Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Створення рецептур томатних снеків(2023) Кіях, Євгеній Борисович; Бендерська (Дущак), Ольга Вячеславівна; Бут, Сергій АнатолійовичНа сьогоднішній день в структурі ринку снеків представлено досить велику кількість категорій продуктів. Вітчизняні та зарубіжні виробники зацікавлені в постійному збільшенні продажів своєї продукції. А оскільки число конкурентів збільшується, то за рахунок розширення асортиментної лінійки, нестандартних підходів до просування своєї продукції та іншим маркетинговим заходам посилюється конкуренція між вже існуючими виробниками. Today, the structure of the snack market includes a fairly large number of product categories. Domestic and foreign manufacturers are interested in constantly increasing sales of their products. And since the number of competitors is increasing, due to the expansion of the assortment line, non-standard approaches to the promotion of their products and other marketing measures, the competition between already existing manufacturers is increasing.