Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
32 результатів
Результати пошуку
Документ Ігрове дозвілля в індустрії гостинності(2024) Шидловська, Олена Броніславівна; Арпуль, Оксана ВолодимирівнаСтаття розглядає актуальність розвитку готельного бізнесу в Україні в умовах економічної нестабільності та збільшення конкуренції. Звертається увага на значення інновацій у привабленні клієнтів та забезпеченні конкурентоспроможності готелів. Досліджується попит споживачів на нові форми відпочинку, зокрема на азартні ігри, що стимулює розробку інноваційних послуг для готельних підприємств, таких як ігрові клуби з онлайн-казино. Мета роботи полягає у створенні готелю з інноваційними послугами ігрового дозвілля з метою підвищення конкурентоспроможності готелів та розвитку туристичної галузі в Голосієвському районі м. КиєваДокумент Удосконалення персоналізованого підходу до обслуговування гостей в барах готельних підприємств(2024) Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Лариса Олександрівна; Шевченко, Ілля В′ячеславовичСтаття присвячена питанням, пов'язаним з вдосконаленням та впровадженням персоналізованого підходу до обслуговування гостей у барах готельного підприємства. В роботі висвітлено аналітичний огляд стратегій, методів та технік, спрямованих на оптимізацію процесів обслуговування та підвищення ефективності комунікації з гостями в закладах ресторанного господарства. Розглядаються сучасні тенденції в галузі барного обслуговування, включаючи використання інноваційних методів та підходів для персоналізації взаємодії з гостямиДокумент Організація послуг психологічної підтримки в закладах готельно-ресторанного бізнесу(2023) Тімченко, Ганна Михайлівна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті проаналізовано комплекс послуг психологічної підтримки в готельній індустрії. Досліджено впровадження заходів з психологічної підтримки для гостей та персоналу готелю. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто заходи щодо психологічної підтримки гостей готелю. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтівДокумент Інноваційні IT-технології як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу(2024) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Широбокова, Анастасія ЛеонідівнаГотельні підприємства за для отримання переваг на ринку впроваджують у свою діяльність новітні IT-технології надають переваги. Актуальним є дослідження впливу інноваційних IT-технологій на підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесуДокумент Інноваційний підхід до впровадження послуг арт-терапії в готелях України(2023) Гусельцева, Катерина Сергіївна; Дулька, Ольга Степанівна; Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна ІванівнаУ статті розглянута сутність різних видів арт-терапії та основні ефекти їх впливу на різні вікові групи населення. Проаналізовано світовий та вітчизняний досвід використання арт-терапії в готельній індустрії. Доведена доцільність вирішування проблеми корекції психологічного стану українських споживачів готельних послуг комплексно. Запропоновано у вітчизняних засобах розміщення разом з послугами арт-терапії використовувати «кольорові» сніданки («зелений», «червоний», «помаранчевий» та «білий»), до складу яких будуть входити страви, виготовлені переважно з продуктів відповідного кольору, оскільки харчування також має великий вплив на організм людини, її фізичний стан і настрій. The article examines the essence of various types of art-therapy and the main effects of their influence on different age groups of the population. The world and domestic experience of using art-therapy in the hotel industry is analyzed. The feasibility of solving the problem of correcting the psychological state of Ukrainian consumers of hotel services in a comprehensive manner has been proven. It is suggested that in domestic accommodation facilities, together with art-therapy services, use "colored" breakfasts ("green", "red", "orange" and "white"), which will include dishes made mainly from products of the corresponding color, since food also has a great influence on the human body, its physical condition and mood.Документ Вплив легалізації грального бізнесу на розвиток готельної індустрії(2023) Кирпіченкова, Оксана Миколаївна; Литвинець, Лариса Федорівна; Ущаповський, Артем ОлеговичСтаття присвячена проблемі розвитку готельного бізнесу України завдяки легалізації азартних ігор. Це було зроблено з метою наповнити бюджет України значними коштами, стимулювати розвиток готельного, ресторанного бізнесу. Згідно реєстрів, де наведена інформація щодо наявності у суб'єкта господарювання права на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор у гральних закладах казино на сьогоднішній день в Україні функціонує вісім крупних операторів, що зареєстрували свої бренди азартних ігор. Вони комбінують в одному закладі зали для гри в рулетку, ігор в карти та зали гральних автоматів, де використовують різні види грального обладнання. Ще дванадцять операторів проваджують діяльність з ор-ганізації та проведення азартних ігор у залах гральних автоматів. Вони створили розгалужену мережу залів гральних автоматів при готелях , що охоплює всі великі міста України. Отже азартні ігри не втрачають своєї актуальності, вони однією з рушійних сил туризму внутрішнього та світового, що позитивно впливає на роз-виток готельної сфери. The article is devoted to the problem of the development of the hotel business in Ukraine thanks to the legaliza-tion of gambling. The ban on the gambling business showed that there is a demand for gambling establishments. During the period when gambling was prohibited on the territory of Ukraine, every year law enforcement agencies exposed hundreds of illegal establishments: casinos, poker halls, slot machine halls, etc. The legalization of the gambling business took place to strengthen the development of the hotel and restaurant business. business Accord-ing to the registers, which provide information about the business entity's right to organize and conduct gambling activities in casino gambling establishments, eight large operators that have registered their gambling brands are operating in Ukraine today. They combine in one institution rooms for playing roulette, playing cards, and rooms for slot machines, where different types of gaming equipment are used. This helps to attract more guests with different tastes. Another twelve operators are involved in the organization and conduct of gambling in slot machine halls. They created an extensive network of gaming machine halls at hotels, covering all major cities of Ukraine. Based on the results of the analysis of the given data, the following conclusions can be drawn. Gambling does not lose its relevance and is one of the driving forces of domestic and international tourism. This has a positive effect on the development of the hotel industry. But with the development of the gambling business, the expected revenues were not received. Therefore, there is a need to further improve the legal framework for taxation of the gaming business and strengthen state control.