Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методичні засади використання CRM- системи на підприємствах
    (2018) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Марченко, Марина Ігорівна
  • Ескіз
    Документ
    Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві
    (2008) Капінус, Лариса Василівна
    В статті розглядаються основи концепції клієнтоцентризму, яка базується на вивченні запитів споживачів, орієнтації на споживачів та партнерстві зі споживачами. Проведений взаємозв’язок між клієнтоорієнтованістю та управлінням взаємовідносинами зі споживачам (CRM). The object of the article is to review the clientcentrism principles. This theory is based on study of the consumers needs, catering for the users, the partnership with buyers. The text shows interrelationship idea of clientcentrism with consumer relationship management (CRM).