Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Бренд роботодавця підприємств харчової промисловості
    (2022) Драган, Олена Іванівна; Соломка, Ольга Миколаївна; Мазник, Ліана Валеріївна
    У статті досліджуються питання, пов’язані з формуванням бренду роботодавця підприємств харчової промисловості для підтримання ділової репутації та подальшого залучення і розвитку співробітників. Встановлено, що побудова міцного бренду роботодавця є актуальним завданням будь-якого підприємства в умовах посилення конкурентної боротьби за висококваліфікований персонал. Окреслено конкурентні переваги, практики формування і просування бренду роботодавця підприємств харчової промисловості на прикладі компаній Nestle, Roshen, PepsiCo Україна, які вкладають серйозні ресурси у розвиток та підтримку власних HR-брендів.. Виокремлено складові успішного бренду (іміджу) роботодавця для трьох категорій персоналу (студенти та випускники, висококваліфіковані професіонали, інші категорії персоналу). За результатами дослідження визначено, що бренд роботодавця є довгостроковим ресурсом для підприємств харчової промисловості і складним завданням для HR-менеджерів компаній. The questions related to the forming of employer brand of enterprises of food industry for maintenance of business reputation and further engage and development of employees are investigated in the article. Today  it is not enough material motivation for workers, additionally pulled out requirement to the  development, management, certification, prosperity on international standards, participating in projects, and ratings. The construction of strong employer brand is the actual task of any enterprise in the conditions of competitive activity strengthening for highly skilled personnel is set. Key companies that work in the field of employer brand research are distinguished. The modern international and Ukrainian rating of the best employers that measure the companies’ attractiveness from the point of view of employment is analyzed. The major factors of choice by the search of company-employer, in particular stability of company at the market, financial possibility of company, its social responsible position, corporate culture and others are distinguished. Comparison of criteria of choosing employer for youth and for experience specialists is conducted. Competitive edges, practices of forming and advancements of employer brand of enterprises of food industry, are outlined on the example of companies such as Nestle, Roshen, PepsiCo Ukraine, that engage serious resources in development and support of their own HR-brands. At image forming, it is necessary to consider its constituents, as moral values, advertisement sphere, packing material, location and situation in office, personnel dress code, firm’s name, forms of firm, business cards, packages and other is offered in the article. The constituents of successful brand (image) of employer for three categories of personnel (students and graduating students, highly skilled professionals, other categories of personnel) are distinguished. On the results of the research, it is considered that employer brand is a long-term, strategic resource for the enterprises of food industry, and the search of highly skilled specialists is permanent continuous and difficult task for HR-managers of companies.
  • Ескіз
    Документ
    Інструменти формування репутації підприємства для різних стейкхолдерських аудиторій: PR, IR та GR
    (2019) Дерев’янко, Олена Георгіївна
    У статті визначено, що стейкхолдерський аспект інституціональної теорії в еру економіки репутації знаходить прояв на практиці – в розвитку комунікаційних інструментів підтримання взаємодії підприємства зі стейкхолдерами, а також на рівні теоретичного осмислення і моделювання інструментів ефективної комунікації. Об’єкт дослідження: теоретичні та методологічні питання застосування інструментів комунікації зі стейкхолдерами в репутаційному менеджменті. Охарактеризовано особливості застосування основних інструментів формування репутації підприємства, а саме: PR (Public Relations), IR (Investor Relations) та GR (Government Relations) в розрізі ключових стейкхолдерських аудиторій. Завдяки проведеному дослідженню з'ясовано, що у формуванні репутації підприємства важливим є системний підхід. Принцип побудови системи репутаційного менеджменту підприємства відповідає забезпеченню довіри до нього згідно з визначеними векторами управління репутацією – щодо ключових стейкхолдерських аудиторій через канали комунікації. Комплекси інструментів комунікації та формування репутації з певними стейкхолдерськими аудиторіями як векторами в системі репутаційного менеджменту є такими: щодо стейкхолдерської групи споживачів застосовується продуктовий PR (PR-підтримка продажів, брендинг), у тому числі у формі інтегрованих маркетингових комунікацій; за напрямом роботи з так званою внутрішньою громадськістю – персоналом підприємства – внутрішній PR; щодо формування репутації власників та топ-менеджерів підприємства для зовнішньої громадськості – це персональний PR «перших осіб підприємства»; задля покращення/оптимізації відносин із владою – GR (Government Relations); за вектором вибудовування/оптимізації відносин з інвесторами – IR (Investor Relations). Ситуації, коли IR виходить на перший план у системі бізнес-комунікацій підприємницької компанії, різноманітні, і формат організації IR-роботи в кожному конкретному випадку залежить від типу підприємства. Запропоновано для розгляду найбільш розповсюджені варіанти використання IR для підвищення репутації компанії, цільові аудиторії їх IR-комунікації й інструментарій, який застосовують.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та особливості розвитку брендингу на ринку В2В
