Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Державна підтримка інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості в умовах військового стану(2024) Гривківська, Оксана Василівна; Горінний, Михайло ЛеонідовичУ статті визначено, що успіх в інноваційній діяльності країни, як свідчить європейський приклад, досягається за умови інтеграції (тобто об’єднання) державних інтересів, бізнес-структур, наукових навчальних закладів та професійних. Держава та бізнес мають бути замовниками, споживачами та співінвесторами інноваційного продукту. Обгрунтовано, що умови військового стану можуть негативно впливати на інноваційну діяльність підприємств харчової промисловості через різні фактори, такі як зниження попиту на продукцію, зменшення виробництва, зміна пріоритетів держави тощо. Виявлено основні виклики, з якими стикаються підприємства харчової промисловості в умовах військового стану, зокрема: зниження попиту (військові дії на території України призвели до зменшення споживчої активності населення, утворення численної кількості тимчасово переміщених осіб, економічної нестабільності.Документ Franchising as an innovative form of business management in Ukraine(2020) Penchuk, Anna; Tur, OlesyaThe article is devoted to the study of franchising as an innovative form of Business Management in Ukraine. Its condition, structure, and capacity are analyzed. Problems and trends in the development of franchising are identified. Measures to improve the conditions of its development in Ukraine are proposed. Стаття присвячена дослідженню франчайзингу як інноваційної форми управління бізнесом в Україні. Проаналізовано його стан, структуру та місткість. Визначено проблеми та тенденції розвитку франчайзингу. Запропоновано заходи щодо покращення умов його розвитку в Україні.Документ Соціально-економічна роль сектору малого та середнього бізнесу в економіці країни: існуючий стан і розвиток(2022) Труш, Юлія ЛеонідівнаРозвиток суб'єктів малого та середнього підприємництва є однією з необхідних умов демократизації суспільства, формування потужного середнього класу, а також однією з основних складових гарантування соціальної безпеки держави та її громадян. Підприємницька активність населення у переважній більшості випадків супроводжується створенням суб'єктів малого та середнього бізнесу, а формування великого підприємства починається із заснування суб'єкта господарювання. Головна місія створення бізнесу в малому та середньому підприємництві – це формування стійкого прошарку середнього класу у вигляді власників бізнесу та головних менеджерів. Це фактично формування інтелектуальної еліти нації, а це вже основа для формування фінансової еліти. Малий та середній бізнес - це соціально-економічний фундамент для розвитку інноваційно-орієнтованої, а особливо європейської держави. Малий і середній бізнес багато в чому визначає темпи економічного зростання, структуру і якість внутрішнього валового продукту (ВВП). Основна його функція, крім економічної, яка відіграє вагому роль - це соціальна. Тому питання присвячені соціально-економічній ролі сектору малого та середнього бізнесу в економіці країни, а особливо дослідженню існуючого стану і розвитку малого та середнього підприємництва є актуальними нині. Тому для того щоб країна досягла значних успіхів в економічному поступі. The development of small and medium enterprises is one of the necessary conditions for the democratization of society, the formation of a strong middle class, as well as one of the main components of guaranteeing the social security of the state and its citizens. Entrepreneurial activity of the population in the vast majority of cases is accompanied by the creation of small and medium-sized businesses, and the formation of a large enterprise begins with the establishment of a business entity. The main mission of creating a business in small and medium enterprises is to form a stable middle class in the form of business owners and general managers. This is actually the formation of the nation's intellectual elite, and this is the basis for the formation of the financial elite. Small and medium business is a socio-economic foundation for the development of innovation-oriented, and especially European countries. Small and medium-sized businesses largely determine the rate of economic growth, structure and quality of gross domestic product (GDP). Its main function, in addition to economic, which plays an important role - is social. Therefore, issues related to the socio-economic role of the small and medium business sector in the country's economy, and especially the study of the current state and development of small and medium enterprises are relevant today. Therefore, in order for the country to achieve significant success in economic progress, it is necessary to create conditions for the development of small and medium-sized businesses in Ukraine.Документ Розробка бізнес-плану підприємства(2021) Михайленко, Ольга Валеріївна; Годун, Віктор Вікторович; Юхименко, Євгенія СергіївнаОб’єктом дослідження є основні методологічні підходи та основні процедури підготовки бізнес-плану як ключової складової стратегії управління бізнесом. Метою написання цієї статті є визначення сутності та положення бізнес-плану в системі стратегічного управління компанією. Метою дослідження є вивчення ролі бізнес-плану в стратегічній системі управління компанією, аналіз методології формування структурних елементів бізнес-плану та їх зміст. Методологічну основу дослідження складали наукові пра-ці вітчизняних та зарубіжних вчених та провідних експертів, детальний матеріал з проблеми досліджен-ня, нормативна база. Досліджено сутність поняття "бізнес-план", визначено функції, завдання та основні структурні елементи бізнес-плану. За основу для розробки планів малого бізнесу пропонується взяти між-народні стандарти. Сфера результатів. Результати дослідження можуть бути використані менеджерами малого та середнього бізнесу та спеціалізованими організаціями для поліпшення якості бізнес-планів.