Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія критика та письменника як співтворчість
    (2021) Науменко, Наталія Валентинівна
    У статті аналізуються основні шляхи взаємодії літературного критика з письменником, чиї твори рецензуються. Показано, що з сукупності аналізованих критиком явищ (на перший погляд, різнорідних) постає цілісність його фахової методики. Це – поєднання критики з наукою; врахування в судженнях про літературу світового досвіду й контексту; серйозна увага до слова. Метою цієї статті стало установити літературно-критичну діяльність письменника як одну з форм творчої комунікації, надто ж актуальної в наші дні, на тлі надзвичайно швидкого розвитку інформаційних технологій та електронних засобів зв’язку. Саме тому до уваги взято такі жанрові різновиди літературної критики, як есе, нарис, літературно-критична стаття, листування, відгук та рецензія. The article studies of the main trends of interactions between a literary critic and a writer whose works are under analysis. There was shown that the integrity of heterogeneous, from the first sight, phenomena researched by the critic allows observing the diversity of one’s methods – these are combination of science and criticism; profound view of world context and experience in judging about a certain literary work; serious attention paid to word. The purpose of this article is to assert the literary critical activity of a writer as one of the creative interaction form that is relevant nowadays, on the background of rapid proliferation of informational technologies and electronic communication means. That is why such generic varieties of criticism as an essay, a literary-critical article, letter writing and a review were taken into consideration.
  • Ескіз
    Документ
    Концепт духовної естафети поколінь
    (2017) Науменко, Наталія Валентинівна
    Літературна критика – специфічний засіб спілкування письменника з читачами. Аналізуючи, тлумачачи, оцінюючи творчість митця, критик спонукає його до нових форм показу дійсності, вдосконалення письменницької майстерності. Своєю чергою, критичні праці активізують духовні сили їх читача, стимулюють його до роздуму, викликають інтерес до самостійного пошуку нових змістів мистецтва слова, учать бачити непомічене, розуміти незрозуміле. Literary criticism is a specific way for a writer to communicate with readers. Upon analyzing, interpreting, estimating the literary work of a certain writer, a critic enforces one to search for new forms to show the reality, and to improve own's individual mastery. Meanwhile, the critical works can activize the spiritual forces of their reader, stimulate one to think, and evoke interest to authentic search for new meanings of words, teach to see unseen, and to understand non-understandable.
  • Ескіз
    Документ
    Влияние фольклора на творчество украинского поэта Бориса Олийныка
    (2014) Векуа, Оксана Витальевна
    В работе исследуется поэзия украинского поэта Бориса Олийныка в аспекте литературно-фольклорных контактов. We study poetry Ukrainian poet Boris Oleynik in the aspect of literary and folklore contacts.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема взаємодії фольклору та літератури
    (2014) Векуа, Оксана Віталіївна
    В статті розглядається проблема співіснування фольклору та літератури як приклад взаємодії двох різних видів мистецтв. This paper addresses the problem of coexistence of folklore and literature as an example of interaction between two different arts.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-методичне забезпечення вищої гуманітарної освіти Наддніпрянщини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
    (2012) Левицька, Надія Миколаївна
    У статті на основі архівних та літературних джерел з’ясовуються науково-методичні та методологічні засади забезпечення вищої гуманітарної освіти Наддніпрянщини другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Акцентується увага на з’ясуванні стану вивчення проблеми, її історіографії, опрацюванні архівних джерел. Вказано, якими державними органами здійснюється науково-методичне забезпечення та, якими державними документами регламентуються вимоги до нього. Детально подається та характеризується структура науково-методичного забезпечення навчального процесу гуманітарних вищих навчальних закладів. Порівнюється науково-методичне забезпечення державних та приватних вищих навчальних закладів, яке залежало від їх фінансування. On the basis of archival and literary sources might methodological and methodological principles of providing superior liberal education Dnieper second half of XIX - early XX century. Attention is focused on clarifying the status of the study of the problems of historiography processing of archival sources. Specified that state bodies of scientific and methodological support and that public documents are governed by the requirements for it . Served and characterized in detail the structure of scientific methods of the learning process the humanities in higher education. Compared Guidance for public and private higher education institutions , which depended on financing.