Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Вплив маркетингу на продажі в ресторанній індустрії
    (2024) Собін, Андрій Владиславович; Собін, Олексій Владиславович
    У статті проведено аналіз впливу маркетингових стратегій та інструментів на динаміку продажів у секторі ресторанного бізнесу. Підкреслено важливість інноваційного підходу до маркетингу, зокрема використання цифрових технологій, соціальних медіа, та маркетингу вражень. Детально розглядаються такі цифрові технології, як онлайн-маркетинг, використання соціальних медіа, мобільний маркетинг, SEO (пошукова оптимізація) та email-маркетинг. Проаналізовано, як ці інструменти впливають на підвищення видимості ресторанів, залучення нових клієнтів та покращення взаємодії з існуючими. Вказується на ефективність цих технологій у створенні маркетингових кампаній, що цілеспрямовано впливають на рішення клієнтів щодо відвідування ресторанів, тим самим підвищуючи продажі. Висвітлено впровадження моделі «5Р+1С» як новаторського підходу у маркетингу ресторанного бізнесу, щовключає традиційні елементи «4Р» (продукт, ціна, місце, просування) та додає до них важливість персоналу та сервісу у формуванні якісного клієнтського досвіду. Описано, як ця модель впливає на стратегії маркетингу, взаємодію з клієнтами та, в кінцевому рахунку, на збільшення продажів у ресторанному бізнесі. Проаналізовано різні маркетингові стратегії та їх вплив на динаміку продажів, особливо акцентовано увагу на розвиток маркетингу відносин та створення довготривалих зв’язків із клієнтами. Сформовані висновки про вплив маркетингових заходів на обсяг продажів у сфері ресторанного господарства, що доведено на основі таких ключових факторів: ефективні маркетингові стратегії збільшують обізнаність про ресторан, що призводить до зростання клієнтської бази;, міцний бренд сприяє створенню довіри та лояльності клієнтів; цільове просування і реклама залучають нових клієнтів, впливаючи на обсяги продажів, а маркетинг відносин допомагає утримувати існуючих клієнтів, забезпечуючи стабільний дохід та довгостроковий успіх