Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Дисконтування дебіторської заборгованості у системі фінансового менеджменту підприємства(2021) Буряк, Аліна Вікторівна; Бойко, Світлана Василівна; Дем'яненко, Інна ВікторівнаУ статті досліджено зміни чинного законодавства, що актуалізували необхідність дисконтування дебіторської заборгованості та реформування системи фінансового менеджменту підприємства. Визначено необхідність внесення змін у систему фінансового менеджменту підприємства у частині розширення завдань щодо управління активами, фінансовими ризиками, формуванням прибутку та податкових різниць, фінансового планування та прогнозування. Дисконтування дебіторської заборгованості у системі фінансового менеджменту підприємства запропоновано розглядати як цілісну систему, яка ґрунтується на принципах фінансового менеджменту та призначена для організації взаємодії об’єктів і суб’єктів дисконтування дебіторської заборгованості. Дисконтування дебіторської заборгованості у системі фінансового менеджменту підприємства запропоновано розглядати як сукупність восьми логічно послідовних етапів. Проведено дослідження підходів до визначення ставки дисконтування дебіторської заборгованості та узагальнено статистичні дані щодо варіювання ставки дисконтування у 2019-2020 роках.Документ Порівняльний аналіз методів оцінювання ефективності інвестиційних проектів(2015) Осадча, Ганна Григорівна; Дьякова, Надія ІгорівнаУ статті розглянуто сутність методів оцінювання ефективності інвестиційних проектів. Охарактеризовано методи визначення чистої дисконтованої вартості, внутрішньої норми доходності та індексу рентабельності інвестицій, наведено їх ключові переваги та недоліки. Окреслено структурно логічну блок- схему процесу оцінки проектів на виробничих підприємствах.Документ Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень(2011) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана БорисівнаВстановлено основні тактичні прийоми ціноутворення, розглянуто сутність психологічних прийомів встановлення ціни з урахуванням очікувань споживачів, рекомендовано варіанти коригування цін. The basic tactical receptions of pricing are set, essence of psychological receptions of establishment of price is considered taking into account expectations of users, the variants of correction of prices are recommended.