Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вплив маркетингу на продажі в ресторанній індустрії
    (2024) Собін, Андрій Владиславович; Собін, Олексій Владиславович
    У статті проведено аналіз впливу маркетингових стратегій та інструментів на динаміку продажів у секторі ресторанного бізнесу. Підкреслено важливість інноваційного підходу до маркетингу, зокрема використання цифрових технологій, соціальних медіа, та маркетингу вражень. Детально розглядаються такі цифрові технології, як онлайн-маркетинг, використання соціальних медіа, мобільний маркетинг, SEO (пошукова оптимізація) та email-маркетинг. Проаналізовано, як ці інструменти впливають на підвищення видимості ресторанів, залучення нових клієнтів та покращення взаємодії з існуючими. Вказується на ефективність цих технологій у створенні маркетингових кампаній, що цілеспрямовано впливають на рішення клієнтів щодо відвідування ресторанів, тим самим підвищуючи продажі. Висвітлено впровадження моделі «5Р+1С» як новаторського підходу у маркетингу ресторанного бізнесу, щовключає традиційні елементи «4Р» (продукт, ціна, місце, просування) та додає до них важливість персоналу та сервісу у формуванні якісного клієнтського досвіду. Описано, як ця модель впливає на стратегії маркетингу, взаємодію з клієнтами та, в кінцевому рахунку, на збільшення продажів у ресторанному бізнесі. Проаналізовано різні маркетингові стратегії та їх вплив на динаміку продажів, особливо акцентовано увагу на розвиток маркетингу відносин та створення довготривалих зв’язків із клієнтами. Сформовані висновки про вплив маркетингових заходів на обсяг продажів у сфері ресторанного господарства, що доведено на основі таких ключових факторів: ефективні маркетингові стратегії збільшують обізнаність про ресторан, що призводить до зростання клієнтської бази;, міцний бренд сприяє створенню довіри та лояльності клієнтів; цільове просування і реклама залучають нових клієнтів, впливаючи на обсяги продажів, а маркетинг відносин допомагає утримувати існуючих клієнтів, забезпечуючи стабільний дохід та довгостроковий успіх
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методичні та практичні засади підприємництва у сервісній сфері
    (2020) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Розглядаються теоретико-методичні та практичні засади організації підприємництва у сфері послуг. Theoretical-methodical and practical principles of business organization in the field of services are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових
    (2019) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Стахурська, Світлана Антонівна; Стахурський, Валерій Олександрович
    У статті розглядаються взаємозв’язок та взаємодія внутрішнього, зовніш-нього та інтерактивного маркетингу як складових маркетингу сфери послуг. Окрема увага приділяється поняттю внутрішнього маркетингу. Пропонується системний підхід до розуміння внутрішнього маркетингу підприємства, згідно з яким внутрішній маркетинг являє собою систему елементів, які враховують цілі підприємства з одного боку та потреби персоналу з іншого. Досліджується алго-ритм функціонування внутрішнього маркетингу. Описується взаємозв’язок внут-рішнього та зовнішнього маркетингу з інтерактивним. Виокремлюються основні складові кожного виду маркетингу. The paper studies the interconnection and interaction between internal, external and interactive marketing as components of the marketing of the service sector. A systematic approach to understanding of internal marketing of the enterprise is proposed, according to which internal marketing is a system of elements that take into account the aims of enterprise on the one hand and the needs of staff from another. An algorithm for the func-tioning of internal marketing is explored. The interconnection of internal and external mar-keting with interactive is described. The main components of each type of marketing are distinguished.