Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Економічний механізм адаптації підприємства до конкурентного середовища(2020) Левченко, Юлія Григорівна; Гаврикова, Аліна ВладиславівнаСучасні умови господарювання вітчизняних підприємств характеризуються нестабільністю зовнішнього середовища, великим рівнем конкуренції, частою зміною вподобань споживачів, нестабільністю економічного та політичного середовища, що здійснює негативний вплив на ефективність господарської діяльності всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, організаційно-правової форми, розміру та виду діяльності. Динамічність зовнішнього середовища функціонування підприємств вимагає швидкого реагування на його зміни, особливого значення набуває забезпечення належного рівня конкурентоспроможності, тобто ефективної адаптації до конкурентного середовища. Загострення конкурентної боротьби є характерним для всіх галузей та напрямків діяльності, адже сьогодні економіка характеризується фінансовими кризовими явищами не лише на рівні держави, але й на світовому рівні, що загострює боротьбу на ринку. Проблема економічного механізму адаптації підприємств до конкурентного середовища обмовлена необхідністю постійного пошуку резервів мінімізації витрат, оптимізації не лише виробничих, але й управлінських процесів на підприємствах. Дослідження економічного механізму адаптації підприємств до конкурентного середовища показали необхідність активного впровадження інформаційних технологій в діяльність підприємств. Modern economic conditions of domestic enterprises are characterized by instability of the external environment, high level of competition, frequent changes in consumer preferences, instability of economic and political environment, which has a negative impact on economic efficiency of all economic entities regardless of ownership, organizational form, size and size. type of activity. The dynamism of the external environment of enterprises requires a rapid response to its changes, of particular importance is to ensure the appropriate level of competitiveness, that is effective adaptation to the competitive environment. The intensification of competition is characteristic of all industries and activities, because today the economy is characterized by financial crises not only at the state level but also at the global level, which exacerbates the struggle in the market. The problem of the economic mechanism of adaptation of the enterprises to the competitive environment is caused by necessity of constant search of reserves of minimization of expenses, optimization not only of production, but also administrative processes at the enterprises. Studies of the economic mechanism of adaptation of enterprises to the competitive environment have shown the need for active implementation of information technology in the activities of enterprises.Документ Conditions for the formation of the marketing environment of the enterprise(2020) Belova, Tatyana; Dubinska, OksanaThe article is devoted to the conditions of formation of the marketing microenvironment of the enterprise operating in the agricultural market of Ukraine. Any company operates in an environment that in some way affects it. This impact is difficult to overestimate, as its effects can be both positive (and need to be developed and protected) and negative (they need to be considered and tried to overcome). The components of the marketing microenvironment are considered and their characteristics are given. Стаття присвячена умовам формування маркетингового мікросередовища підприємства, що працює на аграрному ринку України. Будь-яке підприємство працює в середовищі, яке певним чином впливає на нього. Такий вплив важко переоцінити, оскільки його наслідки можуть бути як позитивними (і їх потрібно розвивати, так і захищати) та негативними (їх потрібно враховувати і намагатися подолати). Розглядаються компоненти маркетингового мікросередовища та даються їх характеристики.Документ Бенчмаркінгові дослідження як спосіб покращення позиції підприємства на ринку(2015) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Черкасова, Вікторія ВалеріївнаВизначено сутність бенчмаркінгу та причини його застосування в діяльності компаній. Розглянуто види бенчмаркінгового аналізу. Обґрунтовано етапи проведення бенчмаркінгового дослідження. Наведено змістовні приклади застосування бенчмаркінгу у різних галузях економіки. The essence of benchmarking and the reasons for its application in companies. Listed species benchmarking analysis. Grounded stages of the benchmarking study. Shows meaningful examples of benchmarking in various industries.Документ Development trends of llc «Ferrero Ukraine» in the confectionary market(2014) Belova, Tatyana; Cherkasova, Victoria; Krainiuchenko (Fornolyak), OlgaThis article examines the origins and a nascence of LLC «Ferrero Ukraine» on the confectionary market and its marketing activities. Here is the review of the confectionery market of Ukraine, its trends and prospects of development. Also the position of the enterprise and its competitiveness on the Ukrainian market are proved.Документ Структура конкурентних сил оліє-жирової галузі(2006) Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаття присвячена проблемам аналізу факторів конкуренції та структури конкурентних сил на прикладі олійєжирової промисловості згідно з Концепцією конкуренції Майкла Портера. Підбито підсумки доцільності використання даної концнпції для аналізу конкуренції в галузі та запропоновано шляхи використання найефективнішої взаємодії ключових факторів успіху. The article is devoted to problems of analyze of factors of competitive and of structure of competitive forces of oil-fat industry according to Conception of competitive of M. Porter. Necessity of utilization of this conception for analyze of competitive in the any industry is summered in these article. The ways of utilization the most efficacious interaction fundamental factors of success are offered in this article.Документ Методичні підходи до аналізу конкурентів(2012) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Шаповал, Олена ФедорівнаРозглянуто теоретичні підходи до аналізу конкурентів. Визначено мета аналізу конкурентів. Подано основні етапи аналізу конкурентів та їх характеристика. Доведено практична значимість запропонованого підходу.