Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні концепції маркетингу як підґрунтя розвитку маркетингового менеджменту підприємства(2024) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена опису сучасних маркетингових концепцій, які можуть слугувати основою для вдосконалення управління підприємством на засадах маркетингового менеджменту. Перелічені концепції управління маркетингу, елементи яких найчастіше можна використати для посилення маркетингової складової в управлінській діяльності підприємства. Наведено зміст концептуальної моделі вдосконалення менеджменту підприємства на основі маркетингових принципів. Зроблено наголос на таких складових моделі, як місія, цінності, цілі, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища і стратегічних альтернатив, реалізація стратегії. Наведено приклади місії та цінностей успішних підприємств та доведено вплив маркетингових концепцій на їхнє формування. Зауважено про необхідність врахування дії концепції LOVE- маркетингу, оскільки завдяки неї можна досягти гармонії у взаємовідносинах підприємства-виробника, його працівників та споживачів/клієнтівДокумент Leadership model for the enterprise in the vuca concept(2021) Moskalenko (Rymarenko), Victoria; Gadomska-Lila, KatarzynaLeadership is one of the most important elements of any society. The phenomenon of leadership becomes particularly important in times of strategic and technological changes. The purpose of the article is to reveal the essence, tasks and problems of leadership in Ukrainian food industry enterprises. The author concludes by describing the leadership model in order to authenticate the key vectors of leadership model change in the enterprises of the food industry. The analysis is based on data provided by enterprises and obtained through communication with CEOs. The analysis is based on the data obtained in the course of qualitative research. The author’s vision of the formation of the model of modern leadership in enterprises is presented. Asymmetrical aspects of the formation of a new generation of business leaders are mentioned. The article focuses on the combination of elements of vertical leadership development, emotional, cultural, social and verbal intelligence, with value management at its core.Документ Повертаючись до проблеми формування світогляду особистості(2021) Саракун, Лариса ПетрівнаУ статті осмислюється специфіка формування світогляду як однієї із визначальних проблем соціогуманітарної науки. Поглиблення процесів глобалізації та світової інтеграції сприяють зростанню рівня міжкультурної взаємодії, збагачують досвід і розширюють світоглядні уявлення людей. В означеній площині нами здійснюється цілеспрямована спроба переосмислення шляхів формування світоглядних переконань у сучасників відповідно до нових реалій, а також пояснюється фундаментальна роль, яку відіграє світогляд у особистісному розвитку й формуванні індивіда.Документ Бізнес-модель як передумова реалізації стартап-проекту(2021) Данкеєва, Оксана Миколаївна; Воловідник, Крістіна Тарасівна; Круглікова, Марія ЮріївнаВ статье определена роль бизнес-модели при реализации стартап-проекта. Рассмотрена и исследована бизнес-идея по внедрению стартап-проекта, которая заключается в создании онлайн-платформы для разработки дизайна и конструирования одежды. На этой основе представлена общая характеристика будущего бизнеса и разработана бизнес-модель стартап-проекта. Приведена схема процесса обслуживания клиентов на ІТ платформе. Предложена характеристика потребительского сегмента, на которую рассчитана деятельность стартап-проекта. Определены основные ценности предложения, которые помогут стартап-проекту определиться со стратегическим направлением. Приведены особенности этапов продвижения продукта и обратная связь с потенциальными клиентами. Приведены характеристики основных направлений деятельности ключевых партнеров на начальных этапах реализации стартап-проекта. Практическое применения бизнес-моделей заключается преобразование идеи в жизнеспособность будущего стартапа в современных условиях. In recent years, the concept of "startup," a new form of entry into the market of a new product, has become widely used in entrepreneurial activities. It is very important for the startup project team that the implementation process takes place in the short term with minimal financial costs. To realize the plan, the most responsible tasks are to determine the values of the activity, understand their capabilities when implementing the idea, determine the necessary resources, and establish the needs of the target audience. That is why an important issue when introducing and implementing a startup project on the market is the construction of a business model as a holistic understanding of future activities and a logical way to make a profit. The article defines the role of business models in the implementation of a startup project. A business idea for the implementation of a startup project consisting in the creation of an online platform for the development of design and design of clothing was considered and investigated. On this basis, a general characteristic of the future business is presented, a business model of a startup project has been developed. The diagram of the customer service process on the IT platform is given. A characteristic of the consumer segment is proposed, for which the activities of the startup project are designed. The main values of the proposal have been identified that will help the startup project decide on a strategic direction. Features of product promotion stages and feedback with potential customers are presented. The description of the main areas of activity and key partners at the initial stages of the startup project implementation is given. The purpose of the article is to develop a business model for the implementation of a startup project of an online clothing design platform. The business model allows you to transform the vision of the idea and becomes a prerequisite for building the optimal structure for implementing a startup project, which includes communicating value to the consumer segment, determining the resources necessary for implementing the idea, selecting key partners, predicting effective distribution channels, optimizing costs when creating a product and bringing it to customers.Документ Організаційна культура підприємства (організації): теоретичний підхід(2012) Драган, Олена ІванівнаВ статті розглянуто теоретичні підходи до формування організаційної культури на підприємствах (організаціях). Проаналізовано сутність поняття «організаційної культури» різними науковцями. The paper considerstheoreticalapproaches toorganizational culturein enterprises(organizations). Analyzed thenature ofthe concept of "organizational culture" by variousscholars.Документ Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування(2009) П'янкова, Оксана ВасилівнаВ статті розглянуто категорію ідентичності бренду, її структуру, особливості побудови ідентичності брендів продуктів харчування. In article considered a category of identity of a brand, structure, features of construction of identity of brands of a foodstuff.Документ Ціннісна підсистема як базовий компонент організаційної культури підприємства(2011) Харчишина, Олена ВолодимирівнаРозглянуто важливий компонент організаційної культури сучасного підприємства – ціннісну підсистему. Узагальнено результати зарубіжних та вітчизняних досліджень щодо суті, ролі і особливостей ціннісної підсистеми. Розглянуто процес та можливі результати взаємодії індивідуальних та організаційних цінностей. Викладено авторське бачення щодо визначальної ролі цінностей і місії підприємства у забезпеченні ефективності його діяльності.Документ Естетичний абсолютизм та релятивізм у системі цінностей(2001) Бабушка, Лариса ДмитрівнаВ даному дослідженні проводиться розкриття естетичних теорій і напрямів абсолютизму і релятивізму, відповідно, аналіз принципів розбіжностей в естетичному сприйнятті. Беручи до уваги складність таких явищ, з’ясовується, що розбіжність в їх оцінці спричинена не відносністю краси, а тим, що у різні періоди часу повнота сприйняття різна, багатоманітні зміни інтересів зумовлюють відмінність напрямків уваги, а відповідно, і «вибірку» з предмета тих чи інших аспектів.Документ Феномен краси: діалог абсолютного і релятивного(2008) Бабушка, Лариса ДмитрівнаДана стаття присвячена проблемі дослідження та осмислення феномена краси. Складність витання постає в диференціації самого феномена краси. Враховуючи тенденцію релятивного скептицизму в сучасній епосі, різного роду переосмислення цінностей, в тому числі й класичних еталонів як аналогів моральнісно-естетичних імперативів, дана проблема є актуальною і не позбавлена практичного сенсу та полемічної гостроти.