Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ До питання оцінювання рівня розвитку сільських територій України(2011) Унгурян, Віталіна ЯрославівнаЗапропоновано методичний інструментарій розрахунку інтегральної оцінки сільських територій. На основі даних показників діагностовано сільські території України та віднесено їх до групи депресивних та прогресивних регіонів.Документ Багатомірна оцінка рівня інтелектуального потенціалу ВНЗ та її практичне застосування(2018) Драган, Олена Іванівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Бергер, Аліна ДмитрівнаОбґрунтовується методика визначення рівня інтелектуального потенціалу, яка базується на розрахунку вагомості показників з системи показників рівня інтелектуального потенціалу, їх інтегральному оцінюванні, розробці таксономічних оцінок цього рівня.The method of determining the level of intellectual potential based on the calculation of the importance of indicators from the system of indicators of the level of intellectual potential, their integral estimation, and the development of taxonomic estimates of this level is substantiated. It is substantiated that in order to make an effective management decision regarding the impact on the level of intellectual potential, it is necessary to constantly search for the optimal interconnection between the set of economic, innovative and personnel components, the change of which forms the intellectual potential of the enterprise as a whole. It is established that the main feature of using methods of multivariate estimation (in particular, taxonomy) in this study is information on the confirmed quantitatively homogeneity of the aggregate of experts regarding local condensations or dilutions in the set of estimates from the system of indicators of the level of intellectual potential of higher educational institutions.Документ Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м’ясопереробної галузі(2018) Бергер, Аліна ДмитрівнаУ роботі проаналізовано сутність дефініції «маркетинговий потенціал» та узагальнено існуючі теоретичні підходи до розкриття цього поняття. Обґрунтовано, що маркетинговий потенціал повинен мати збалансовану структуру для інтенсивності відповідних дій та використання ресурсів з метою забезпечення ефективної маркетингової діяльності.Розглянуто взаємозв’язок маркетингового потенціалу та маркетингової діяльності підприємства. Визначені основні чинники, що формують маркетинговий потенціал м’ясопереробного підприємства. Узагальнено наукові здобутки щодо визначення структури маркетингового потенціалу підприємства. Обґрунтовані 18 показників, що характеризують складові маркетингового потенціалу підприємств м’ясопереробної галузі: товарний потенціал; ціновий потенціал; збутовий потенціал; комунікаційний потенціал; потенціал персоналу в сфері маркетингу; фінансове забезпечення маркетингової діяльності. Запропоновано алгоритм розрахунку складової маркетингового потенціалу підприємства. Розроблено методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу за допомогою інтегрального показника на підставі його складових. Розкриті питання, які залишаються невирішеними для проведення подальших досліджень формування маркетингового потенціалу підприємств м’ясопереробної галузі. The article analyzes the essence of the definition of "marketing potential" and generalizes the existing theoretical approaches to the disclosure of its concept. It is substantiated that marketing potential should have a balanced structure for the intensity of corresponding actions and the use of resources in order to ensure effective marketing activity. Interaction of marketing potential and marketing activity of the enterprise is considered. The main factors shaping the marketing potential of the meat processing enterprise are determined. Generalized scientific achievements in determining the structure of the marketing potential of the enterprise. There are 18 indicators that characterize the components of the marketing potential of enterprises of the meat processing industry: commodity potential; price potential; sales potential; communication potential; the potential of marketing personnel; financial support of marketing activity. The algorithm of calculation of component of marketing potential of the enterprise is offered. The methodical approach to the estimation of marketing potential with the help of the integral indicator on the basis of its components is developed. Issues that remain unresolved for further research on the formation of marketing potential of enterprises in the meat processing industry are discussed.Документ Інтегрований показник як засіб визначення фінансової стійкості малого готелю(2017) Івченко, Любов Олександрівна; Редько, Вікторія ЄвгенівнаМета статті полягає у розробці й обґрунтуванні методики оцінки інтегрованого показника фінансової стійкості для готелів. Визначено переваги використання інтегрованого підходу в оцінюванні та прогнозуванні фінансового стану готелів малої місткості. У роботі запропоновано методику оцінки інтегрованого показника фінансової стійкості готелю, що ґрунтується на принципах кваліметрії і простого регресійного аналізу. Обґрунтовано, що поєднання кваліметричного та регресійного аналізу дозволяє не тільки отримати інтегральні характеристики показника фінансової стійкості готелю, але і позначити кількісно середню швидкість і напрямок його динаміки. The aim of the article is to develop and substantiate a methodology for evaluating the integral index of financial stability of hotels. The advantages of using the integrated approach to evaluating and forecasting the financial condition of small hotels are identified. In the work there offered a method for evaluating the integral index of financial stability of a hotel based on the principles of qualimetry and simple regression analysis. It is justified that the combination of the qualimetric and regression analysis allows not only to obtain integral characteristics of the financial stability index of a hotel, but also to make quantitative evaluation of the average speed and direction of its dynamics.Документ Влияние технического уровня предприятия на показатель фондоотдачи(1979) Ващенко, Анна Федоровна; Драмарецкая, Л. В.; Шаповал, Елена ФедоровнаВ статье представлены результаты исследования зависимости показателя фондоотдачи от динамики изменения технического уровня производства. This article contains materials about research results of depending on fixed capital given up state to changing of production technical level.Документ Методические основы оценки эффективности повышения технического уровня предприятий пищевой промышленности(1982) Ващенко, Анна Федоровна; Шаповал, Елена ФедоровнаВ статье обоснована методика количественного определения технического уровня предприятия на основе интегрального показателя. This article contains materials about methods of quantitative estimation of enterprise technical level by integral index.