Документ Перспективи застосування wellness-інновацій в індустрії гостинності(2020) Марченко, Наталія Іванівна; Дітріх, Ірина ВікторівнаУ науковій статті представлено аналіз основних тенденцій конкуренції у сучасних готельних підприємствах. Зазначено необхідність оновлення переліку послуг, які надаються на базі готелю. Охарактеризовано використання інноваційних методів у роботі готельного закладу. Проаналізовано можливість створення wellness-студій і wellness-центрів на базі українських готельних комплексів. Виявлено вплив пандемії COVID-19 на актуалізацію необхідності збереження здоров’я. Охарактеризовано доцільність персоналізації харчування як інтелектуальної послуги wellness. Визначено wellness як систему оздоровлення. The scientific article provides an analysis of the main competition trends in modern hotels. The need to update the list of services provided at the hotel is noted. The use of innovative methods in the work of a hotel establishment is characterized. The possibility of establishing of wellness studios and wellness centers on the basis of Ukrainian hotel complexes is analyzed. The impact of the COVID-19 pandemic on the actualisation of the need for health preservation has been identified. The expediency of personalization of food as an intellectual service of “wellness” is characterized. Wellness is defined as a health-improving system.Документ Просторова неоднорідність інвестиційної діяльності українського бізнесу(2012) Дука, Анастасія ПетрівнаПроаналізовано інвестиційну діяльність українського бізнесу з точки зору його просторового розміщення. Показано нерівномірність розподілу бізнесу за регіонами на основі розрахунку та оцінки динаміки індексу Херфіндаля-Хіршмана за показником обсягу капітальних інвестицій в рамках адміністративно-територіальних одиниць України за період 2005-2011 рр.Spatial placing of Ukrainian business investment activities is analyzed. In this article shows the spatial heterogeneity Ukrainian business investment activity. The dynamics of the Herfindahl-Hirschman Index in terms of volume of capital investments in the Ukraine’ regions from 2005 to 2011 is analyzed.Документ Бізнесові аспекти удосконалення управління корпоративною культурою підприємства(2015) Шаповал, Олена ФедорівнаThe article dedicated to research of business aspects of management improvement of enterprise corporate culture. Досліджено механізм управління корпоративною культурою підприємства на основі використання системи інструментів цілеспрямованого впливу на елементи корпоративної культури з метою підвищення результатів бізнесової діяльності підприємства. Исследован механизм управления корпоративной культурой предприятия на основе использования системы инструментов целенаправленного действия на элементы корпоративной культуры с целью повышения результатов бизнес-деятельности предприятия.Документ Стартап як нова форма ведення бізнесу(2013) Чазов, Євген ВолодимировичУ статті наведено визначення стртапу, проаналізовано основні відмінності стартапу від звичайних форм ведення підприємницької діяльності. Наведено різні підходи до визначення стадій розвитку страртапу та досліджено один з підходів, за яким виділяють шість стадій розвитку стартапу: посівну, страртап, раннє зростання, розширення, проміжна стадія та вихід. Аналіз наведений стадій розвитку проведено на прикладі соціальної мережі Facebook. Також, в статті, наведено основні напрямки реалізації державної підтримки підприємництва, які будуть сприяти розвитку страртапу в Україні.Документ Пивний бізнес(Національний університет харчових технологій, 2004) Удодов, Сергій ОлександровичНаприкінці XX століття світовий ринок пивної індустрії остаточно розділили МІЖ собою найбільші компанії, що призвело до деякої одноманітності в пивоварінні. Пожвавлення економічних відносин наприкінці 80-х років сприяло появі перших "ластівок" міні-пивоварної індустрії. Технологічне обладнання продуктивністю до 500-1000 літрів за добу умовно може бути віднесене до міні-пивоварень, а більше - до міні-пивзаводів. Міні-пивзаводи продуктивністю 2000-6000 літрів за добу і більше - серйозний предмет бізнесу. Нині найбільш різноманітний сектор діючих міні-пивоварень та міні-пивзаводів - від 250 до 6000 літрів за добу. В конце XX века мировой рынок пивной индустрии окончательно разделили между собой крупнейшие компании, что привело к некоторой единообразия в пивоварении. Оживление экономических отношений в конце 80-х годов способствовало появлению первых "ласточек" мини-пивоваренной индустрии. Технологическое оборудование производительностью до 500-1000 литров в сутки условно может быть отнесено к мини-пивоварен, а больше - к мини-пивзаводов. Мини-пивзаводы производительностью 2000-6000 литров в сутки и более - серьезный предмет бизнеса. Сейчас наиболее широкий сектор действующих мини-пивоварен и мини-пивзаводов - от 250 до 6000 литров в сутки. At the end of XX century worldwide beer industry finally divided between the largest companies, which led to some uniformity in brewing. The revival of economic relations in the late 80's contributed to the emergence of the first "swallow" mini-brewing industry. Technological equipment productivity to 500-1000 liters per day can be conventionally classified as mini-breweries, and more - to a mini-brewery. Mini-brewery productivity 2000-6000 liters per day or more - serious subject business.Currently, the most diverse sectors of existing mini-brewery and mini-breweries - from 250 to 6000 liters per day.Документ Особливості державно-приватного партнерства в сучасних умовах в Україні(2012) Біла, Ірина Сергіївна; Петришина, Наталія ВалеріївнаВ даній статті розглянута сутність та ознаки державно-приватного партнерства, визначено його проблеми та особливості в Україні. Автори зазначають, що хаотичність, розрізненість зусиль, різноспрямованість та неналагодженість механізмів державно-приватного партнерства у вітчизняній економіці не дозволяє виявити весь його позитивний потенціал для вирішення завдань соціально-економічного розвитку.