    (2018) Цятковський, Олег Миколайович; Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Статтю присвячено дослідженню просування бренду на ринку В2В на прикладі хімічної промислово-сті. Проаналізовано потреби підприємств у брендингу. Виділено складові елементи брендингу на ринку В2В, проаналізовано вигоди підприємства від брендування продукції. Визначено принципи та особливості брендингу на промислових підприємствах. The article is devoted to investigation of the brand promotion on B2B market on the example of the chemical industry. The needs of enterprises in branding are analyzed. The constituent elements of branding in the B2B market are analyzed, the advantages of the enterprise from branding products are analysed. The principles and peculiarities of the branding on industrial enterprises are determined.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології формуваннята просування бренду туристичного підприємства
    (2017) Опалько, Марина Сергіївна; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    Статтю присвячено дослідженню актуальної проблеми розвитку інноваційних технологій формуванню та розвитку бренду туристичних підприємств в сучасних умовах. Розглянуто теоретичні підходи до визначення категорії бренду з урахуванням специфіки туристичної галузі. Розробляється проблематика засто- сування інноваційних підходів створення та просування бренду туристичного підприємства за допомогою ресурсів мережі Інтернет та соціального медіа-маркетингу. Розвиток туристичної галузі вимагає пошуку нових підходів до ведення господарської діяльності. В умовах підвищеної конкуренції у сфері туризму, залежності від зовнішніх умов ринку питання брендингу туристичного підприємства набуває підвищеної актуальності не лише для підвищення ефективності управління підприємством, але й з точки зору побудови високорентабельного та перспективного бізнесу. The article is devoted to the research of the actual problem of the development of innovative technologies for the formation and development of the brand of tourism enterprises in modern conditions. The theoretical approaches to the recognition Categorization of the brand taking into account the specifics of the tourism industry. The problem of Innovative approaches to creating and promoting a tourism company brand with the help of Internet resources and social media marketing. The development of the tourism industry requires a search new approaches to doing business. In conditions of increased competition in the field of tourism, Depending on the external conditions of the market, branding issues for a tourist enterprise is increased relevance not only to improve the efficiency of enterprise management, but also in terms of building a highly profitable and promising business.
  • Ескіз
    Документ
    Брендинг: особливості використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства
    (2017) Болотіна, Ірина Миколаївна; Шаповал, Олена Федорівна; Савкова, Катерина Геннадіївна
    У статті наведено результати досліджень щодо особливостей використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства в брендингу. Запропоновано сучасну концепцію брендингу, що грунтується на використанні перспективних Інтернет-технологій. In article represent results of features about usage the Internet- technologies and information systems of the enterprise in the branding. Proposed the modern concept which is based on the use of emerging Internet-technologies.
  • Ескіз
    Документ
    Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України
    (2006) Ткаченко, Ольга Миколаївна
    Стаття присвячена дослідженню впливів брендів на конкурентоспроможність підприємств. Розглянуто особливості становлення та розвитку брендів українських підприємств. Особлива увага приділена визначенню взаємовпливу брендів та конкурентної позиції підприємств. Викладення матеріалу супроводжується прикладами з практики діяльності та впровадження торгових марок найбільшими українськими виробниками кондитерської продукції. В статті використані статистичні дані ЗАТ „Укркондитер” та Міністерства статистики України. The article is devoted to a problem of influence of brands for competitiveness of firms. It is considered features of introduction and development of brands of the Ukrainian enterprises. The special accent is made on studying of interrelation of brands and a competitive position of the enterprises. The statement of a material is accompanied by examples from practical activity and introduction of trade marks by the greatest Ukrainian manufacturers of confectionery production. In clause statistical data of Joint-Stock Company "Ukrkonditer" and the Ministry of statistics of Ukraine are used.
  • Ескіз
    Документ
    Основні етапи розташування і розвиток брендингу у світі
    (2009) П'янкова, Оксана Василівна
    В статті розглянуто еволюцію брендінгу у світі, досліджено етимологію понять, виділено періоди розвитку брендінгу: від клейміння товарів до парадигми лідерства бренда, проаналізовано еволюцію функцій бренда
  • Ескіз
    Документ
    Криза: загроза чи можливість для брендів?
    (2011) П'янкова, Оксана Василівна
    В статті досліджено вплив кризових явищ на розвиток брендів продуктів харчування та напоїв, проаналізовано зміни у споживчій поведінці та ставленні до брендів, виявлено основні тенденції коригування брендової структури українського ринку, розглянуто антикризові заходи брендингу підприємств харчової промисловості.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід вітчизняних підприємств у створенні корпоративного бренда
    (2011) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Максименко, Ю. І.
    Розглянуто різні підходи до визначення сутності поняття бренда та його основні складові. Проаналізовано процес формування корпоративного бренда, використовуючи при цьому досвід вітчизняних підприємств, таких як ЗАТ «Оболонь» та Кондитерська корпорація «Roshen». Визначено основні проблеми українських виробників, з якими вони стикаються при створенні та просуванні власного корпоративного бренда. Обґрунтовано важливість та основні переваги, які приносить корпоративний брендинг підприємству.