Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Навички усної та писемної ділової комунікації як важлива складова професійної діяльності фахівця(2022) Приблуда, Людмила МихайлівнаУ науковій праці висвітлено проблему важливості наявності навичок усної та писемної діловій комунікації. Схарактеризовано основні умови ефективної ділової комунікації загалом, окреслено чинники, що можуть впливати на ефективність комунікації.Документ Навички ділової комунікації як важлива складова професійної діяльності сучасного фахівця: до проблеми дослідження(2023) Приблуда, Людмила МихайлівнаРозглянуто сутність та обґрунтовано важливість писемної та усної форми ділової комунікації як однієї зі складових професійної діяльності сучасного фахівця. Проаналізовано завдання різних ділової комунікації. Досліджено види ділової комунікації, що передбачають наявність різних стилів передачі ділової інформації. Визначено функції ділових комунікацій та їх специфіку.Документ Importance of communication(2016) Kokhan, Olena M.The article highlights that good communication skills are key to success in life, work and relationships. Communication is the process by which we exchange information between individuals or groups of people. It is a process where we try as clearly and accurately as we can, to convey our thoughts, intentions and objectives. Communication is successful only when both the sender and the receiver understand the same information .In today's highly informational and technological environment it has become increasingly important to have good communication skills.Документ Эмотивный фактор в деловом общении (на материале английского языка)(2002) Смирнова, Елизавета СергеевнаДанная статья посвящена проблеме лингвистической интерпретации эмоций человека в речевых ситуациях деловой коммуникации, которые следует рассматривать как коммуникативное сотрудничество, и поэтому они должны исключать какие-либо формы и средства коммуникативных конфликтов. The article is devoted to the problem of linguistic interpretation of human emotions in speech situations of business communication which should be looked upon as communicative cooperation and therefore exclude any forms and means of communicative conflicts.