Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування товарної інноваційної політики підприємств молочної галузі
    (2021) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва, Ірина Василівна
    Стаття присвячена дослідженню формування інноваційної політики підприємств молочної галузі. Доведено, що товарна інноваційна політика підприємства впливає на покращення операційної ефективності та сприяє підвищенню рівня конкурентоспроможності. Обґрунтовано необхідність впровадження нових (вдосконалених) технологій, рецептур, виробничих процесів, обладнання, що сприятиме покращенню якості готової молочної продукції та заощадженню використання всіх видів ресурсів. Обираючи напрямки інноваційного розвитку та реалізовуючи інноваційні проєкти, підприємство досягає певного рівня інноваційної активності. Акцентовано увагу на необхідності врахування наявних потенціалів підприємств молочної галузі та узгодження їх із інноваційними цілями для вибору найкращих проєктів до імплементації серед різних альтернатив. Досліджено основні параметри, що є вирішальними при виборі молочних продуктів споживачами. Великого значення приділяється питанням екологізації виробництва, зростає увага споживачів до інноваційної продукції дієтичного та лікувально-профілактичного спрямування. Зміни у смаках та вподобаннях споживачів чинять суттєвий вплив на організацію виробничої діяльності підприємств, спрямовують їх постійно переглядати та оновлювати асортимент продукції, розвивати саме ті види, що користуються найбільшою популярністю. Перераховані заходи сприятимуть розширенню збуту інноваційної продукції, виходу підприємств на зовнішні ринки, покращенню іміджу. На прикладі ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна» продемонстровано ефективність реалізації інноваційних рішень (впровадження технології ультрафільтрації для виробництва сиру). Проведено порівняння якісних характеристик молочного продукту при традиційному методі виробництва та при застосуванні інноваційної технології (технології ультрафільтрації). The article is concerned with studying the formation of the innovation policy of dairy enterprises. It has been proved that the product innovation policy of an enterprise influences the improvement of operational efficiency and contributes to the increase of the level of competitiveness. The necessity of introducing new (improved) technologies, recipes, production processes, equipment, which will improve the quality of finished dairy products and save the use of all types of resources, is substantiated. By choosing areas of innovative development and implementing innovative projects, the company reaches a certain level of innovation activity. Attention is focused on the need to take into account the existing potentials of dairy enterprises and align them with innovative goals to select the best projects for implementation among various alternatives. The main parameters that are crucial for consumers to choose dairy products are investigated. Great importance is attached to the issues of greening production, and consumers' attention to innovative dietary and therapeutic products is growing. Changes in consumer tastes and preferences have a significant impact on the organisation of production activities of enterprises, prompting them to constantly review and update their product range and develop the most popular types. These measures will help to expand sales of innovative products, help companies enter foreign markets, and improve their image. On the example of Wimm-Bill-Dann Ukraine PJSC, the article demonstrates the effectiveness of implementing innovative solutions (introduction of ultrafiltration technology for cheese production). The article compares the quality characteristics of a dairy product using the traditional method of production and the innovative technology (ultrafiltration technology).
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика ресурсних складових інноваційного підприємства з виробництва заморожених плодів і ягід
    (2020) Сімахіна, Галина Олександрівна; Камінська (Халапсіна), Світлана Владиславівна; Литвинець, Лариса Федорівна
    Розглянуті взаємозв’язки ресурсних складових інноваційного підприємства з виробництва заморожених плодово-ягідних напівфабрикатів дають можливість уже на початковому етапі його організації оцінити передумови динаміки реалізації продукції на вітчизняному ринку. В подальшому аналіз таких взаємозв’язків можна використати для вдосконалення окремих етапів отримання заморожених плодів і ягід, уточнення параметрів процесів, запобігання можливим ризикам інноваційного клімату. The studied interactions of resource components of the innovative enterprise to produce the frozen fruit and berry half products make possible to evaluate the preconditions of realization dynamics for the products at the domestic market. Hereinafter, the analysis of such interactions can be used to improve the certain stages of frozen fruit and berries obtaining, to outline the processes’ parameters, and to avoid the probable risks threatening the innovative climate.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи у розвитку територіально-рекреаційного комплексу Волинського регіону
    (2010) Коцан, Наталія Несторівна; Мазурець, Роман Русланович; Войчук, Максим Володимирович
    Охарактеризовано інноваційні процеси в туризмі. Проаналізовано туристично-рекреаційний потенціал Волинського регіону. Виявлено основні проблеми функціонування територіально-рекреаційного комплексу Волині та наведено можливі шляхи їх вирішення. Characterized by innovative processes in tourism. Analyzed tourist and recreational potential of the Volyn region. Discover the main problems of functioning territorially - recreational complex of Volyn and provides possible solutions.