнього простору(2013) Березовська, Ольга ВладиславівнаУ статті розглядається проблема міжкультурної комунікації у сучасному суспільстві, актуальність вивчення іноземної мови у даному аспекті та необхідність формування міжкультурної компетентності вчителя в системі професійного навчання. The article defines the issues of intercultural education in modern society, the foreign language learning in this aspect and the necessity of teacher’s intercultural competence development in the system of professional study. The article gives the definitions for such terms as “cross-cultural communication”, “cross-cultural competence”, “socio-cultural competence”.Документ Формування міжкультурної компетенції у професійній підготовці фахівців(2012) Березовська, Ольга Владиславівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаУ статті аналізується поняття міжкультурної компетенції, яка є важливою складовою комунікативної компетенції; акцентується увага на необхідності та способах розвитку мовленнєво-комунікативних умінь – складової комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів. This article reveals the definition of communicative competence and its main aspects, communicative skills are analyzed, and attention is concentrated on the importance of their development in the future specialists training.Документ Соціокультурна комунікативна компетенція як характеристика розвитку особистості майбутніх вчителів(2012) Березовська, Ольга Владиславівна; Тригуб, Інна ПетрівнаСтаттю присвячено проблемі міжкультурної освіти у сучасному суспільстві, актуальності вивчення іноземної мови у даному аспекті та необхідності формування соціокультурної компетенції майбутнього вчителя в системі професійного навчання. The article deals with the issues of intercultural education in modern society, the foreign language learning in this aspect and the necessity of teacher’s intercultural competence development in the system of professional training.Документ Формування міжкультурної компетенції майбутніх вчителів(2011) Березовська, Ольга Владиславівна; Тригуб, Інна ПетрівнаУ статті розглядається проблема міжкультурної освіти в сучасному суспільстві, актуальність вивчення іноземної мови у даному аспекті та необхідність формування соціокультурної компетентності вчителя у системі професійного навчання.Документ Соціокультурний аспект як складова комунікативної компетенції(2011) Березовська, Ольга Владиславівна; Левурда, Олег АнатолійовичРозглядається важливость формування соціокультурної компетенції сту¬дентів на заняттях, з іноземної мови. Соціокультурний аспект розглядається як невід’ємна складова комунікативної компетенції.Соцкультурний компонент змісту навчання є фактором, що багато в чому визначає і обумовлює викориета ння мови в конкретних ситуаціях, впливаючи таким чином, на іншомовну комунікативну компетенцію студентів.