Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Програма лояльності: сутність та етапи розроблення(2024) Скригун, Наталія Петрівна; Москвіна, Маргарита Євгенівна; Бойко, Ірина АнатоліївнаУ статті обґрунтовано, що в сучасному конкурентному середовищі підприємства перебувають у постійному пошуку інноваційних стратегій для залучення та утримання споживачів. Зазначено, що програми лояльності стали потужним інструментом для підвищення залученості клієнтів, зміцнення лояльності до бренду та створення конкурентної переваги. Програми лояльності охоплюють різноманітні схеми, такі як системи на основі балів, багаторівневе членство, ексклюзивні бонуси та інші, розповсюджуються в різних галузях, охоплюючи все більше сегментів. Надано характеристику таким функціям програми лояльності, як утримання клієнтів, підвищення їхньої залученості, збирання даних, створення конкурентної переваги, маркетинг із вуст у вуста, зростання прибутку та зміцнення лояльності споживачів. Виокремлено переваги та недоліки найрозповсюдженіших типів програми лояльності. Запропоновано авторський підхід поетапного процесу розроблення та реалізації програми лояльності та деталізовано сутність кожного етапу.Документ Програма лояльності споживачів ТОВ «Єврокар» як стратегічний напрям менеджменту підприємства(2016) Дунда, Світлана Петрівна; Бортніченко, Наталія ВікторівнаУ статті визначено поняття стратегічного управління та його взаємозв’язок із лояльністю споживачів. Розглянуто особливості формування лояльності споживачів як одного із стратегічних напрямків розвитку підприємства. Досліджено програму лояльності для офіційного дилера Skoda в Україні. Запропоновано напрям удосконалення наявної програми, для збереження позицій на авторинку України на прикладі ТОВ «Єврокар». The article reviewed the concept of strategic management and its relationship with the loyalty of consumers. The features of the formation of customer loyalty as one of the strategic directions of the company. Studied loyalty program for the official Skoda dealer in Ukraine. Directions improving existing programs, to save positions in the car for example Ukraine Ltd «Eurocar».Документ Методи стимулювання відвідувачів антикафе(2016) Семененко, Катерина Юріївна; Кухта, Катерина Андріївна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса ВасилівнаВ роботі висвітлено основні методи стимулювання відвідувачів антикафе. Встановлено, що в умовах зростаючої конкуренції такі заклади, як антикафе, вже не є ринковою новинкою, а отже, задля сталого розвитку, отримання стабільного прибутку необхідно мати оригінальну концепцію і використовувати маркетингові елементи просування. Показано, що на ефективність проведених акцій впливає: відмінність від конкурентів; новизна й унікальність ідеї; доступність інформації; умови участі мають бути реальними, не обтяженими зайвими труднощами; акція повинна викликати довіру та виправдовувати очікування клієнтів. The article describes basic methods to stimulate visitors of anticafes. It is noted that under conditions of the growing competition, such establishments as anticafes no longer are a market novelty. Therefore, to achieve sustainable development, obtain stable income, it is necessary to have an original concept and use marketing elements of promotion. It is demonstrated that the effectiveness of the implemented measures is influenced by: difference from competitors, novelty and uniqueness of the idea; accessibility of information; conditions for participation should be real, not burdened with superfluous difficulties; actions should inspire confidence and meet expectations of customers.Документ Модель механізму формування кадрового потенціалу підприємств харчової промисловості України(2009) Москаленко (Римаренко), Вікторія ОлександрівнаСучасна концепція інновативно-інноваційного розвитку суспільства висуває на провідне місце живу працю, в якій людина виступає не скільки як робоча сила, а як основний суб’єкт діяльності суспільства, в якому вартість(значення) кадрового потенціалу значно перевищує природні та фізичні капітали. The modern concept of innovation development of the society proposes to lead living labour, in which the person is not so much as the labour force, but as a basic subject of society’s activity, in which the value (meaning) of human resources far exceeds the natural and physical capitals.Документ Лояльність, задоволеність, задіяність персоналу: система координат(2008) Москаленко (Римаренко), Вікторія ОлександрівнаРозглянуто значення поняття лояльність персоналу. Визначено фактори, які впливають на лояльність. Зазначені складові задоволеністю працею. Освітлено системи: лояльністі, задоволеністі, задіяності персоналу. Considered the meaning of loyalty of staff. The factors that influence loyalty. These components of job satisfaction. Lighted system: loyalty, satisfaction, engagement of staff.