Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі
    (2010) Болотіна, Ірина Миколаївна; П'янкова, Оксана Василівна
    В статті розглянуто підходи до оцінки брендів, переваги та недоліки використання окремих методів оцінки, особливості використання на практиці
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка вартості брендів підприємств харчової промисловості України
    (2010) П'янкова, Оксана Василівна
    В статті висвітлено результати досліджень щодо оцінки брендів вітчизняними агенціями, проаналізовано позиції брендів підприємств харчової промисловості у «Рейтингу корпоративних брендів»