Документ Структура визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесу(2023) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичВ роботі розглянуті питання ціноутворення підприємствами готельного бізнесу. Побудовано одну з моделей поетапної структури визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесу. Була запропонована структура визначення стратегії ціноутворення на готельні послуги. The work examines the issues of pricing by hotel business enterprises. One of the models of the step-by-step structure of pricing strategy determination by hotel business enterprises has been built. A framework for determining the pricing strategy for hotel services was proposed.Документ Використання можливостей соціальних мереж в індустрії гостинності(2022) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга СергіївнаСтаття присвячена питанню можливості використання соціальних мереж в готельній індустрії. Соціальні мережі з'явилися в онлайн-суспільстві в 2003 році, і з тих пір кількість користувачів ними збільшується з кожним днем. Гостинна індустрія досить залежна від інформації, що поширюється про заклади в інтернеті. Сьогодні, потенційні гості готелів можуть спілкуватися з іншими клієнтами, читати їхні відгуки, шукати кращі варіанти розміщення, акційні та спеціальні пропозиції за допомогою лише телефону. Для готельєрів використання соціальних мереж може бути цінним інструментом для розвитку власного бренду з метою залучення нових гостей та збереження поточних клієнтів, створюючи міцні та ефективні відносини з ними. В статті наведено деякі стратегії соціальних мереж, які можуть максимально збільшити охоплення клієнтів засобу розміщення. The article is devoted to the possibility of using social networks in the hotel industry. Social networks appeared in the online community in 2003, and since then the number of users has been increasing day by day. The hospitality industry is quite dependent on information disseminated about establishments on the Internet. Today, potential hotel guests can communicate with other customers, read their reviews, look for the best accommodation, promotions and special offers by phone only. The purpose of this article is to identify ways to use social networks for the development and promotion of hospitality industry. Research of possible influence of separate social networks on popularization of hotel services and attraction of new clients. The image of the institution, formed in social networks, especially influences the decision to purchase services from consumers of generation Z. Young users first of all look for information not on official web resources, but in the most popular social networks, such as: TikTok, Facebook, Instagram, etc. Social media allows companies to stay in touch with interested users, build long-term relationships with their customers, build their loyalty, manage the company's reputation, increase sales and solve many other business development challenges. The influence of social media and their role is gaining importance in all spheres of human activity and is the subject of research by scholars and practitioners. The article reveals the role and benefits of using, influencing and using social media in the field of hotel services. The use of social networks as a means of promoting hotels is low-cost and allows you to reach a wide target audience, quickly inform real and potential customers about new offers, to form a demand for services. In an era of rapid technological progress and very demanding travelers, it is very important to use all available platforms for hotel marketing campaigns. The article presents some strategies of the most popular social media, which can maximize the reach of customers of the accommodation. Today, hotels need to use the full range of Internet marketing: SEO and content marketing, contextual advertising, PR and social networks, affiliate programs.Документ Доцільність впровадження крафтової броварні в умовах засобу розміщення(2022) Туліна, Олександра Євгенівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Губеня, Вячеслав Олександрович; Бондар, Наталія Петрівна; Шаран, Андрій ВасильовичОдним із напрямку розширення асортименту послуг ми пропонуємо впровадити власну броварню при готелі для підвищення конкурентоспроможності закладу у сфері гостинності. One of the ways to expand the range of services, we propose to introduce its own brewery at the hotel to increase the competitiveness of the institution in the field of hospitality.Документ Використання вдосконалених постковідних реабілітаційних програм в готельних підприємствах Львівщини(2022) Бойцова, Анастасія Іванівна; Медвідь, Ірина Миколаївна; Шидловська, Олена Броніславівна; Іщенко, Тетяна ІванівнаУ статті розглянута сутність захворювання COVID-19, його найпоширеніші наслідки та проблема людства в необхідності реабілітації після нього. Проаналізовано досвід використання у світових та вітчизняних засобах розміщення постковідної реабілітації. Доведена доцільність вдосконалення існуючих реабілітаційних постковідних програм шляхом додавання до них додаткових нових заходів та впровадження їх в готельних підприємствах Львівщини.The article considers the essence of the disease COVID-19, its most common consequences and the problem of humanity in the need for rehabilitation after it. The experience of using post-coded rehabilitation accommodation in world and domestic means is analyzed. The expediency of improving the existing rehabilitation post-lead programs by adding additional new measures to them and implementing them in hotel enterprises of Lviv region is proved.